Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Julai 2011

LAGI KES MATI CEKIK SENDIRI




SOKONG BERSIH






ISTERI AHMAD SARBANI YAKIN SUAMI TAK BUNUH DIRI - mkini

Isteri kepada penolong pengarah Kastam Selangor Ahmad Sarbani Mohamed hari ini memberitahu Mahkamah Koroner Kuala Lumpur bahawa suaminya tidak mungkin membunuh diri di pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan, pada 6 April lepas.

Masiah @ Maziah Manap, 50, yang merupakan saksi pertama dalam prosiding inkues untuk menyiasat kematian Ahmad Sarbani, berkata
suaminya adalah seorang yang tenang, bersikap rasional, penyabar dan bukan seorang yang suka bertindak melulu.

"Sebagai orang Islam yang menunaikan sembahyang lima waktu, tidak mungkin suami akan berbuat demikian," katanya.

Ibu kepada lima anak itu berkata pada hari kejadian suaminya ada memaklumkan kepada anak perempuan mereka bahawa dia akan pulang ke rumah tengah hari itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… KALAU TAK BUNUH DIRI… MACAM MANA BOLEH MATI?... kah kah kah..

kah kah kah…ADAKAH SARBAINI CEKIK DIRI SENDIRI?.... kah kah kah..

kah kah kah…ATAU MACAM KES TEOH BENG HOCK… kah kah kah..

kah kah kah..TEOH TIDAK DIBUNUH… DAN TIDAK BUNUH DIRI…TAPI MATI… kah kah kah..

kah kah kah….SARBAINI INI MUNGKIN KES YANG SAMA…. kah


11 ulasan:

imalaysiapost berkata...

Ahmad Sarbani adalah seorg yg kuat beragama. Tak mungkin beliau bunuh diri. Lagi pun mangsa berjanji akan balik sebelah tghari. Tak kan mangsa nak balik keluar dari tingkap dan terjun.

Tanpa Nama berkata...

kami amat mengenali arwah semasa waktu bertugas dan diluar masa tugasan.beliau seorang yang amat takut kepada allah swt.amat penyabar,berhemah,berkata jujur dan berbudi pekerti tinggi.dalam erti kata yang lain beliau adalah seorang yang amat digeruni oleh mereka yang berbudi pekerti buruk dan pemakan rasuah.beliau tidak akan menjual akhirat demi dunia.inilah dia ahmad sarbaini.ya allah!!berilah kami kenmenangan.

Tanpa Nama berkata...

siasat punya siasat
kena buat inques pula
laporan siasatan tak keluar pun
apa sudah jadi ?
nak panggil siapa lagi
sekarang nie semua cuba cari alasan
kaitkan dengan bunuh diri
pada hal dibunuh
kah kah kah
malaysia serba boleh
macam prof serba tahu di gila gila

Tanpa Nama berkata...

SPRM siapa lu mau cover

Tanpa Nama berkata...

hahahaha,diorg tak solat memang la kate die ni bunuh diri

Pelik Aje : Anak Jerung Mata Satu
Robot Samurai Jadi Waiter Restoran
Letupan Berlaku Di Hadapan Pakar Pemusnah Bom

Tanpa Nama berkata...

Baca dekat mana tah tadi, Sarbaini ni terjatuh kerana mau melarikan diri keluar dari tingkap.

otaklunyai berkata...

dia oranh ni tak habih2 nak kumpul dosa... berani betul dia orang ni dgn amaran ALLAH...

Jebat2 berkata...

Another 1funny malaysia, fuck the law.
Akan datang satu masa di suatu zaman, bilamana pemimpin umpama singa kelaparan, sang penguasa ibarat gerombolan serigala, ketika itu rakyat bagaikan kambing yang terlepas dari kawanannya.

LeeMalay berkata...

aruah bunuh diri kerna ratus ringgit saja? tak berbaloi.....kalau betul pun aruah nie rasuah.. beliau bukan cetek otak untuk pikirkan bunuh diri....paling kuat kena buang keje dan denda.. jer....bodoh punye sprm bie.....kelentong budak kecik boleh lah..... aku doa supaya generasi aku jgn mintak keje kat sprm dan sewaktu dgnnya. nie nanti lebih dosa tapi pahala tak de langsung....

Tanpa Nama berkata...

Motto MACC yang baru
"Sawadee Kap, masuk pintu keluar tingkap"

anti melayu bodoh. berkata...

sma mcm ckap kt dinding laa..dia smbahyang 5x shari kaa, 20x shari kah bg dorang ada dorang peduli..
itu dia punya hal laa smbahyang kaa tak yg penting skrip nie kena bg betul laa, wpn nmpak bodoh..setakat bodoh atas dunia jaa..
pii raahhh anjing kerajaan..ingat rakyat bodoh cam hampa kaa...