Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 2 Ogos 2011

PENIPUAN SEDANG DI RANCANG DAN SEDANG BERJALAN




NOTA:

pilihanraya ke 13 yang akan datang ini
jelas menunjukkan pakatan rakyat akan menang
semua tanda menunjukkan pakatan rakyat
akan mengambil alih pentabiran kerajaan malaysia

tetapi awas!


penipuan sedang disusun
penipuan sedang berjalan
mat indon
minah indon
mat bangala
semua telah diberi kad pengenalan
semua akan mengundi barisan nasioanl

hasilnya pru 13
pakatan rakyat akan kalah besar

tak percaya?


lihat dibawah ada bukti:

gambar pertama bangkai yang sama
mendaftar dua kali

gambar kedua minah indon
hanya dengan kad penduduk tetap
telah dibenarkan mengundi

jelas pru 13
rakyat akan ditipu untuk kali ke 13

nota:
penipuan ini dirancang dengan kerjasama oleg spr
penipuan ini dirancangan dengan kerjasama jabatan pendaftran negara
penipuan ini di racangan dengan kerjasama polis

penipuan ini dirancang oleh rosmah dan najib!


INI BUKTI PENIPUAN UNDI






7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Selain bantu apa yang mampu,
jangan lupa juga untuk berdoa
setiap malam Ramadan ini
supaya diberi KEHANCURAN
kepada pihak yang sedang merancang perkara yang tidak baik ini.

Tanpa Nama berkata...

error bias la tuan. tuan kantul kami, kami betulkan la. tuan tak katul, kami on jer. sama la dengan permenant residents, ingat diarang bole mengundi, undang2 kalu bagi pr. pangkah la yg bagkan pr. kalu tak balik negeri.

anak seluang menongkah arus berkata...

celaka dan celaka lah sesiapa saje yang bersubahat dengan SPR dan Jabatan Pendaftaran ... pada sesiapa yang ada kesedaran... sedarlah ... Barisan Nasional dengan proxy SPR dan Jabatan Pendaftaran sedang menjual negara kita pada orang asing ... kalau korang tetap tak peduli juga ... korang tunggu nanti anak cucu cicit korang akan diusir dari bumi Malaysia ini bukan oleh PAS, bukan oleh DAP tapi oleh pendatang asing yang mendapat kerakyatan percuma yang dihadiahkan oleh Barisan Nasional dengan proxy SPR dan Jabatan Pendaftaran ... pada pegawai dan kakitangan SPR dan Jabatan Pendaftaran yang terlibat dengan 'komplot' ni hati hati ... kerana bala yang bakal menimpa bukan menanti anak cucu kami tapi juga anak cucu cicit korang ... jangan kerana haloba korang menggadai 'hak' dan 'kepentingan' anak cucu cicit korang ... aku tak faham ... korang ni dah gila ke dah termakan taik palat pemimpin BN korang tu sampai menggadai negara ... kengkadang bagus juga jadi macam Tunisia atau Mesir tu ... hancur semua puak yang celaka lagi mencelakakan ...

Tanpa Nama berkata...

Benda ni dah lama berlaku.Dulu kat sabah masa Haris Salleh jatuhkan Tun Mustaffa atas arahan BN, JPN keluarkan ratusan ribu kad pengenalan kepada pakistan dibawa masuk melalui sabah.Pakistan ni dah bertebaran seluruh malaysia.Kaedah yang sama diguna sekarang.

Tanpa Nama berkata...

PERHATIAN kpd petugas2 SPR yg sayangkan negara, sila halang maloun2 ni dari mengundi. Jgn jadi bangsat.

Terima Kasih.

Tanpa Nama berkata...

Salam TT,kalau nak tahu penipuan kad pengenalan bukan susah. Kalau nombor terakhir kad pengenalan nombor ganjil contoh, 5055, ia jantan. tapi kalau nama yang sama ada dua nombor akhir ganjil dan genap. contoh 5056, ia betina. jadi dalam kes penipuan SPR ni punyalah banggang, si mamat tadi ada dua jantina, lelaki dan betina, sahlah yang nombor genap tu betina. Ini mesti gila punya cerita. Orang itu punya dua jantina, pondan pun tidak, tomboy pu tidak. ini mesti hantu Tantuya dan sorang lagi jantan ketiga yang akan muncul September ni.Kah..kah..Kah.
Kalau TT tak caya, mungkin TT pun ada dua jantina, yang betul nombor IC TT mesti gantil,yang hantu tu mesti nombor genap.Masuk laman SPR, dan key-in nombor IC TT, jangan2 TT pun ada saudara kembar siam hantu mat monggol.Kah..Kah..Kah.

piut ngah layor berkata...

ini cerita lama...dari pak sedara teman jugak ahli umno ni...dema cukup takut pembangkang ni dapat memerintah itu lah taktik diorg daftar kan indon sebagai pengundi...teman tau ni dari ujung 80'an dia sendiri cerita...itu sebab byk import pekerja asing dari indon...dia dulu mmg rapat dgn 'mike tyson'(mb selangor),dan teman dulu duduk rumah dia masa tahun 88.