Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 Ogos 2011

ANAK MUDA JANGAN DI TIPU LAGI !




INGATANKAN GAMBAR INI




nota:

anak muda!
jika kalah kali ini
ertinya penipuan telah berjaya



BEKAS TENTERA DAKWA MENGUNDI SAMPAI LENGUH - malaysiakini

Seorang bekas anggota tentera mendakwa, beliau telah menanda ribuan kertas undi pos semasa bertugas sebagai kerani tadbir ketika pilihan raya ketujuh dijalankan.

Kamarulzaman Ibrahim, 53, mendakwa beliau bersama beberapa lagi rakannya diarahkan supaya berbuat demikian oleh pegawai pemerintahnya.

Beliau mendakwa berbuat demikian sepanjang tiga hari menjalankan tugas berkenaan di Kem Terendak, Melaka.

Beliau mendakwa telah menanda kertas undi berkenaan "sehingga lenguh tangan" dan turut menandatangan setiap borang yang dikepilkan bersama kertas und


EMPAT BEKAS TENTERA MENGAKU PANGKAH KERTAS UNDI - keadilan daily

Empat bekas bekas tentera hari ini mendedahkan penglibatan mereka dalam proses pengundian pos termasuk memangkah bagi pihak anggota tentera dan isteri mereka semasa pilihan raya.

Mereka mengaku memangkah ribuan kertas undi bagi pihak lain di kem-kem tentera, di markas sempadan antara Malaysia-Thaland, Pengkalan TUDM di Pulau Pinang, Kem Terendak, Melaka dan Sandakan.

Kesemua mereka mengakui menjadi pegawai yang terlibat dalam pengundian pos dan melakukannya mulai dari pilihan raya umum 1978, 1986 hingga ke pilihan raya umum 1999.

Pendedahan itu dibuat di ibu pejabat Pas Pusat, Jalan Raja Laut Kuala Lumpur.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... LENGOH TANGAN.... kah kah kah..

kah kah kah....TAHUN 1978..... kah kah kah...

kah kah kah...TAHUN 1986.... kah kah kah...

kah kah kah...TAHUN 1999 ..... kah kah kah...

woit... SEPATUTNYA GEROMBOLAN DAH MAMPUIH LAMA .... kah kah kah...

kah kah kah.... JELAS UNDI POS ADALAH PENYELAMAT GEROMBOLAN.... kah kah kah...

nota:
bukti telah ada
orang yang buat kerja jahat telah mengaku
jelas kerajaan selama ini adalah kerajaan haram
kerjaaan yang ditubuh kerana menipu

rakyat wajib sedar
penipuan sedang di rancang lagi
secara licik pendatang haram akan datang mengundi
secara tesusun mat indon dan mat bangla di beri kad pengenalan

jika ini bukan khianat
maka rosmah mansor masih dara dan slim

laporan laporan risikan telah mula bocor
bahawa piliharaya akan datang gerombolan akan tewas

mat mongol mahu adakan pilihanraya pada 11.11.11
tapi laporan saheh gerombolan akan bungkus

apa yang kita pelajari ialah:
jika pilihanraya akan datang pakatan rakyat kalah
maka kekalahan ini adalah kerana di tipu

NOTA:
empat tuntuan bersih:

- panjangkan masa berkempen
- bersihkan senarai nama pengundi
- gunakan dakwat kekal
dan
dan
dan

- hapuskan undi pos

jelas undi pos adalah undi tipu


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
najib dulu menang sikit ( majoriti 300 umdi) pun dengan undi lenguh tangan ni le.sebab tu takut kat bik mama,kalau dia cerita hak sebenaq bungkuih lama dah si najib tu.tu le pulun taat kat bini habis habisan.

sekian adanya

Tanpa Nama berkata...

Bro TT
Syabas !



Anak muda, PILIH JALANRAYA!
Anak muda, PILIH JALANRAYA!
Anak muda, PILIH JALANRAYA!

Tanpa Nama berkata...

Electoral fraud: And you did nothing, Dr M?

http://www.malaysiakini.com/news/173342

"In my time, even the opposition engaged in such tactics. At one time, there were 50 persons registered in one house. We don't know how, but they managed to register the voters into the constituency," said Dr Mahathir Mohamad.

http://www.malaysiakini.com/news/173342

MADEY cakap macam budak lagi namun umur dah sampai tahap tinggi !

Kah...kah...kah.........
Kah...kah...kah.........
Kah...kah...kah.........

Is it the opposition's fault?
Or the National Registration Department's?
Or the Election Commission's?
Or Mamak-Kutty's?

Ciis !!!!
OTAK udang punya orang !
Kah...kah...kah.........
Kah...kah...kah.........
Kah...kah...kah.........

Tanpa Nama berkata...

boikot pilihanraya akan datang ni. orang orang BN pegi la mengundi, selain daripada tu, kita semua turun jalanraya.

Syahrulmanan berkata...

Kenapa najib pilih 11 11 11, itu nombor kesukaan dajjal tu, nombor pujaan ahli2 setan freemason tu.. betul kan?

Tanpa Nama berkata...

Sekarang Panglima ATM pulak nak jadi Ketua Bahagian UMNO.Nampaknya senarai ajensi kerajaan jadi cawangan UMNO semakin bertambah.Difikirkan,tak boleh salahkan mereka sebab masaalah periok nasi.Bukan senang nak jadi Panglima ATM mahu pun IGP.Kalau UMNO tak rekomen,gigit jarilah.UMNO tak akan pilih seorang Panglima ATM atau IGP sekiranya tidak mendatangkan manafaat kepada depa.Bahu dan baju hampir roboh dengan deretan bintang dan pangkat,apa UMNO kata kena ikut.

jawa peranakan berkata...

apa kata kita jalankan propaganda..

takut-takutkan PATI.. jika mereka keluar mengundi pada PRU13, kita ramai-ramai akan terajang mereka di tengah jalan..