Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Julai 2011

KALAU DAH BANGANG






DAS KAPITAL BUKAN KITAB KUNING




nota:
nasib baik dalam das kapital
tak ada sebut bersih atau kuning

warna kuning ini kerna lama
tersimpan dalam muzium
harap jangan salah tafsir kah kah kah



BAHAN KOMUNIS OK JIKA TIADA KAITAN DENGAN BERSIH , KATA HISHAMUDDIN - minsider

Hishammuddin Hussein berkata kesemua bahan berkaitan komunisme dan bekas pemimpin komunis akan melalui proses pemeriksaan biasa selagi ia tiada kaitan dengan Himpunan Bersih 2.0.

Menteri Dalam Negeri berkata buku-buku dan terbitan lain yang mempromosikan “ideologi subversif” akan diberi pertimbangan sewajarnya jika tidak menghasut orang ramai agar menyertai perhimpunan anjuran Bersih 2.0.

“Kandungan berbaur hasutan yang boleh menyebabkan kemarahan dan membangkitkan emosi menjelang 9 Julai, yang menjadi fokus polis,” kata Hishammuddin kepada pemberita di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Nota:
minta maaf kerana nama sama
pergi ke sekolah yang sama
tapi tak tahu macam mana yang ini
jadi bangang

bangang jenis ini memang tak ada ubat
ini lah contoh bangang sebangang bangang yang boleh
tidak ada lagi bangang yang lebih bangang dari si bangang ini


YANG HITAM







nota:
ini tak ada warna kuning
ok ke?
kah kah kah

36 ulasan:

Anti Telan berkata...

Perhimpunan tetap diteruskan cuma jangan pakai kuning...BERSIH BOLEH...kah kah kah

Jangan tunggu 8hb baru nak datang KL...Jangan jadi Bangang !

Ikut macam aku dah ada di KL sekarang...kah kah kah. Hanya tunggu seruan Takbir Mat Sabu !

imalaysiapost berkata...

TT memang twrbaik. Kalau belasak org memang kena. Hishamudin T.Husin yg selalu kena. Sbb nama sama kot. Tulisan TT tak lah pjg tapi mesej memang sampai. Terbaik.. caranya begitu santai dan satira

mek berkata...

'minta maaf kerana nama sama
pergi ke sekolah yang sama
tapi tak tahu macam mana yang ini
jadi bangang'

kah kah kah
this one i like very much tt
kalau dah bangang, mmg tak ada kena mengena dengan nama. mungkin nama sebenar dia Bangang bin Hussein.

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hey lidah kontot ni.. paneh aku tgok muke kau ni... npe la kau bangang sgt2..kau ni dkt jer dgn aku, makin hari makin meluat aku tgok muke kau.. "ketuanan melayu" buret ang..! kah..kah...kah...

Anti Telan berkata...

Ini cerita terBANGANG terkni..

Terkini BANGANG ialah Menteri Pertahanan yang terkenal dengan BODEKnya.

Si Bangang ini buat kenyataan ATM siap sedia berperanan jika DARURAT diistiharkan oleh YDP Agong.

kah kah kah...Nampak sangat Si Menteri ini BANGANG. Kalau dah DARURAT diistiharkan BANGANG ini masih Menteri Pertahanan ka...kah kah kah

Sepatutnya Panglima ATM saja yang boleh buat kenyataan macam tu. Kenapa ramai sangat Menteri2 Bangang dalam M'sia ni..???????

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkah
pegi sekolah samo2
nama pun dah samo
tapi bak soalan orang, apa ada pada nama?
tapi terbaek soalan m nasir dulu, siapa tu mahateer?
kahkahkahkah

jawap: kalau nama ada mahateer, atau ada razak, yg ada pada nama depa... bermillion2...!!!

aku dgn kau bro tt, kita serupa... walau nama kau sama dgn budak sekolah kau tu, tapi nama kau tak berkait dgn razak...
maka kita adalah rakyat SapuMALAYSIA: RAKYAT DIDULUKAN UNTUK BERJIMAT sedangkan depa terbang sanasini belanja takhengat!

haramjadah!

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)
twitter: averagejoeMY

hishamuddin keris tiub berkata...

hahahaha nama sama..hahahaha

Tanpa Nama berkata...

anti-telan lu memang lawak dan sedikit gila gila

Tanpa Nama berkata...

tak tau nak ckp aper ... semua dah jadi banggang.

