Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 22 Jun 2011

WARGA AH SENG LAGI




ANAK KELANTAN




3 PENJENAYAH WARGA ASING DITEMBAK MATI – berita hairan

REMBAU: Polis menembak mati tiga penjenayah warga asing di sebuah ladang kelapa sawit di Kampung Batu 1, Pedas dekat sini awal pagi ini, kata Ketua Polis negeri, Osman Salleh.

Beliau berkata, dalam kejadian 4.55 pagi itu, sepasukan anggota polis sedang meronda di kawasan itu apabila terserempak dengan tiga penjenayah terbabit sedang menolak motosikal masing-masing.

"Apabila dicabar, ketiga-tiga mereka yang bersenjatakan parang kemudian cuba menyerang polis dan dalam keadaan mempertahankan diri, polis menembak ketiga-tiga mereka dengan senapang patah.

"Susupek dipercayai warga asing berumur dalam lingkungan 20-an," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Negeri Sembilan di sini.

Mayat ketiga-tiga penjenayah itu kemudian dihantar ke Hospital Tuanku Jaafar, Seremban untuk dibedah siasat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH

woit…. PELIK BETUL PENJENAYAH INI…. kah kah kah…

kah kah kah…. DI GLENMARRIE PERANGAI MACAM INI JUGA…. kah kah kah..

kah kah akh… DI DENGKIL PERANGAI INI JUGA…. kah kah kah..

kah kah kah… BILA NAMPAK POLIS TERUS DATANG MENYERANG…. kah kah kah..

woit… TAK KAN TAK TAHU POLIS ADA SENJATA PISTOL…. kah kah kah

kah kah kah…YANG PELIK NYA SEMUA MENYERANG PAKAI PARANG…. kah kah kah..

kah kah kah… KENAPA TAK PAKAI KERIS…. kah kah kah…

kah kah kah…. UBAH UBAH LAAA SENJATA…. kah kah kah..

kah kah kah…. SEKALI PISAU… SEKALI PARANG… SEKALI KAPAK… kah kah kah..

woit... BOSAN ASIK-ASIK BACA BERITA SERANG DENGAN PARANG... kah kah kah

nota:
iya ke ni
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

18 ulasan:

TakMinatDahFLOM berkata...

Beliau berkata, dalam kejadian 4.55 pagi itu, sepasukan anggota polis sedang meronda di kawasan itu apabila terserempak dengan tiga penjenayah terbabit sedang menolak motosikal masing-masing.

"Apabila dicabar, ketiga-tiga mereka yang bersenjatakan parang kemudian cuba menyerang polis dan dalam keadaan mempertahankan diri, polis menembak ketiga-tiga mereka dengan senapang patah.

3 PENJENAYAH SEDANG MENOLAK MOTOSIKAL????TOLAK MOTOSIKAL NI SATU JENAYAH KE?
APABILA DICABAR?? AIKKK...PASAI APA LAK POLIS GI CABAR ORG YG TGH MOTOSIKAL??MUSYKIL BETUL AKU... NI PLOT DRAMA GERAK KHAS KE MAHARAJA LAWAK NI??

Anti Telan berkata...

Lepas tu jenis dan saiz parang pun sama jugak...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kali ini kami warga penjenayah berjanji akan menukar taktik baru kami insyaAllah, kami akan guna cara baling taik pulak deh!

ko setuju tak isham? kalo setuju, tekan butang like FB tu yer..

Tanpa Nama berkata...

Bila polis buat statement pasal tembak mati orang 100% aku tak percaya apa yang mereka umumkan.

Bagi aku semua itu adalah cover up sebab aku ada pengalaman dengan arwah pakcik bini aku.

Wtf.

Putra IJ80 berkata...

