Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 13 Ogos 2011

PEJUANG ISLAM SEJATI




SYABAS TAHNIAH!






nota:
kita alu alukan mat ezam
membawa kepala lembu
membakar malaysiakini
menyerang orang bukan islam
mat ezam lah pejuang islam sejati
bukan zul nordin kah kah kah



EZAM : HENTIKAN MURTADKAN MUSLIM JIKA TAK MAHU PERANG - minsider

Ezam Mohd Nor memberi amaran kepada kumpulan Kristian agar menghentikan kegiatan memurtadkan umat Islam sekiranya tidak mahu berdepan dengan “perang.”

“Tapi kita nak jelaskan, kita ada masalah besar dengan orang bukan Islam yang kurang ajar... dengan orang bukan Islam yang biadab, dengan orang bukan Islam yang tarik orang Islam untuk keluar dan murtad,” katanya pada perhimpunan aman isu murtad pertahankan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) di pekarangan Masjid Negeri di sini.

“Kita memang ada masalah besar sebab itu kita keluar, kita mahu nyatakan pendirian kita dalam perkara ini, kita hormat mereka selagi mereka menghormat kita.

“Kalau terpaksa kita bersedia berperang dengan mereka demi mempertahankan akidah umat Islam kalau mereka tidak berhenti daripada meneruskan kegiatan ini,” katanya di hadapan kira-kira 100 orang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...MAT EZAM... BILA KITA NAK PERANG LIM GOH TONG.... kah kah kah...

woit... MAT EZAM...BILA NAK PERANG DENGAN ANANDA?.... PEMBAWA BUDAYA LUCAH KE DALAM RUMAH ORANG ISLAM....kah kah kah...

woit...MAT EZAM ..BILA NAK PERANG LIM LIONG SIK ... YANG AMBIL DUIT ORANG ISLAM 12 BILION?.... kah kah kah...

kah kah kah.... BILA NAK PERANG TUN HANIF.... MALAON INI PENGERUSI GENTING.... kah kah kah..

kah kah kah ...BILA NAK PERANG DENGAN MADEY...MALAON INI BUAT JANJI RAHSIA DENGAN AMERIKA.... kah kah kah..

woit...JANGAN LAH NAK PERANG DENGAN CICAK KUBIN.... kah kah kah..

woit...PERANGLAH DENGAN ROSMAH ... kah kah kah...

kah kah kah....MAK JANDA ROMPAK DUIT NEGARA UNTUK BELI BEG TANGAN...kah kah..

kah kah kah...MAK JANDA INI KAHWINKAN ANAK PAKAI DUIT KERAJAAN.... kah kah kah...

woit...KENAPA TAK PERANG DENGAN MAK JANDA INI.... kah kah kah..


nota:
saranan mat ezam ini cukup baik
bila mat ezam bertempik maka
orang bukan islam akan meninggalkan
gerombolan


nota:
apakah ini tugas mat ezam
yang telah disusun oleh anwar?
kah kah kah

24 ulasan:

mek berkata...

masih menunggu mana kotak-kotak mat ezam.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Harap-harap usa, britain, canada, australia dan lain2 negara kristian tak halang masyarakat Islam minoriti di sana untuk sebarkan dakwah Islamiah. Moga takde larangan orang kristian memeluk agama Islam di sana. Kalau mat ezam jadi penyebab tindakan serupa, jawab le nanti.

Jiwa Kacau berkata...

Muncung boleh ikat reben. Kahkahkahkahkahakah

fuk UMNGOK berkata...

setakat katak kotak bising sekampung lagak umpama memanggil hujan turun waktu kemarau!!
mmg sial mad ezam kaki belit,tak dpt apa yg dihajati,sekali dgn tuan dia patuk kasik mati!!
dasar melayu banjingan!!!

opisboi berkata...

ya Ampoooooon! mat kotak nak brperang dulu mat katak lepaih nie mat hutang tak bayar pejuang iSELAM asli.....hutang bila mau bayar da!

Tanpa Nama berkata...

muncung serupa lubang jubor saipol kahkah...teran taik tak mau keluar ada hati nak jadi menteri umno.

mat box berkata...

bravo!!! mat ezam pada syurga diwajahmu

Tanpa Nama berkata...

pantat la ezam. perang pala abah kau. perut boroi ade ke stamina nk bawak m-16? bodoh telo punye melayu. bangang x tentu arah. menunjuk2 je bodohnya. buat malu keturunan. ni baru betul pukimak anak beranak. asshole.

