Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 5 Julai 2011

MALIKUL SEMBAB SALAH HITUNG




HIGH SCHOOL MUAR





LAHIRKAN TENAGA KERJA BERKELULUSAN LEBIH TINGGI :TPM
- meloya

Muhyiddin Yassin hari ini meminta warga pendidik membantu kerajaan mendidik dan melatih pelajar sehingga menjadi tenaga kerja yang berkelulusan lebih tinggi daripada Sijil Pelajaran Malaysia

Dia berkata, pada masa ini, sebanyak 80 peratus daripada tenaga kerja tempatan hanya memiliki kelulusan setakat SPM.

"Malaysia kini menuju ke arah menjadi negara maju pada 2020 dengan pelbagai program termasuk Program Transformasi Ekonomi (ETP) yang akan menjana kira-kira 3.3 juta pekerjaan dalam negara dalam tempoh 10 tahun.

"Jika sekadar SPM sahaja, keupayaan mereka terbatas...jadi, kita mahu tenaga kerja yang bakal dilahirkan nanti yang mempunyai kemahiran dan terlatih, tidak hanya pada satu tahap kelulusan sahaja,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH..


woit… BILA CAKAP ITU CERMIN LAAA MUKA SENDIRI DULU… kah kah kah..

kah kah kah..ADAKAH DIRI SENDIRI BELAJAR TINGGI…. kah kah kah…

kah kah kah… MALIKUL SEMBAB INI SALAH ANGGAP…. kah kah kah..

kah kah kah…SEMBAB INI KELUAR DARI HIGH SCHOOL MUAR …kah kah kah..

woit… MALIKUL ANGGAP HIGH SCHOOL BERMAKNA BERKELULUSAN TINGGI… kah kah kah..

woit..NAMA HIGH SCHOOL DIBERI KERANA SEKOLAH INI DI BAWAH BUKIT… kah kah kah…

GET HIGH BE THERE

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

"Malaysia kini menuju ke arah menjadi negara maju pada 2020 dengan pelbagai program termasuk Program Transformasi Ekonomi (ETP) yang akan menjana kira-kira 3.3 juta pekerjaan dalam negara dalam tempoh 10 tahun.
Kepala bana! 2020 ada 9 tahun lagi aku tak nampak pun akan maju dalam jangkamasa ni - kocek kerajaan masa tu dah kontang, tiap2 enam bulan berapa ribu graduan di lahirkan untuk memenuhi pasaran kerja - peluang kerja kalau kita tengok sekarang ni memeng hampeh, KERAjaan yg ada sekarang ni lebih berminat mengejar rakyat dari mengajar rakyat, pelabur2 pun dah lama cabut keluar meninggalkan negara yang tak tau nilai demokrasi ini.

Tanpa Nama berkata...

tak semestinya yang berjaya di sekolah akan berjaya dalam kehidupan juga.
malikul sembab sebagai contoh
jadi menteri pendidikan pula tu
apa kelayakan malikul nie
asyik keluar tv saban hari
kah kah kah
lepas tu macam macam fatwah keluar
fatwa disediakan oleh anak buah
yang sekolah tinggi tinggi
malikul baca fatwa yang disediakan
sebab tu negara jadi macam nie
yang sekolah sampai gunung sepatah inggeris tidak berbisa
kah kah kah
buat lah apa pun
kalau perbuatan yang tidak ikhlas
tidak membawa perubahan
guru asyik memikirkan gaji tinggi
diri masing masing
mana ada masa nak fikirkan anak anak
anak anak sendiri pun hantar tuisyen
kah kah kah
orang semborong kata mampus
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

bangang betul lah
kaitkan dengan komunis pula
mana ada orang percaya
yang angkat bakul percaya
yang angkat sampah percaya
yang angkat nu percaya
kah kah kah
nak redakan kebangkitan rakyat
guna macam macam cara
komunis yang terakhir
kah kah kah
kurang asam betul lah

Tanpa Nama berkata...

la brader,ape ni kacau mase silam org??kaco mase skang je,tayah kaco mase lampau die.yg penting,aku pr,hehe

Pelik Aje : Anak Jerung Mata Satu
Robot Samurai Jadi Waiter Restoran
Letupan Berlaku Di Hadapan Pakar Pemusnah Bom

Tanpa Nama berkata...

macam bukan pak TT je yang tulis. Woii. Kami nak lawak pak TT la. kah kah kah.