Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 14 Ogos 2011

KURENG KASEH SAYANG



NASIB PUNYA BAIK




nota:
tak dapat isap kopek bik mama
tapi datang isap kopek hantu




TSU KOON : SIKAP EZAM UGUT MAHU BAKAR MALAYSIAKINI TIDAK BOLEH DI TERIMA
- minsisder

Presiden Gerakan Koh Tsu Koon hari ini menyelar tindakan Ezam Mohd Nor yang mengugut mahu membakar pejabat portal berita The Malaysian Insider dan Malaysiakini yang beliau dakwa sebagai ejen pengkhianat Islam.

Tegas Koh , tindakan Ezam, sangat tidak bertanggungjawab dan tidak boleh diterima.

Beliau juga berkata tindakan Ezam itu terlalu mengikut perasaan apabila mengulas tentang kontroversi “serbuan” ke atas Gereja Methodist Damansara Utama oleh Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) pada 3 Ogos lalu.

“Dalam amalan demoktrasi, Ezam mempunyai hak untuk menyatakan pendirian dalam mempertahankan Islam dan juga melahirkan kebimbangan dengan kegiatan memurtadkan orang Islam yang kini sedang disiasat (Jais).

“Jika beliau mengatakan laporan portal berita ini salah, beliau perlu membahaskan secara jelas, sediakan fakta-fakta dan bukti yang kukuh atau ambil tindakan perundangan,” katanya dalam satu kenyataan.

Koh menambah tindakan membuat ugutan sebegitu tidak menggambarkan sikap seorang senator yang sepatutnya memberikan contoh kepada rakyat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...INI BERITA BAIK.... kah kah kah...

kah kah kah...SENATAK DENGAN MUNKEEE SUDAH GADUH..... kah kah kah...

woit...DUA DUA SAMA.... akh kah aklh...

kah akh kah...DUA DUA TAK DI PILIH ORANG RAMAI.... kah kah kah...

woit...DUA DUA KAKI BODEK SUAMI MAT MONGOL... kah kah kah...

kah kah kah... KALAU SUAMI MAT MONGOL KATA LONCAT.... kah kah kah...

kah kah kah...DUA DUA AKAN MELONCAT..... kah kah kah...

nota:
kita cabar mat ezam
kalau mat ezam betul betul pejuang islam
kalau mat ezam betul betul penjihad islam
mat ezam akan akan bawa kepala lembu
kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Si Mat Ezam ni sampah je. Bini Rosmah yang bodoh mat monggol lantik dia jadi senatak yang tidak dipilih rakyat.Tujuannya nak kukuh gerombolan tapi sebab mat ezam ni pun satu keturunan dengan Brahim Mugabe, akhirnya mereka -mereka ini telah menjadi barua dan budak suruhan parti Apno.Kedua-dua ni tunggu PRU13 terus akan di benamkan oleh kuasa rakyat dan akan dihalau keluar dari negara 1Malaysia.Mat Ezam!Mane kotak-kotak rahsia yang kau nak dedah?Cakap berdegar-degar tapi taik kau melekat kat seluar.Kah..Kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

tiub koh tsu kon dah bocor..dah kena tendang ahli gerakan..apa lagi..letak jawatanlah..lu punya gaji wang rakyat punya tau...teeuwnamakahai...!

serenity9260 berkata...

nk wat cmne kalo dua2 ni same2 lemabab dan sembab

1.Pejuang Syria Menggunakan Bateri Dan Air Untuk Mengecas Handset
2.Pelajar Britain Melakukan Pembedahan Lidah Mahu Fasih Bahasa Korea

Tanpa Nama berkata...

EZAM LEMBU dah tak ada kredibiliti langsung, perangai macam orang sewel tanpa haluan cuma nak dapat habuan bagi menjaga standard hidupnya. Hairan ya Ezam boleh berlakon daripada mendukung AI mati-matian dan dengan sekelip mata pula membodek Najis samapi atas langit, tak tahu bagaimana merontanya hati dan kepalanya apabila PR ambil alih Putrajaya. Dia tak sedar yang dia bergabung dengan orang Melayu bangan dan korap yang tak laku di kalangan orang yang cerdik. Dia tak sdar yang dia tak dapat sambutan orang ramai untuk mendengar ucapannya.Kasihan terpekik terlolong bamacam orang bahalul, bodoh dan sewel.

nasri berkata...

Butoh lah Mat Ezam, mamat paling munafiq dia ni. Sanggup menjual agama kerana wang ringgit.

yes berkata...

Mat Ezam cuma bawa kotak kosong kahulu ka hilir, semaki dekat tarikh luputnya semakin beliau sebuk. he he

Tanpa Nama berkata...

emosi sangat tu...sbar brader...

Download : Ceramah Ustaz Azhar Idrus (Kitab asas Fardhu Ain) - Part 1
Download Ceramah Agama: Ustaz Dr. Zahazan Mohamed (Tafsir Surah Ar-Rahman)

budak uiabcdefghijklmnopqrstuvwxyz berkata...

ezam ni dak uia tt oi...msti terreris ni..hakhakhak...geng mat jambang...hakhakhak

Tanpa Nama berkata...

EZAM nak ajk BAKO itu ini?
BAKO Ezam bako....bako betul2 bako semangat bako ikan ker, bako katak ker...
EZAM ni tukang bako gerombolan sesat kini..
Jangan lupa bahan BAKOnya... pangakat, fulus dan bulu ketiak bilmama...

bako jangan tak bako...

- vikmoro kombet.

Anak Nelayan Pontian berkata...

Mat Ezam dah takde modallah tu. Panggil ceramah orang tak datang. Maka apalagi, melalaklah lepas solat Jumaat...kah.kah.kah.