Non-Governmental Individual berkata...

ini macam sengaja nak sabotaj kempen satu maleysia najib.. kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

Perangilah pork nik ajis

TopiJerami90 berkata...

eleh...muanfik la ko..
dulu janji akan setia dengan dsai


video malaysia vs ukraine sukan universiti dunia
PELAWANAN PERSAHABATAN ITALY VS SEPANYOL
Facebook mula saingi BlackBerry
PELAWANAN PERSAHABATAN KELANTAN SEMPENA PIALA MALA...
Malaysia terlepas peluang
Perlawanan Spurs-Everton ditunda
Guru agama ditahan liwat pelajar
Semangat merdeka
Zulkifli Noordin cabar Anwar
BAJU PALING MAHAL ABAD INI
5 GUA TERCANTIK DUNIA

kampung kelawar berkata...

Suruh saja mat ezam ini berjihad dan berjuang untuk sempurnakan Islam Rosmah,agar dia memakai tudung sebagai tuntutan Islam.Tak perlu mengangkat senjata,kerja mudah saja tapi nilainya lebih daripada jawatan senator.Jangan takut kehilangan senator.Yang nak meraban bagai orang nyanyuk nak buat apa,sebab ikan busuk bermula dari kepala.

Tanpa Nama berkata...

jangan sebab ezam "bertempik" semua lari pergi gereja...

TT Tempik dalam bahasa jawa ialah barang sulit wanita.

Khun Pana aka johanssm berkata...

Munafik betul mat kotak tu.

Tanpa Nama berkata...

EEEzam asshole!

Kucing Parsi berkata...

nota:
saranan mat ezam ini cukup baik
bila mat ezam bertempik maka
orang bukan islam akan meninggalkan
gerombolan

nota:
apakah ini tugas mat ezam
yang telah disusun oleh anwar?
kah kah kah

kah kah kah
marvelous

noreGRAT berkata...

dulu aku mmg percaya cakap mat ezam ni...tapi bila sumpah keramat yg dia buat pun dia tak pegang...sukar nak percaya lagi...apa yg terkeluar dr mulut geng2 ni semua bullshitttt

mosabit berkata...

ini mat eeeezam ..

dia ingat dia idup zaman zam zam ala kazammm....

nak bunuh menteri pasola....pakai buluh runcing.....

buluh runcing satuuuuu....zussss...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

'apakah ini tugas mat ezam
yang telah disusun oleh anwar?'

menarik ayat ni!!!!

kah kah kah....

siapa yg kena!!!

Tanpa Nama berkata...

TT, kau buat lah analisis lengkap yg ezam ni trojan horse dlm UMNO. hahaha. kau timbulkanlah persoalan yg die ni Anwar hantar masuk UMNO. kompom berantakan rumah tangga UMNO. hahaha. jgn lupa mat bisul skali.

Monkey Shooter berkata...

Sekurang-kurangnya Mat Ezam Senatak ini, walaupun baru dalam politik tetapi lebih bijak dan cerdik bermain politik dari Mat Monggol yang sedari usia 21 dah bermain politik tetapi masih banggang sampai sekarang (akibat kena nasi kangkang janda anak 5). Cuba tengok MahaFiraun.... kalau dia rasa rakyat dah panas kat dia, 2 ke 3 minggu muka dia tak masuk media massa atau cetak. Tetapi Mat Monggol dan Bini Badak Berendam dia semakin dibenci, maka muka lagi kerap masuk dalam TV3 Suku, bukan setakat muka dia sahaja, malah dibawanya sekali muka Zahrain Gabai Bodoh, Zul Kulim dan Brahim Ali sekali. Apalah malangnya UMNO dan Melayu mendapat pemimpin yang terlalu banggang dan bodoh piang ini?

Tanpa Nama berkata...

anwar punya percaturan ke semua ni? takde sapa leh celen anwar dalam bab politik.memang tabik kat dia.

serenity9260 berkata...

tengok muncung pon kantoi ezam ni cakap lebat,tapi palat

1.Pejuang Syria Menggunakan Bateri Dan Air Untuk Mengecas Handset
2.Pelajar Britain Melakukan Pembedahan Lidah Mahu Fasih Bahasa Korea

Karut berkata...

kahkahkahkah.. lue mmg lawak la mat kotak.. kalau lue jadi badut tak payah makeup pon takpa.. memang orang gelak terbahak bahak.. kahkahkahkah