Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 9 Ogos 2011

LAWAK PAGI INI



UCAPAN EEE PENCEN



lihat dan lihat klip ini
saekor lagi eee
ini eee pencen

pelik bila eee ini dah pencen
maka cakapnya lain pulak
masa eee ini jadi munkee dulu
tak pernah pulak cakap macam ni

bila eee ini cakap hal rakyat
rakyat rasa nak muntah
bila eee ini cakap tentang pilihanraya
semua orang rasa nak muntah

NOTA:
ku li ini
tak ada orang lain ke?
kah kah kah



KLIP EEE PENCEN



nota:

tanya eee ini berapa juta ringgit
sudah songlap duit kementerian pelancungan
kah kah kah

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mcm biasa..tunjuk baik..screw him!

panzerfaust berkata...

kamon la tt, takkan ucapan macam tu pun nak bantai. tah dia memang ikhlas nak perubahan, mana tau? tapi cakap dia pun berlapik jugak tu... apa pun, tt rules!

HALIMI MN berkata...

Dia baru sedar dan telah bertaubat. Ini hikmah dalam bulan Ramadhan.

Lang berkata...

kahkahkah...

tu namanya taubat tt..

ulang balik... taubat...

apa dia?... taubat...

apa dia? ulang balik... taubuat...

hah? tak dengar la... tau buat...

kahkahkah..
dah tak dapat duit raya bro... bahasa tukar la..

Tanpa Nama berkata...

sindrom polis pencen. ini time eee pencen.

Musa yang dok berkelai dengan UDA haritu pun adik beradik dia jugak. Berkelai pasai projek tak dapat kat depa. podah.

Tanpa Nama berkata...

JANGAN PERCAYA SAMA MAMAK!!!!!

Telur Sekunder berkata...

eeee pusing-pusing

pusing sana tak dapat pusing la sini pulak

macam biawak puak eeeee ni..

jangan percaya

Tanpa Nama berkata...

ni ape kadeeeer ni ckp... dia ni melayu k apa.. kalu bkn melayu jgn ckp bukan2, dh pencen baru nk bersuara.. waktu berkuasa mane suara?