Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Julai 2011

GEROMBOLAN EEE




NOTA:


wahai gerombolan melayu
yang berjuang diatas nama ketuanan melayu
lihat lah gambar yang tertera ini

apakah kamu menipu diri kamu sendiri
padanglah rupa sahabat kamu
pandanglah rupa taulan kamu
pandang rupa sanak saudara kamu
pandanglah rupa jiran tetangga kamu

tidak kah kamu sedar
yang kamu telah di tipu oleh eee
kah kah kah



EEE BIJAK MENYAMAR


















PEMUDA UMNO TAK TERUSKAN PERHIMPUNAN PATRIOT - mkini

Pemuda Umno tidak akan meneruskan rancangan untuk mengadakan perhimpunannya pada 9 Julai ini tetapi memberi amaran kepada BERSIH supaya tidak meneruskan perhimpunan pada hari berkenaan.

"Jika tidak, PATRIOT tidak akan teragak-agak untuk turut hadir ke perhimpunan berkenaan bagi mempertahankan masyarakat daripada dikhianati (pengerusi BERSIH, Datuk) Ambiga (Sreenevasan)," kata pengerusi perhimpunan PATRIOT, Reezal Merican Naina Merican.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit… MESTI KUMPULAN EE INI LEGA…. kah kah kah..

kah kah kah…EEE INI NAK AJAK SAPA DATANG BERDEMO…. kah kah kah..

kah kah kah… KALAU ADA PROJEK MUNGKIN ADA YANG DATANG… kah kah kah..

kah kah kah…NAK TURUN KE JALAN RAYA?..... kah kah kah..

woit…. MESTI MASYUUUK DULU…. kah kah kah



SAEKOR EEE BARU MUNCUL



nota:
sedih dan sedih
macam mana orang melayu
yang berjuangan dilandasan ketuanan melayu
tetapi dipimpin oleh eee
kah kah kah





50 ulasan:

merican merican merican merican merican berkata...

ini nama dia cakap macam keleng!

Tanpa Nama berkata...

Sekarang, sebenarnya yang merupakan parti orang Melayu tulen anehnya ialah PAS.
UMNO telah dikuasai oleh Melayu celup dan bertopengkan Islam yang sekarang cuba merampas kuasa daripada Melayu bangsawan yang mungkin telah dipegang telur oleh orang-orang tertentu.

Lama-kelamaam, ahli-ahli KIMMA akan lebih ramai dan menguasai pilihanraya Agong UMNO
dan muncul lah puak yang akan menentukan hala tuju nasib Melayu kat UMNO.
Silap-silap nama UMNO BARU pun ditukarkan juga kepada nama baru seperti Majapahit, Sri Vijaya atau Kerala.

Jadi, berwaspada le terhadap siapa-siapa yang datang mengatakan berjuang untuk UMNO BARU.
Tengok lah latar belakang mereka kerana harimau tak kan hilang belangnya walaupun disapu dengan bedak talkum berlapis-lapis.

James Iha berkata...

hehehe...woi naina...mee rebus satu..kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
eee mana pulak yang gambar paling bawah nampak hitam semacam aje gelap sangat.nak tanya kat rumah dia cakap hindu ke malayu?
pelik perangai puak eeeee macamana boleh jadi melayu?

ttmm

Tok Moh berkata...

kah..kah..kah...
Woi Melayau.. Sedar la woi...
Mamak pun hangpa kutip jadi ketua...
kah..kah..kah...

Woi.. Melayu Mana ada nama Naina..
kah..kah.. Melayu mana ada nama Merican...kah...kah....

Dey Pandy Kutty...
Yanadey...Elek pocik...
kaka..kah....

Siang cakap Melayu...
Malam cakap keling...
kah..kah....kah...
Bodohnya Melayu UMNO...

bunbinban berkata...

rEEzal, azEEz, abOO...adalah pemimpin bangsa melayu yg paling melayu sekali. Keturunan 'melayu' ini telah wujud sejak zaman kesultanan melaka. Keturunan 'melayu' ini berkemampuan untuk berevolusi bergantung kepada keadaan sekeliling. Akan menjadi bangsa espanik apabila berada di sekeliling bangsa tersebut. Berkemampuan menjadi caucasian jika keadaan mendesak. Juga amat mahir dlm menjadi bangsa cina, afrika, iban, dayak, penan dan apa saje bangsa yg wujud di bumi ini. Namun begitu kejayaan terbesar mereka adalah menjadi bangsa melayu sehingga berjaya di pilih utk memimpin bangsa melayu di sebuah negeri di asia tenggara. Dan sekarang telah di julang sebagai wira bangsa melayu di negeri tersebut. ADA AKAI KA?

