Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 19 Ogos 2011

FORUM DI KOTA BAHRU ESOK PAGI SABTU




SEMUA DI JEMPUT DATANG






nota:

forum anak muda
sabtu pagi di kota bahru
sesiapa yang berdekatan
dengan kota bahru
di jemput hadir

5 ulasan:

Atuk berkata...

TT,

ZUNAR tu pun EEE jugak kan? nama dia ZulkiflEE Anwar Ulhaque.Muka dia pun gelap semacam je macam muka mamak. kena periksa dia kalau2 dia dari keturunan mamak. kalau betul la ZUNAR tu EEE memang bahayalah. PKR dah mula diresapi oleh anasir-anasir EEE yang boleh menjahamkan PKR suatu masa nanti.

ScaniaZ berkata...

Ayuh anak muda bangsaku...!!!
----->>>10 Tanda-Tanda Anak Anda Bijak<<<-----
Download Drama Korea - Dream High

mek berkata...

pakat gi blako deh geng2 kita di kota bharu...

tt, jalan2 kota bharu jangan lupa makan kuih2 kelantan dan intai2 awek2 kelantan yang manis2 macam kuih.

kah kah kah

komunis berkata...

harap lepas ni buat program serupa di alor setar atau area utara

Tanpa Nama berkata...

HOI.. KAT TEMPAT AKU BILA KO NAK MAI HISHAM?