Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 18 Julai 2011

KANTOI PALING MANTOI




NOTA:

pada bulan mei tahun 1974 razak ayah kepada najib telah melawat china
razak telah mengadakan hubungan diplomatik dengan negara chia
razak bersalaman dengan pengerusi mao

gambar razak bersalaman degan pengerusi mao
telah digunakan sebagai poster ketika pilihanraya umum
pada bulan ogos 1974

poster ini bertujuan untuk mengaut undi china

kali ini najib cuba melakukan dengan dua tembakan
satu bergambar dengan ratu elizebeth
dan satu dengan pope

dengan elizebeth untuk mententeramkan kuasa anglo-amerika
dengan pope untuk komuniti kristian yang sering ditibai

tapi ratu elizebeth sudah pakai kuning
tak dapat di jadikan poster pilihanraya
kah kah kah

ini akan jadi poster pakatan rakyat
untuk membuktikan bahawa pilihanraya di malaysia adalah tipu
kah kah kah


TAMPARAN DARI RATU ELIZEBETH











NAJIB MELAKUKAN LAWATAN KERJA DUA HARI KE ROM
- meloya

LONDON 17 Julai — Najib Razak melakukan lawatan kerja dua hari ke Rom mulai hari ini.

Program beliau termasuk bertemu Pope Benedict XVI dan berjumpa Kardinal Tarcisio Bertone, Setiausaha Negara Vatican, di Castel Gandolfo, Rom.



16 ulasan:

Citrawan berkata...

lagi satu

Murujib ada bawak anak lelaki beliau, Nor Ashman semasa program di Konti One FM untuk mempromosikan bahawa anak beliau boleh berbahasa Cina.

Dulu heboh keluar surat khabar anak lelaki Murujib belajar bahasa Cina dekat China..nak meneruskan legasi Tun Razak lah kononnya..

Murujib ada hati nak tarik pengundi Cinaa..dia tak tahu anak lelaki dia dah berancok2 dahulu dengan minah saleh..

kah kah kah

Khun Pana aka johanssm berkata...

Fuiyoh ponya poyo.
Najis bayar "CNN" 2 juta untuk di "temuramah".

Kantoi lagi.

golok perak berkata...

... what goes around comes around ... sejarah akan ' mengajar ' mereka yang cuba memutar belitkan sejarah ... ke 'kantoi'an (ungkapan ni mungkin tak pernah wujud dalam kamus Dewan Bahasa dan Petaka)demi ke'kantoi'an akan silih berganti ... demi menutup segala ke'kantoi'an yang terdahulu ... sape kata Allah tak mampu bayar 'cash' pada sesiapa yang buat salah kat dunia ni....

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah.. PM paling low class dalam dunia..berjalan-jalan bwk family pakai duit rakyat..padan muka sbb disambut dengan demontrasi kuning kt sana..sape yg menyertai demontrasi tersebut banggalah dgn diri anda sbb anda semua adalah cool..

Tanpa Nama berkata...

Boleh kena sakit kuning bini Rosmah dibuatnya...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

1974. What a year!

Tanpa Nama berkata...

Menarik gak demonstran malaysia di UK nie.. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5gE_U2mvjV4

Tanpa Nama berkata...

nak ambik hati pengundi kristian?? hehehe selagi wujud pekida, perkasa dan lain-lain ultra melayu, selagi tu laa takkan berjaya..

untuk hal itu aku ucapkan tahniah dan terima ksih kat pak brahim katak sebab tolong jauhkan pengundi kristian dari BN. terima kasih sebab tolong kempen untuk PR.

serenity9260 berkata...

hahahaha,bodek lagi,bodek lagi smpai terkantoi

1.Bangunan Pelik Dari Victor Enrich
2.Lampu Letupan Nuklear
3.Rumah Gelongsor

skru drebar berkata...

... lembaga makan freee ... kah kah kah ... kalau nak disenaraikan mungkin tak cukup entry kat sini ... kah kah kah ... tapi yang kelakar tu ada hati nak sampai 'message' kat pembangkang dan 'anti kerajaan' bahawa mereka masih 'di hati rakyat ' ... dan 'rakyat' akan sentiasa menyokong mereka ... kah kah kah ... sokong ... sokong bawak rebah ....

Terbaeek!!! berkata...

Eh, Mr. Jenggloat, ko tak join sama ker perhimpunan bersih kat london tu? Ko kan ada kerakyatan US ngan UK (Kerakyatan ala2 yahudi). Ada hati pulak pulang ke Malaysia ngaku rakyat Malaysia, perangai yahudi ko tu tak dpt dipisahkan!!!!

Sda kalah malu hari tuu (demo anti ISA), cukup2 lah, kalu berani b uat nlagi rally, kita tengok tahap mana ko bole 'maintain' jenggloat ko tu..

ha..ha.ha..

golok perak berkata...

... polis kena 'ngaku .. memang demer ada niat nak 'membunuh ' peserta perhimpunan bersih 2.0 pada 9 julai dulu ... samada di terowong (contohnya) masa demer menyembur gas pemedih mata ... itu memang nak bagi lemas dan untuk 'membunuh' cara 'melemaskan'... ., meloya ngan berita hairan kata peserta bersih cuma 6,000 orang ... tapi Al Jazeera dan BBC menganggarkan bilangan peserta perhimpunan bersih 2.0 antara 150 ribu hingga 200 ribu orang ... jelas lah bodohnya meloya / berita hairan tak tahu mengira ... diorang ni belajar matematik dalam bahasa inggeris (PPSMI) atau bahasa melayu dulu ...? kah kah kah bangang bin tolol bin bahlol bin bodoh al-bajang beranyut ... dah lah dalam Pilihanraya menipu bilangan undi pos ... beg 1 atau beg 2 ... bilangan peserta perhimpunan bersih 2.0 pun nak tipu juga ... kat hulu selangor dulu 112 orang bangla ditangkap kerana memiliki maykard dan nak mengundi sama ... PRU 13 akan datang kita tak tau berapa ramai pendatang asing yang memiliki mykard dan mengundi sama dalam pilihanraya Umum kita kali ni ...

Matgentile berkata...

Mari berpantun....,

Rosmah Mansur matanya kuyu
Bodynya bulat bagai tembikai
Parti UMNO parti penipu
Semua menteri tak boleh pakai...

Terbaeek!!! berkata...

Wehh!!!

Main moderate-moderate pulak...

Sah, kote tanpa biji ngko nih!!!

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin yg tidak mahu mendengar suara rakyat adalah pemimpin yg bodoh

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...

kakakkakakakkakakakakkakakakakkakakakakkakakakkaka...tak dapek sey nak menahan golak sampai terbobar2...

nengok gambar Ratu Elizabeth tu..sey raso ayat yg terkeluar dari kepalo dio camni ha bunyi...

"What the fuck Najib!? So, i give my support to all mambang kuning's...take u down n die!!!!" sambil tersenyum sinis si Ratu berbaju kuning sedondon Bersih 2.0...

kakakakkakakakaakakakakka..aduihh lawak bonar...sampai nak pocah phorut sey ni...

silap2 Pope pun pakai kuning jgk...hahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahaha....