Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 18 Ogos 2011

TEKANAN SEKSUAL YANG MELAMPAU




BADAK



BUKAN PILIHAN RAYA SONGSANG - berita hairan

Najib Razak menegaskan keputusan kerajaan menubuhkan Jawatankuasa Pemilih Parlimen bagi melakukan reformasi pilihan raya bukan bermakna pilihan raya di negara ini songsang, sebaliknya ia mencerminkan keikhlasan kerajaan untuk melakukan pembaharuan supaya pilihan raya dilihat bersih dan adil.

“Ini bukan pengakuan tidak langsung yang pilihan raya songsang dalam negara kita. Jika songsang, kita tak ‘serah’ Selangor kepada pembangkang. Kita kalah pada pilihan raya lalu, tetapi kita pinjamkan sementara saja kepada pembangkang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI TANDA TEKANAN SEKSUAL YANG MELAMPAU..kah kah kah...

kah kah kah...HASILNYA..BUKAN SAHAJA BODOH... BANGANG PULAK...kah kah kah..

kah kah kah... BUKTI DEMI BUKTI DAH KELUAR.... MASIH NAK MENIPU... kah kah kah...

kah kah kah... MEROYAN MACAM INI KERANA APA?.... kah kah kah..

kah kah kah...TANDA BERAHI TAK SAMPAI... kah kah kah..

kah kah kah...FRUST MENONGGENG.... kah kah kah

kah kah kah... MIMPIKAN MINAH SLIM CUN.... kah kah kah...

kah kah ka...PELOK PELOK ANAK BADAK.... kah kah kah...

kah kah kah... TAPI ADA SATU KEBAIKAN ANAK BADAK... kah kah kah..

kah kah kah... ANAK BADAK ADA TIGA TETEK.... kah kah kah

kah kah kah...TAK CAYA TANG CHUNG WEI...SAMPAI TAK BERNAFAS...kah kah kah..

kah kah kah...HINGGA HARI INI BELUM PULEH ...kah kah kah...

NOTA:
ingat bagaimana cara
membaca media dalam negara ini?

kalau dinafikan ertinya betul
kalau akhbar kata tak ada ertinya ada
kalau akhbar kata tak jadi ertinya jadi

ini cara membaca akhabar di malaysia
kah kah kah

9 ulasan:

Jebat2 berkata...

Alahai Sham.. tolong la kesian kat abg jibun kita tu..udah2 le ngutuk kak ros.
Setelah bermacam2 jenis& bangsa ppuan
di balun.. baru skg jibun jumpa pintu syurga... kat kelengkang kak ros tu la pintu syurga dia..kah.. .kah..kah..kah..
PINTU SORGA KA LOBANG NERAKA.. dia sorang je tau!!

Tanpa Nama berkata...

Dear TT,

U r not only cute but funny too.

Lovelygirl berkata...

"Tang Chung Wei" ke "Lee Chong Wei"? typing error kut?

mek berkata...

“Ini bukan pengakuan tidak langsung yang pilihan raya songsang dalam negara kita. Jika songsang, kita tak ‘serah’ Selangor kepada pembangkang. Kita kalah pada pilihan raya lalu, tetapi kita pinjamkan sementara saja kepada pembangkang.

wekkk.....
nak muntah aku dengar najib cakap ni kat tv.
tahan muntah takut batal puasa.

kah kah kah

Nostalgia abkk berkata...

Bukan saja pilihan raya yang songsang tetapi pilihan rakyat juga disamun seperti terjadi di Perak.
Untuk berkuasa gunakan apa saja termasuk Rajagopal tiada halal dan haram.
Hosni Mubarak pun ada pilihan raya di Mesir dan dia juga mengatakan ia adalah bersih dan asil.
Mana ada penipu didalam dunia ini yang mengaku tetapi menuduh orang lain yang menipu....

mosabit berkata...

balik balik selangor...balik balik selangor....

ini betul meroyan ...

pusing kiri nampak anak badak...
pusing kanan nampak kopek sisson....

mengerang siang mlm mimpikan yg slim slim.....

asik berharap .. anak badak mati terkujatt...

kah kah kah kah kah kah ...

Awan Fantasia berkata...

aku lawak la baca dia punya percakapan pasal keamana negara tue..

Entri Terhangat!! :
Gempak - Ikan Terbang !!
Kelakar Habis - Kenapa Mak Benci Adik??

apa apa pun ok berkata...

so confirm la chong wei kalah ngan lin dan tempoh hari sbb x nak kena peluk oleh anak badak tu kahh kahh kahh
kalau x demam mamat tu 3 minggu!!! kahh kahhh kahhhh
najibul dah bertahun okay je.. kahh kahh kahh

Tanpa Nama berkata...

You're funny and totally not fat at all.