Tanpa Nama berkata...

Ya betul tu Bro TT. Aku tak faham macamana eeeee boleh jadi kepala gerombolan. Sedihlah dengan ketuanan melayu ni. Kah kah kah kah kah kah

Nostalgia abkk berkata...

UMNO bukan peduli Mamak Tongkang ke Kampuchea,Myanmar,Bangladesh,Pakistanapa saja asalkan boleh memerintah dan berkuasa.
Wilayah tergadai ke Brunei atau Singapura itu pun tak jadi hal.22 tahun UMNO dan Malaysia di pimpin oleh Eee maka tak hairan lah mereka lebih melayu dari melayu.
Restoran 786 dan Pasaraya Mydin bukan mamak Eee punya tetapi orang Melayu asal dari India.
Tak caya tanya Datuk taukeh Mydin....hehehe

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah. POST ini sangat LAWAK!

Aku baca dekat wikipedia, si azeez rahim ni tak segan segan klaim diri dia ni orang melayu. haprak. orang melayu yg fasih berbahasa tamil.

kah kah kah.

cicit ngah layor berkata...

kahkahkah........

Gambor ayam selasih ghopernyer.....
Dimaner miker dapat nangkap gambor ayam selasih ni TT?
Kalau dapat tangkap ayam selasih tu idup2 lagi baguih.....bulih buat nughun nombor malam ni.kahkahkah....Sabtu lepaih ayam selasih mengamok depan komtar dan ataih jambatan,tp tak beghani mengamok ataih feri.....takut kener humban kelaut.kahkahkah.

Tanpa Nama berkata...

Eeee... ada sekok lagi
Si Pendekar Silat Lan..u
Konon nak mempertahankan raja2 Melayu
Eeeee....
he..he..he..

Tanpa Nama berkata...

eeee hensemnyeee eeee gelapnyeee
deii salman yeenna parpuu patriot ptuih! poorah!

Tanpa Nama berkata...

http://youtu.be/BEOwRJzcJ3Y

Pakai lah kuning! yeah TT hahaha!

Tanpa Nama berkata...

gambar yg bawah tu sah sah tamil naidu. ape orang UMNO ni bute ke nak pejuangkan ketuanan melayu tp ketua nye tamil naidu? kah kah kah. lawak sungguh.

Tanpa Nama berkata...

puak2 eee ni sebenarnya katakpuru mudah lupakan kulit... mereka bukan melayu sejati... kerana melayu tak lupakan kulit mereka warna coklat atau sawomatang, sebaliknya cuma melayu mudah lupa, bak kata mamakhadeeer...

tapi bila ada gerombolan melayu yang lupakan warna kulit mereka coklat atau sawomatang, maka megah, takjub, taksub & beriya2lah mereka menjunjung puak eee yg berkulit gelap tetapi mengaku melayu, yg berhati hitam tetapi mengaku memperjuangkan yg hak...

maka bila gerombolan melayu yg mudah lupa (kunun la, kalau ikut tanggapan mamakhadeeer) dan lebih teruk mudah dikelentong ini lupa, kabur & keliru apa yg benar & apa yg hak, maka kita golongan melayu yg lain bersama2 rakyat keseluruhan terpaksa hidup dalam SapuMALAYSIA: RAKYAT DIDULUKAN UNTUK BERJIMAT
sedangkan puak eee serta gerombolan itu bermaharajalela kehuluhilir berbelanja takhengat!

kasi bersih!
halau KERA UMNgOk-BoNgok!

-average joe-
klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

Pundek mu hisyam...asyik2 mu nie dok kutuk eee..

gambar yang last tu bukan eee la hisham...yang last tu gagak melayu..

gagak melayu lebih itam dari eee..harap maklum!

Tanpa Nama berkata...

Kalau Melayu tak senang di tipu, mana senang EEE nak maju dalam hidup. Pasal senang ditipulah sejak zaman Melaka lagi yang mereka ni semua hidup mewah di Malaysia. Tengok je Restoren Mamak yang mahal giler, RM10 ke atas.Modal sepinggan tak sampai RM 2 pun !

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

mantap...kasik dodah laei geng2 mamak konpius identiti ni....

jgn jd mcm mamak pakai namo menyamar melayu nak mengundi maso pemilihan-mohd anis...sobab terlupo lotak EE kek perkataan anis (ANEEZ)...baru buleh dicop mamak...mandaliar...kakakakka lopeh tu terkantoi lak ditangkap sebagai pengundi hantu....ni cth kek dlm PKR-dijadikan teladan bukan nak carik pasal...betapo mano2 yor mamak sanggup jd balaci, melobehkan genetik diri Melayu daripada melayu jati....somak tulll...ni samo macam geng2 KIMMAk

REVOLUSI_MALAYSIA berkata...

kalo orang UMNO tak sedar yg mereka dikhianati Madey yang EEE, ok tak per... tak mo percaya...

