Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 18 September 2011

DOA MURAHKAN REZEKI DAN GEMOK KAN BADAN




YA AMPOOOON! AYN AMPOON!








nota:

soalan cepu emas
berapa ekor buaya mati?
berapa ekor ular sawa mati?
untuk cantikkan orang yang gemok pendek dan hodoh!






BERITA DARI FACE BOOK:


Zunar Kartunis
Ya Tuhan, murahkan rezeki kami agar dapat beli beg yang lebih mahal. Beg sekarang jenama Hermes Matte Crocodile Birkin hanya berharga $US120,000 sahaja!

6 ulasan:

TopiJerami90 berkata...

najib:ya allah pelihara lah aku dari kegarangan bini ku

haha

Payudara??!!!Jom Mengenali Payudara

asunDalbolong berkata...

xde beg lain ke nak bawak..asyk yg sama je...td kt rumah terbuka pn sama...siap nyanyi lg...kononnya mc yg nk mntak berduet ngn ramli sarip,padahal dah prepare awal2..memang suke masuk tv la dia ni...rosak persembahhan ramli sarip ada ank badak....

sultan pn xde selera tengok bik mama nyanyi..makin ngntuk ada la...

SKC Romantika Asmara berkata...

Jangan menghina ciptaan Allah. DIA berhak mencipta sekehendaknya. Siapa kah kamu wahai manusia kerdil mempertikaikan ciptaan rabb kamu?

Jangan berhasad dengki dengan rezki orang lain. Sesungguhnya bukan kamu yang memberi rezki dan kamu juga tiada hak nak tanya dilubang kubur bagaimana rezki yg dikurniakan didapati dan kejalan mana dibelanjakan, kamu tiada hak nak pertikai.

Jika kamu benar datangkan bukti dan hukumlah menurut hukumNYA bukan pakai hukum sekular atau sosialis

kah kah kah kena jugak sebijik
ehh bukan sebijik tiga bijik
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

SKC Romantika Asmara berkata...

Jangan berhasad dengki dengan rezki orang lain. Sesungguhnya bukan kamu yang memberi rezki dan kamu juga tiada hak nak tanya dilubang kubur bagaimana rezki yg dikurniakan didapati dan kejalan mana dibelanjakan, kamu tiada hak nak pertikai.

Jika kamu benar datangkan bukti dan hukumlah menurut hukumNYA bukan pakai hukum sekular atau sosialis

aku berkata...
dah ada dah bukti dari kastam pasal cincin ajaib tu, tunggu masa aje la nak sangkut. yang jadi persoalannya mengapa rakyat di suruh berjimat tetapi pemimpin membazir bagai duit tu mak bapak dia yang punya??

asunDalbolong berkata...

wahai asmara...katakan la kepada pemimpin kamu ya.... o0o

Tanpa Nama berkata...

Ok, aku akan pejamkan mata aku, kira 123, bila aku buka balik mata... pooh kiri pooh kanan, moga-moga hilang lenyap lah mangkok gedempol sebelah aku ini... Amin.
Lagi terbaik, kiranya KAU sudi transformkan gedempol tu ganti dengan ZZ si budak hitam ke,... Amin.