Tanpa Nama berkata...

tak tau nak kata aper ... semua dah jadi banggang

Tanpa Nama berkata...

aiya, ape pasat kominis kasi masuk ini celita. gue ingat itu kominis sudah tatak lagi. china pun sudah tukar stail lo itu ekonomi. amerika tengok pun takut. cukup le main silap mate sama itu plopagande. sudah basi maa. gue sama kawan-kawan rasa malu ini macam punya menteli boleh fikir itu macam. jgn malah, gue punye kelulunan itu singkeh bodoh juge tapi tatak macam lu. cali le alasan yg mabut-mabut. ini macam kalu, aiya, gue mau cakap pun malu..err.eer macam taik palat amoi cine doll.. haiyaa!

leekonu berkata...

Monday, July 4, 2011
Pas gali kubor sendiri
Oleh kerana Pasrael sedar mereka telah menjadi mangsa keterlanjuran ambigau, anuwar berahi, dan komunis maka pasrael terpaksa menempuh bara yang di reka khas oleh deeayypig dan peegayrar.

Di tambah pula apabila pihak polis menutup terus pintu rundingan atau sebarang tolak ansur kerana mereka masih berdegil memilih untuk meneruskan perhimpunan haram. Kini Pasrael mula merasa gundah bila melihat ramai pemimpin2 fuckatan di cekup, bantahan demi bantahan oleh rakyat dan golongan peniaga serta NGO2 yang bakal menjadi mangsa kerakusan peserta demo bershit nanti

Mereka terpaksa menutup kebimbangan demi memastikan penyokong2 mereka tetap bersemangat menyertai demo bershit. Mereka juga sebenarnya lebih risau kerana mereka telah melakukan satu kesalahan serius iaitu cubaan memerangi yang di pertuan agung


Posted by Kenn at 8:30 PM

gengjahat berkata...

minta maaf kerana nama sama
pergi ke sekolah yang sama
tapi tak tahu macam mana yang ini
jadi bangang

bangang jenis ini memang tak ada ubat
ini lah contoh bangang sebangang bangang yang boleh
tidak ada lagi bangang yang lebih bangang dari si bangang ini

*aku suka sgt ngan ayat ni...gelak tak ingat aku kat umah...klaka la bro...

Tanpa Nama berkata...

bapok die tengah beguling-bating dalang kubo, dok sake (sangka) anok dia akang jadi sebangang ni hu hu hu... mung kene tuko name, isham, takut jakik (jangkit) kah kah kah..

Shahruk khan berkata...

TT ..aku bengkek betul la dgn yg bersetuju demo ni dibuat di stadium...Kalau berhimpun distadium maka akan defeat the purpose la...Sebagai contoh , kenapa Mahatma Gandhi sanggup berjalan kaki sejauh 400km ke kilang garam untuk berdemo ? Rujuk Dandi March 1930 ... Kan lebih senang dia naik keretapi ajer?? boleh gak menari nari atas keretapi ..are chaiyya chaiyya chaiiyya.. ...sama jugak mcm perhimpunan BERSIH ni..bukan menghantar memo tu sangat..letak setem pun boleh sampai ke istana...tapi the WALK atau the MARCH tu yg penting...
lupakan aje la kalau ingat nak buat kat stadium...stadium tempat org senang hati berhibur bukan tempat org bersedih sebab hak hak mengundi seperti yg dijamin oleh perlembagaan telah di rompak....bengong betul la....

Tanpa Nama berkata...

Bro TT tukar nama ah, malu aku kalau nama sama dgn lidah kontot tu ar, hehe

Saiful berkata...

nak jumpa agong pun kena antaq memo dulu..poodah..nak jumpa/sembah Allah swt cuma kena ambik wudhuk saja..bila masa boleh..apa rak ..tak tau ka rakyat dok kena belasah idup2..nanti mati tgk sapa pulak kena belasah..

cicit ngah layor berkata...

BERSIH lebih bahayer dr kominis ler kalau mcm tu? Tajuk ni memang sesuai ler dgn menteghi cap sauh ni.....gelabah ler tu...

Stupid University berkata...

Orang kalau dah bangang susah nak diajarnya. Komunisme sebenarnya adalah satu cabang ilmu sosialis yang dipelopori oleh ahli sosiologi Karl Marx. Perang gerila sebenarnya adalah ciptaan British dan diajarkan kepada PKM semasa mereka berperang menentang Jepun di dalam hutan. Inilah sejarah yang selalu diputarbelitkan oleh UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Nota:
minta maaf kerana nama sama
pergi ke sekolah yang sama
tapi tak tahu macam mana yang ini
jadi bangang


hahahahaha! Tergelak aku puas2 tadi kat opis. Oh genetik kot? Ni yang buat org risau, parents aku orang umno. ishk ishk....