Gua..hanya mampu senyum,:)

X baik ketawa,kerana menghormati alasan,dan.... yg.jadi mangsa.

tukar style berkata...

dah mat bon ada stok parang jer nak wat camner .. hehe

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

bila saya baca newspaper tadi nampak berita nih terus terbahak bahak saya ketawa.

kah kah kah

ane jual suratkhabar pun ikut sama terbahak bahak tengok saya ketawa.

kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

parang senang beli kat kedai kot, sebab itu penjenayah pakai parang serang polis. Tak laporkan pulak samaada parang tu tajam atau tumpul.

pisang nangka

Non-Governmental Individual berkata...

mula2 penjenayah dikatakan serang polis guna parang, kemudian ditembak mati untuk pertahankan diri.

dulu masa adik aminurashid ditembak mati, parang dikatakan ditemui di dalam kereta..

kah kah kah!!


HARAM JADAH POLIS!!!!! INI SEMUA LEBUNG UNTUK MEWUJUDKAN JUSTIFIKASI PEMBUNUHAN OLEH POLIS!!!

TRUN 9/JULY!!!!

ayah chu berkata...

sebab demer kene cabor (cabar) mana tak angin diorang ... lepaih ni kite kene jage jage sebab kite tau polis memang saja provok untuk orang melawan demer balik ... kite dah nampak 'jasa' masa insiden di Dewan Undangan Negeri Perak dulu... jangan lupa ... sama jugak ngan bile orang kite wat demonstrasi... siapa yang wat provokasi ... jawapan tetap satu POLIS ... so Polis ni cuma beghani ngan orang yang takde senjata je ... teman tak terkejut kalo demer yang letak parang tu kat orang yang demer tembak kat Kg. Bt 1, Pedas N9 tu ... sebab itu adalah kemahiran demer ... teman peronah terdengor (bukan dari mulut orang awam tapi dari mulut polis sendiri ) demer kate kalor nak sabit kan sesiape yang demer nak kenakan demer boleh letak dadah atau apa saje barang terlarang untuk mensabitkan sesiapa yang mereka kehendakki, ini semua bagi memudahkan keroje demer ... ini telinga teman dengor sendiri dari mulut seorang anggota polis... dan sejak dari tu jugak 'dia' bagi nasihat dan peringatan (teman ulang balik perkataan yang dia sebut masa tu) " jangan bagi polis masukkan tangan diorang kedalam poket seluar atau baju kome ... mungkin ditangan deme dah ada dadah atau apa saje untuk kenakan kome ..." walaupun amaran dan peringatan yang dia bagi tu cukup berguna ... tapi teman sampai sekarang tak pernah suka atau hormat kat dia ... walaupun dia ada bau-bau bacang ngan teman ... waghih walak teman jugak ...

Tanpa Nama berkata...

Baca berita macam ni macam baca majalah Gila-Gila je. Kah..kah..kah nak membohong pun gunakan lah akal sikit...

Tanpa Nama berkata...

wakakakakakakakakakakakakakakakakaka

p/s - lebih baik layan cerita boboboy

Tanpa Nama berkata...

heran jugak sekarang polis mana ada guna senapang patah ...betulke?

Tanpa Nama berkata...

Abg abg polis ni suatu hari nanti akan bertaubat juga. Bila sudah pencen. Time tu mula lah join PAS.

kah kah kah.

serenity9260 berkata...

ha ah eekk,baru gua perasan.hahaha.pakai keris,konfem ade sakti umno.hahahah

Ni best bro!!!
Gempar Aje : 2 Group Hacker Terkenal,Lulzsec Dan Anonymous Bergabung Untuk Cyber War Akan Datang
Kontroversi Aje : Seorang Lelaki Korea Mencipta Kotak Untuk Membuang Bayi
Sejuta Trafik Ke Blog Anda!

Tanpa Nama berkata...

9 Julai nanti tolong jgn bawak parang.

Tanpa Nama berkata...

polis sudah siap
air fru siap campur bahan kimia
siapa berani turun
kena sembur dengan fru

pedih sampai ke petang
fru siap belantan
nak pukul orang
9 jul jadi penentuan

Tanpa Nama berkata...

tukar tiub kepla bana.. tau nak kondem je..