Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 30 Julai 2011

POLITIK BARU TELAH MUNCUL



NOTA:

lihat dan baca berita ini
berita ini menggambar kan bahawa
telah berlaku satu perubahan yang maha besar

kalau sebelum 9 julai yang selalu da[at amaran ialah rakyat
yang selalu beri amaran ialah polis

kali ini kerana kuasa rakyat
maka kita lihat kali ini
polis telah di beeri amaran

selama kini polis berlagak sewenang wenang
kali ini dengan teknoloji baru
dengan internet
semua kejahatan polis telah di rakam

ini membuatkan warga dan anak muda jadi berani
sikap berani inilah yang akan merubah dunia



AMARAN 24 JAM BUKAN 24 HARI



POLIS DIBERI MASA 24 JAM MOHON MAAF KEPADA MOHAMAD SABU – harakah daily

Peguam kepada Timbalan Presiden PAS, Mohamed Hanipa Maidin hari ini menyerahkan notis tuntutan kepada polis bagi meminta maaf kepada anak guamnya dalam tempoh 24 jam.

Notis itu telah dihantar dengan tangan ke Ibu Pejabat Polis Bukit Aman jam 4 petang tadi dan menuntut Ketua Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam, Datuk Salleh Mat Rashid memohon maaf kepada Mohamad Sabu kerana memfitnah timbalan presiden PAS itu.

"Kami menuntut ia dibuat dalam masa 24 jam melalui semua media termasuk tv dan akhbar.

"Saya telah diarahkan oleh anak guam saya untuk memfailkan saman fitnah terhadap Datuk .... Jika tidak dibuat dalam masa 24 jam," kata Hanipa kepada Harakahdaily.

Mohamad sebelum ini mendakwa Salleh berbohong berhubung kecederaan yang dialaminya dalam insiden 9 Julai lalu.

TELAH DI BEBASKAN

7 ulasan:

Aida Rawr berkata...

KALAU ORANG YAHUDI YANG TERKENA MEREKA AKAN TERUS MINTA MAAF. MACAM FAM BARU INI.

Tanpa Nama berkata...

# Kesimpulannya:

Jangan Pangkah Dacing.

Takde tapi-tapi.
Jangan Tidak-tidak.


-MatCermin-

Tanpa Nama berkata...

Seawal pagi,aku lihat hari ni berpusu pusu warga asing entah dari mana sarat dlm bas sewa khas,ramai juga yg yg berjalan kaki memenuhi dewan serbaguna di daerah aku ni untuk mendaftar "pemutihan" yg dilaungkan BN.Kerajaan sekarang akan buat apa saja untuk memastikan mereka terus kekal berkuasa.inilah salah satu stail politik baru yang muncul dalam UMNO.mereka akan mempergunakan biometrik secukup-cukupnya untuk membelasah PAKATAN RAKYAT..kenapa tiba tiba jumlah pengundi berdaftar meningkat? kenapa tiba-tiba juga jumlah penduduk Malaysia meningkat?..dan lelaki melebihi wanita? Logiknya kebanyakkan pendatang lebih ramai lelaki dari wanita.Apa nak jadi dgn Malaysia pd masa akan datang jika BN terus berkuasa.Tolak Biometrik dan humban UMNO jauh jauh.Merekalah perosak bangsa sebenarnya.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa polis ni tak akan minta maaf dasar puak-puak sombong dan bongkak minta maaf beerti mengaku kesilapan depa tengah merencang mcmna nk dakwa mat sabu atas alasan menipu polis....bukan mat sabu saja termasuk lain2 pemimpin yg xsealiran dgn apco ni...

yes berkata...

Nak ingatkan cerita lama, dulu bila keluar cerita tok ketampi, menteri pergi China untuk minta maaf pada hal polis boleh beri tahu siapa mangsa tersebut. Tapi menteri tak berani paksa polis mendedahkan siapa mangsa itu. Nampak betul bodohnya. Tup tup keluar cerita bahawa perempuan itu orang Malaysia. Baru2 ini keluar pula kesah kerajaan kena bayar pampasan.
PR, buatlah video ini untuk kempen PRU akan datang

serenity9260 berkata...

polis wat bodo je,x wat pape pun.geramnya.tambah lagi dengan kartun bangang meloya semalam lukis mat sabu lari dengan kerusi roda.lancau tol

1.Kereta Konsep Masa Depan Di China(9 Gambar)
2.Bagaimana Spy US Boleh Mengetahui Sesuatu Lokasi Hanya Dengan Sekeping Gambar
3.Majlis Perkahwinan Bertemakan Harry Potter(10 Gambar)

Tanpa Nama berkata...

kita tgk statistik penduduk malaysia sebelum n selepas PRU nnt..