NAH! Tengok! Ade yg betul2 EEE siap itam berjelaga lagi... ni EEE memang tak guna...

kalo bangsa dia sendiri sanggup dia khianati dengan tidak mengaku diri tu EEE, apatah lagi melayu yang diorang ni cuba menyamar!!!

WOI UMNO BANGANGERS... mana korang?

Tanpa Nama berkata...

sepatutnyer mereka berjuang atas tiket MIC or KIMMAk.... punah ler UMNO..

Telur Sekunder berkata...

welcome to the Planet of the EEEEE.

Note: They have taken over..hehehehe..for $$$$$

azmie berkata...

idup malayalam

Tanpa Nama berkata...

MAMAK Kongkang....

Mat Kedah Meluat EE berkata...

kah kah kah Melayu mudah lupaaa

Tanpa Nama berkata...

Dunia memang dah akhir zaman

EEEEee tak malu mengaku Melayu

Kalu kulit lebih kurang ok gak

Nik pak hitam payahlah

imran berkata...

EEE ni belut ke apa? tak faham...???

Tanpa Nama berkata...

eeeee.... berbulu aku tgk muka mungkeee.. neeee.. klau dpat aku tunjal2 je.

maSTuli berkata...

aku ada kenal sepasang keluarga mamak berniaga capati di shah alam,mereka orang kuat PAS.perangai diaorang ni jauh berbeza dengan mamak penyokong BN,maknanya mamak yang sokong BN ni memang mamak penipu,kapitalis,pembodek dan jangan diberi muka...

maSTuli berkata...

aku ada kenal sepasang keluarga mamak meniaga capati,mereka penyokong kuat PAS.mereka bukan pembodek,kapitalis,pembohong dan macam2 lagi yang ada pada mamak BN.jadi yang bahaya kan melayu adalah mamak yang jadi penyokong kuat BN...

Tanpa Nama berkata...

...dey macha kira betul2 satu kali lagi !!!

ps - ... begitulah kebiasaannya ayat akan keluar bila nak bayar di kedai 'pandy kutty' @ 'eeeee' ...jadi kita mesti mahu ingat, jangan jadi macam MELAKA dulu, eeeee kasi jual sama portugis

Tanpa Nama berkata...

Buruk betoi muka depa mamak tongkang kow kow ni. Macam mana ahli UMNO berbangsa Melayu boleh pilih depa ni jadi pemimpin. Tengok muka depa ni, elok lagi muka Samy Velu. Denagn gaya gempaq kelin, depa ni patut masuk MIC saja. padanla MIC kurang sokongan dan kurang ahli...kelin tongkang dan kelin botoi ni semua dah murtad, masuk kasta Melayu.

sri hartamas

cerek itam berkata...

ayam selasih??hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.tt,lu memang cool..

Tanpa Nama berkata...

Oi Melayu semua! Melayu tak boleh hidup tanpa eeeeee! Sejarah sudah menentukan bahawa Melayu mudah kena jual oleh eeeeee......kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Mamak eeeeeeeee dah kawal Melayu sebab Melayu bodoh kerana Melayu mudah dibeli oleh gulungan eeee dimana EEEEEEE mahafiraun mamak madey pandy kutty jadi pengasasnya,
puak EEEEEEEEEE Mamak pandai mengaku jadi Melayu kerana Melayu UMNO semua bodoh bodoh yang menjadi pemimpin ketuanan Melayu,walaupun puak puak EEEEE kurang ajar tetapi Melayu akan tunduk pada EEEE kerana duit dan rasuah yang di beri oleh puak EEEEE kepada Melayu UMNO,UMNO Melayu telah tergadaidengan sendirinya kerana menjadi pengikut EEEEEEE orang yang hipokrit, manusia dua alam , kepada semua ahli UMNO yang keturunan Melayu berfikirlah masa depan anda dan pilihlah keturunan Melayu memjadi pemimpin anda di masa akan datang..

BERSIH DH MENANG MORAL berkata...

MARI PAKAT KITA RAMAI2 PAKAI BAJU KUNING BERTULIS 'DAULAT TUANKU'... TAK PAYAH ADA PERKATAAN BERSIH PON TAK APA... MCM PAS, NEGARA BERKEBAJIKAN=ISLAM RAHMAT BAGI SEKELIAN ALAM.

Tanpa Nama berkata...

United Mamak National Organisation (UMNO) 2nd division tu lepas berjemur (masa berdemo) panas! Tu yang kulit legam - Anti eee...

kimae berkata...

menate eee keling nok ngaku melayu teh..
kabar gak mu ite mace patak kroli( hitam mcm belakang kuali)


eee nok jadi lebih melayu dr ore melayu

Tanpa Nama berkata...

eeee apa ni pulak... kalo tak silap yg paling bawah tu macum wajah anak nigeria kat pandan indah. lama kelamaan aprika ceroboh umno melalui kimma kah! kah! kah!

raja berkata...

Marakkar or Maraikayar or Maraicayar or Maricar or Marican (Moor) is a distinctive Tamil- and Malayalam-speaking Muslim people of the states of Kerala and Tamil Nadu in India.

Traditionally, the Maricars engaged in mercantile commerce. They generally dealt with gems, precious stones, jewels, timber and the textile trade. http://en.wikipedia.org/wiki/Marakkar

raja berkata...

Marakkar or Maraikayar or Maraicayar or Maricar or Marican (Moor) is a distinctive Tamil- and Malayalam-speaking Muslim people of the states of Kerala and Tamil Nadu in India.

Traditionally, the Maricars engaged in mercantile commerce. They generally dealt with gems, precious stones, jewels, timber and the textile trade. http://en.wikipedia.org/wiki/Marakkar

bunbinban berkata...

dia tu pakai sunlass ke tak pakai....nmpk mcm pkai tapi mcm tak pakai pun ada. konpius2. melayu ni?. campa? aceh? jawa? minang? malabar....? hahaha

Tanpa Nama berkata...

Melainkan mamak tabligh, yang lain kapitlais

Tanpa Nama berkata...

U.Mamak.N.O. Kakahkah

Apa barang leader keling yg malu ngaku keling.

Mana melayu yg lain???
Tgh layan china doll. Kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Tak faham betul mengapa UMNO dulunya parti Melayu Tulin sudah jadi parti Mamak.Nampaknya sudah hilang "Ketuanan Melayu" sudah jadi "Ketuanan Mamak".Brahim Katak,apa macam?

Tanpa Nama berkata...

MAMAK KELING BERLAGAK MELAYU...geli tul tngok gambar keling2 ni,camna blh jd ahli umno ni lpas tu pegang jawatan plak...patut jd ahli pkima.

Tanpa Nama berkata...

MAMAK KELING BERLAGAK MELAYU,patut jd ahli pkimak,gelilah tngok mamak2 ni,da mcm org minyak.

Orang Kelawar berkata...

Mamak...! teh tari sattuu,roti rendek.Ammak.

Non-Governmental Individual berkata...

kah kah! gambar bawah sekali tu, teserlah sungguh KEMELAYUANNYA... kah kah!

Tanpa Nama berkata...

gue sudah cakap, suruh je awang selamat tafsirkan ketuanan melayu.
pemimpin melayu yg tinggal hanya mat sondol dgn semangatnya yg dah jadi panas-panas taik ayam. geng, yg tulin dah angkat kaki jadi pak sanggup patriot, pak juak mahaguru. al kisah maka nampak la terselit biji kelentit sawomatang tersenggeh-senggeh mcm kerang busuk dgn misai mcm bulu ...alamak...lu sambung la... suruh bakar, suruh kencing malah suruh bunuh hang nadim, bisa diatur tuan. fakta sejarah yg meranapkan melayu bukankah eee?

Tanpa Nama berkata...

den ingat dio org terpakso jadi jack sparrow sobab segalo koberangan dah nampak bona banggang yg tak dapek laei ditundo-tundo ko belakang melainkan yg kito nampak buntut yo tersimpan rapi drp sinar menambahkan logam. mungkin lobih lobam drp hati yg terbuku membuak-membuak di rumah tetuan ketuanan. dei, sapa lu dah mau kasi warning mcm koling mabuk hilang todi. why can't put yourself in the right place appropriate to the norms of our culture? how long have you stayed in this land that you think you can put on your hands on our faces for a cause you yourself cannot even define who you really are admist ketuanan? bilo cakap pasal ketuanan teraso jugo goli goloman den. yo samo-samo banggang! ps. teringat sejarah tun perak suruh cat jubo askar dgn warna hitam lalu dilukis gambar meriam demi menakutkan musuh koba eh dari india.lalu menonggeng la sisawomatang sepanjang pantai sbg eee pd suatu malam. camno lak roma eh tu???? kok kona tonngeng kek ambiga, pengsan bang! belum laei mat sabu and geng...kok pocah stadium kono bom! tak cayo? cuba pakai loud speaker to full blast. woit, gue ingat lagi sarcastic bro!