Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Ogos 2011

AKAN DI JUAL DI PASAR IKAN NANTI




HIDUP MELAYU!



nota:

slogan hidup melayu
ialah slogan gerombolan
hairan dan pelik
mengapa slogan hidup melayu digunakan
ini mesti kerana kureeng oxygen kah kah kah




UMNO TUBUH JABATAN PEMASARAN POLITIK
- minsider

KUALA LUMPUR, 8 Ogos – Umno bercadang menubuhkan sebuah jabatan pemasaran yang akan berperanan melaksanakan kerja-kerja pemasaran parti yang lebih sistematik kepada rakyat, kata Ahmad Maslan.

Beliau berkata penubuhan jabatan itu amat penting bagi memastikan tugas-tugas seperti melakukan analisis, merancang dan melaksana aktiviti politik yang pada masa ini dilaksanakan oleh jabatan penerangan parti, dapat dilaksanakan dengan lebih berkesan.

Ahmad berkata metodologi pemasaran politik merupakan satu istilah yang harus difahami setiap anggota Umno dan penting untuk dilaksanakan dalam menyampaikan hasrat parti kepada rakyat.

“Jika semua anggota Umno tahu istilah ini dan tahu melaksanakannnya ia akan memudahkan kita untuk buat kerja,” katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...NAK PASAR KAN APA LAGI.... kah kah kah..

woit..TUKAR LAAA NAMA KEPADA NAMA MELAYU.... kah kah kah..

kah kah kah...MAK CIK FELDA TAK TAHU NAMA INI... kah kah kah..

woit...BENDANYA UNITED MALAY NATIONAL ORGANISATION.... kah kah kah..

kah kah kah...INI NAMA ORANG PUTEH.... kah kah kah...

kah kah kah...TAK KAN TAK ADA NAMA MELAYU.... kah kah kah...

kah kah kah...CAKAP KETUANAN MELAYU....kah kah kah..

kah kah kah...KALAU KETUANAN MELAYU MENGAPA NAMA ORANG PUTEH.... kah kah kah...

woit...SEDAR LAAA PUNGKOK LEGAM.... kah kah kah.....

nota:
gerombolan ini pakai slogan: hidup melayu
pasal apa?
kureeeng oxygen ke?
kah kah kah


nota:
pasar ramadan tahun ini
dah mula pasarkan umno atau belum?
nampak tak ada orang nak beli'
kah kah kah

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pungkok legam??? hehehe

Tanpa Nama berkata...

Gerombolan united melayu ni dah nak mampooss dah..kah!kah!kah!

Lang berkata...

oi tt... ko dah bengong ke hapa?... tengoklah betapa peminpin melayu ini telah berpandangan jauh... dia tak mahu nama perkembar sbb dia tahu ruanng lingkupnya akan menjadi kecil... hanya untuk darah melayu totok saja..

tu yg dia bagi nama umno tu sbb dia tahun di masa hadapan pelung untuk berbagai manusia join adalah tinggi.. bukak mata isham... tengok patriot... siapa dalam patriot... bukan melayu berkulit gelap ke... itukan wajah anak2 muda melayu kacukan...

tunggu dalam masa setahun lagi... akan ujud melayu indon, melayu myamar dan berbagai lagi... itu semua asal2nya mak bapak diorang ikut munsyi abdullah belayar dan kemudian tinggal di merata tempat.. tak mahu lagi balik ke tanah melayu..

ko ada paham sejarah ke tt... kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

buat apa apa projek yang di laksanakan oleh UMNO hanyalah untuk rembat wang cukai rakyat sahaja .apabila dapat wang, projek pun hilang sehingga SPRM cari tidak jumpa.

barua barua UMNO akan tolong tutup kes.