Tanpa Nama berkata...

kalau susah sangat nak diteruskan perhimpunan tu....,apa kata kalau di tukar jadi larian rakyat "BERSIH 2.0" macam larian 1 malaysia tu atau larian feel good run ...atau macam larian-larian amal yg lain tu!!!.....kita sama-sama tengok boleh tak,..kalau boleh ,rasanya tentu ramai yg datangkan siap bawa ahli keluarga lagi tu

Tanpa Nama berkata...

"kah kah kah
this one i like very much tt
kalau dah bangang, mmg tak ada kena mengena dengan nama. mungkin nama sebenar dia Bangang bin Hussein."

wakakakakakakakakakakakakakakakak
i like

Tanpa Nama berkata...

Ini apa yang aku faham dari Titah Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong.

Jika dilihat kepada situasi terkini, dengan hadirnya titah Seri Paduka Baginda Yang DiPertuan Agong, matlamat Himpunan BERSIH 2.0 dapat dikatakan telah mencapai matlamatnya. Cuma memorandum rasmi sahaja tidak di tangan Seri Paduka namun sememangnya di dalam pengetahuan Baginda. Matlamat kita untuk berhimpun pada 9 Julai 2011 adalah untuk mendapatkan perhatian Seri Paduka bagi menzahirkan hasrat rakyat di Malaysia yang ingin agar SPR dapat mewujudkan pilihanraya yang adil dan telus di dalam hakikat yang sebenar. Dengan titah dari Seri Paduka secara tidak langsung Baginda sememangnya telah sedia maklum akan kegusaran kita tentang ketidaktelusan dan ketidakadilan SPR.

Titah Seri Paduka juga secara tidak langsung telah menempelak tindakan zalim dari kerajaan Barisan Nasional yang cuba menghalang hasrat rakyat untuk mendapat perhatian Baginda. Titah Seri Paduka juga turut menghendik salah laku kerajaan Barisan Nasional yang menyalahguna kuasa dan pentafsiran undang-undang secara salah oleh pelbagai pihak dan agensi kerajaan. Lebih memalukan, Baginda turut menasihatkan kerajaan di bawah Perdana Menteri agar lebih bijaksana dan adil dalam setiap tindakan yang dilakukan. Ini bermakna, Seri Paduka tidak menggemari tindakan kekerasan dan penipuan kerajaan Berisan Nasional yang dilihat kurang bijaksana dan adil dalam urusan pentadbiran kerajaan.

Titah Seri Paduka dilihat tidak menyalahkan Himpunan BERSIH yang ingin diadakan memandang himpunan ini adalah sebahagian intipati yang dibolehkan bagi sebuah negara demokrasi berparlimen, di dalam hak untuk bersuara, berkumpul dan bergerak di serata pelusuk negara. Walau bagaimanapun tidak dinafikan Seri Paduka dilihat gusar terhadap kebarangkalian buruk yang berlaku jika Himpunan BERSIH 2.0 terus diadakan. Ini memandangkan terdapat dua kumpulan pelampau yang sebelum ini dengan sengaja cuba mencetus provokasi dalam dalam menggugat Himpunan Aman yang ingin dilakukan oleh rakyat, selain oleh pihak agensi kerajaan sendiri angkuh menutup pintu rundingan selain melakukan kekerasan dan tangkapan atas alasan pencegahan walaupun secara nyata melanggar undang-undang. Ini menyebabkan titah Baginda terungkap, 'Hakikatnya demonstrasi jalanan banyak membawa keburukan daripada kebaikan walaupun niat asalnya baik.' yang bermakna Seri Paduka memahami niat baik Himpunan BERSIH 2.0 diadakan.

Secara nyata, titah Seri Paduka berkehendakkan kedua-dua pihak melakukan runding atas perkara yang berbangkit. Ketidakupayaan kedua-dua pihak untuk mengada rundingan mampu dilihat sebagai cuba mencemar saranan Seri Paduka.

Daulat Tuanku, Daulat Tuanku, Daulat Tuanku.

Allahhu Akhbar, Allahhu Akhbar, Allahhu Akhbar.

Nostalgia abkk berkata...

Mana ada Menteri UMNO yang cerdik dan itu lah sebab nya mereka dilantik.
Kalau mereka pandai di peringkat bahagian dah kalah bertanding.Di dalam UMNO siapa yang pandai menipu,putar belit,makan rasuah dan tidak takut tuhan mereka akan dilantik jadi pemimpin.
Tak percaya tengok lah apa yang ada didepan mata kita sekarang....

Tanpa Nama berkata...

Anti Telan: menteri bangang tu pun kawan tt masa demo 1974. Tak tau cammana bole jadi bangang jugak

penagih dada berkata...

bangang ok lagi bro....ni dah tolol al tongong

1Crony berkata...

Kat Negara Komunis, demokrasi adalah satu fahaman yang salah, manakala kat Negara Demokrasi, fahaman komunis adalah salah. Tapi jika propaganda itu berlebihan maka bukan setakat salah tetapi terus diharamkan. Yang menghairankan kita ialah kenapa lebih banyak negara komunis lebih maju dari negara demokrasi? Hinggakan peralatan persenjataan dan peperangan (jet pejuang) malah hampir 60% barangan harian termasuk makanan masih dibeli dan diimport dari negara komunis? Sebenarnya negara demokrasi lebih baik dari komunis, tetapi jika para pemimpin mereka (demokrasi) menyalah gunakan kuasa, maka kehidupan rakyat di negara demokrasi 200% lebih buruk dari di negara komunis. Lihat lah contoh yang ada di dunia sekarang.....

Tanpa Nama berkata...

good idea TT..tukaq kaler hitam pulak. bila isham haram hitam..tukaq kaler lain pulak..sampai soma kaler tak boleh pakai..last-last kita pakat bogel.

Tanpa Nama berkata...

Kandungan berbaur hasutan yang boleh menyebabkan kemarahan dan membangkitkan emosi menjelang 9 Julai, yang menjadi fokus polis - takada isu langsung Bersih 2.0 yg jelas provokasi UMNO,PDRM dll

Tanpa Nama berkata...

bangang lah die ni.buku tu kan haram masok msia,cmne le plak org2 bersih ni nak bace melainkan jabatan menteri yang simpan buku tu.ada org menteri masok bersih ke??citer best ni

Pelik Aje : Anak Jerung Mata Satu
Robot Samurai Jadi Waiter Restoran
Letupan Berlaku Di Hadapan Pakar Pemusnah Bom

Tanpa Nama berkata...

2 julai lari satu malaysia...
tetiba lak pagi ni Guru Besar bagi taklimat 9 julai pelancaran 1 Malaysia 1 Kecergasan..........

semua guru wajib g sek......ha..ha..
terlebih cergas da...

banyak lagi nama sama yang pandai
yg bangang jugak jadi menteri....

Revolusi_Malaysia berkata...

alahai bongoknye ni sape tulis daulat tuanku, allahu akbar... konpem salah satu umno bangangers!

Pegi mampus sama agong... makan berak ngongkek semue orang bayar... ko yg jubor bangang ni nak daulat2???

Pegi MAMPOS!

Tanpa Nama berkata...

syusah-syusah kalu panggil itu rashid maidin ganti ambiga. kulang le sikit dia punya ancaman drp bersih. gue ingat agung pun atak malu sama itu niat mabut bersih. tatak sokong kalu nanti lakyat lagi marah. itu macm punye laja bnyk pandai lo. tatak pakai itu bersih pun takpe tapi dia atak dengar bukan mcm itu olg mkn tannggung belak canngkung. bile bersih atak kool takde le jadi mcm itu shah iran. mau belak di negeli sendili pun tak muleh maa! ada butut ke?

Tanpa Nama berkata...

hasil produk dari sekolah yang sama...hahahahahahaaa.....nasib baik bangang tak sama....hahahahaa....nama sama siot......hahahaha...lu pon bangang jugak....lawan gomen.....hahahahahaha....tapi aku suka.....lu de best bro...suspek lu.

Tanpa Nama berkata...

Dlm hadis Nabi ada ckp kiamat akan tiba bila yang bodoh jadi pemimpin.malaysia ni dah mmg contoh terbaik la.PM ka menteri pelajaran ka pertahanan ka menteri belia ka semua bagi statement yg menampakkan kebodohan masing..Kiamat juga akan sampai bila bumi disebelah timur tenggelam.yg dah jadi kat indon dan Jepun.baik kita bersiap sedia menambah amalan masing2..Bila mati yg tinggal hanyalah roh.jasad mereput.so tanya diri kita sendiri apa makanan utk roh kita?...just from my2 cents.

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=UePtoxDhJSw


Black and Yellowwww...