Isnin, 20 Jun 2011

BACA DAN DENGAR DAN LIHAT




MASA DEPAN UNTUK SEMUA



BERSIH 2.0 : PILIHAN RAYA ADIL, BERSIH JUGA BAIK BUA BN - minsider

Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) Ambiga Sreenevasan berkata sistem pilihan raya yang adil dan bersih baik kepada semua parti politik termasuk Barisan Nasional (BN).

Pada pelancaran Himpunan Bersih 2.0 di sini malam tadi, Ambiga sekali lagi memberi jaminan perhimpunan itu akan diadakan secara aman.

Beliau juga berkata cadangan mengadakan Himpunan Bersih 2.0 ekoran mendapati pilihan raya negeri Sarawak pada April lalu dicemari dengan penyelewengan dan ketidakadilan.
“Hanya tinggal dua minggu sebelum Himpunan Bersih 2.0 yang akan diadakan pada 9 Julai ini... Himpunan Bersih 2.0 ini akan ditangani secara aman dan bertanggungjawab.

KITA RAYA KAN BERSAMA

3 ulasan:

PeminatFLOM berkata...

oit hisham,
habaq la wei hang tunggu kat mana nanti time demo tu.
tak che guevara langsung la hang ni..

Tanpa Nama berkata...

tunggu istana la hahahaha

Tanpa Nama berkata...

Penerangan yang jelas tentunya kita Harap pihak PDRM akan memahaminya,Kalau ta'faham juga ta'tahulah menghadaplah besok ni didepan Allah Rabbul'alamin.Fasal semua anggotaPDRM adalah dikatakan banyak yang Islam.
Tugas PDRM amat berat,berat lagi rakyat yang teraniaya dan memikul diatas penipuan didalam pilihanraya semakin ketara dan dibuat sambil lewa dan tidak mengambil tindakkan.
Kalau kita lihat pemerintah umno/bn memanjang mengunakan media Tv sehingga dihari pencalunan pun mereka iklankan dengan menjadikan sebagaiBERITA diTv.
Peluang untuk PAKATAN RAKYAT mengambil tempat di TV sungguh tipis sekali.