Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 20 Jun 2011

APA YANG AKAN TINGGAL?




INI BARU BETUL CUKONG



AHLI MCA DIBERI AMARAN TAK SERTAI BERSIH - mikini

Kepimpinan utama MCA dijangka bermesyuarat esok bagi membincangkan sama ada perlu memecat anggotanya yang menyertai perhimpunan BERSIH.

Timbalan presidennya Liow Tiong Lai juga mengulangi gesaan supaya anggota MCA menjauhi perhimpunan yang didakwa berpotensi 'meruap' itu.

Beliau juga enggan mengulas ancaman Presiden PERKASA Ibrahim Ali bahawa "apa sahaja boleh berlaku" sekiranya perhimpunan itu diteruskan.

"Kenapa kamu mahu laporkan kenyataannya? Dia bukan sesiapa pun, (yang) selalu bercakap karut," katanya ketika ditemui di lobi parlimen.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…MCA INI DAN LAAA TAK RAMAI PENYOKONG…. kah kah kah..

kah kah kah…KALAU DI BUANG AHLI YANG SOKONG BERSIH…. HABISLAH PARTI INI…. kah kah kah…

kah kah kah… NANTI YANG KENA BUANG LEBIH RAMAI DARI YANG TERUS JADI AHLI…. kah kah kah

woit…BETUL BETUL JADI MALAYSIAN CUKONG ASSOCIATION… kah kah kah


UNTUK AHLI YANG MURTAD JANGAN LUPA

8 ulasan:

Abbs berkata...

kah kah kah.. TT, gua ase ini MCA sudey kemaruk sokongan Cina.. kah kah kah, 9 julai jgn lupe kengkawan sume.. ari perayaan bagi kite... bagi semua itu gerombolan2 sukar mau pijam mate.. kah kah kah

cicit ngah layor berkata...

Kahkahkah....wooii TT......KJ cukup jaki dgn anak boss Tonglai ni.KJ,MP penggai pertamer.....Anak boss Tonglai pon MP penggai pertamer.Anak boss Tonglai dpt jadi Tim.Men........KJ kokak jaghi,habok pon tak ader.

kahkahkah....wooii TT....Najib kater kalau ndak lantik jadi menteghi,mesti ader kelebihan.Maknernyer anak boss Tonglai lebih drpd KJ.Lebih tang maner TT? kahkahkahkahkah......sah,memang sah...memang anak boss Tonglai ader kelebihan.....lebih tentang kulit....bukan warne kulit...tp lebih kulit.kahkahkah....ngusik sikit pon tak bulih ker?

Tanpa Nama berkata...

Kenapa ada anggota MCA ingin menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 pulak?

Kerana anggota2 MCA tu x puas hati ngan bilangan CHINAdoll yg tak seberapa dibawa masuk berbanding INDON.

Tanpa Nama berkata...

TT, bukan beraheng ali je yang karut dan kena bersihkan, orang kg kau Rais Yatim tu pun karut-marut dan patut dibersihkan, buat gerakan godam Rais Yatim sampai duduk rumah diam2 main dengan bini bukan amah, baru dia tahu biso bonar ponggodam ni...

Stupid University berkata...

Sila bubarkan MCA & MIC terus! Tak ada orang yang ambil peduli pun! Kah! Kah! Kah! Kesian! Kah! Kah! Sila buatlah amaran macam pekasam dan pengkida tu! Amaran 48 jam yang tak laku tu! Kah! Kah! Kah! Kah! Surat tunjuk sebab yang bakal dikeluarkan akan digunakan untuk lap bontot apek-apek tersebut! Kah! Kah! Kah! Kah! Kah!

Tanpa Nama berkata...

Mengikut Kalendar Cina, Tahun 2011 adalah tahun Arnab.Rocky sung Pakar dan guru feng shui memberi panduan secara fengshui dan Astrologi, bahawa Pada 9 Julai di tilik sebagai Hari yang tidak baik.."Unlucky Day".Unlucky Day! untuk pemerintah.
Tetapi pada keesukanya, 10hb Julai adalah hari yang amat baik.Hari yang mendapat restu.Hari yang menentukan katil dan dapur pemimpin.
-Haji Salah

Tanpa Nama berkata...

"Kenapa kamu mahu laporkan kenyataannya? Dia bukan sesiapa pun, (yang) selalu bercakap karut," katanya ketika ditemui di lobi parlimen.
Chis Tiong Lai....lu telah menjatuhkan air muka ketua kami...kami akan mogok...mulai hari ini...kami tidak akan berbunyi untuk memanggil hujan...biar kemarau kat sini....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim dipetik sebagai berkata: "Tuan-tuan bayangkan perhimpunan BERSIH tidak dibatalkan, mereka teruskan juga, (mereka) tidak umum bahawa mereka akan batal pada 7 atau 8 Julai, saya percaya masyarakat Tiong Hua mungkin ramai-ramai, semua sekali, belilah bekalan makanan tambahan simpan di rumah

pemerhatian:
1.berahim katak ni dah makin sewel - gila isim - sejak kena sakit jantung, ingatkan makin insaf
2.polis raja di malaysia & menteri dalam negeri memang zalim & tidak adil kerana ayat yg jelas mengancam ketenteraman negara macam lolong sikatak ni langsung tak diambil tindakan, sedangkan kalau dari kalangan pakatan, sekelipmata dah kena sumbat isa
3.katak ni memang tak reti nak insaf, masih bergelumang dgn segala macam penipuan, pembohongan & kelentong - lihat saja ayat dia yg kunun2 innocent tak tahumenahu, tapi sebenarnya sengaja nak mengelirukan penyokong2 bersih 2.0 tentang tarikh sebenar demo, sedangkan masakan sikatak sendiri tak tau tarikh sebenar, sebab dia sendiri dah umum nak demo tarikh yg sama! jelas katak perangai kutty nala punye!