Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 September 2011

FALSAFAH DAN PEMIKIRAN




KOMUNIS DAN DUNIA HARI INI


komunis melakar dunia hari ini
dalam cinema
dalam sastera
dalam budaya
dalam ekonomi
dalam falsafah
dalam seni tampak
dalam seni halus
dalam musik
dalam feshen

dalam apa sahaja
falsafah komunis wujud

INI KOMUNIS YANG MELAKR DUNIA













KOMUNIS KEJAM - meloya

Bagi generasi muda hari ini yang tidak pernah merasai penderitaan hidup pada zaman komunis, mereka mungkin tidak dapat membayangkan kekejaman kumpulan pengganas itu.
Namun, bagi yang pernah melalui zaman tersebut seperti Hamzah Mohd. Amin, 71, trauma yang ditinggalkan daripada kekejaman komunis itu tidak dapat dilupakannya sehingga hari ini.

Malah, Hamzah yang mempunyai bakat melukis turut menghasilkan beberapa karikatur anggota komunis yang sedang menyeksa tahanan sewaktu zaman keganasan kumpulan tersebut di negara ini.

Menurutnya, lukisan tersebut dihasilkan beberapa minggu lalu bertujuan memberi gambaran keadaan sebenar kekejaman komunis terhadap rakyat negara ini suatu ketika dahulu terutamanya kepada generasi muda.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


SIAPA LAGI KEJAM

Kapitalis amerika telah membunuh 1 juta warga Iraq
Kapitalis amerika telah membunuh 3 juta rakyat Vietnam masa perang viernam
Kapitalis anglo amerika sedang mebunuh 600,000 warga Afghanistan
Kapitalis eropah menyamun amerika latin sejak colombus sampai 500 tahun dahulu
Kapitalis belanda menyamun rakyat Indonesia dengan kultur system
Kapitalis lim goh tong menyamun rakyat tiaptiap hari
Kapitalis Vincent tan menyamun rakyat tiap tiap hari – masalah malaysia
Kapitalis ananda merompak rakyat tiap tiap hari- masakah malaysia
Kapitalis ytl menyampun rakyat tiap hari- masalah malaysia
Kapitalis syed mokhtar menyamun tiap hari – masalah malaysia

Ramai tak sedar kerana kapitalis ialah sistem ekonomi

NOTA:
john lennon komunis
jean paul satre ahli falsafah seoang komunis
jean luc goddard pembiuat filem seoang komunis
picasso pelukis seorang komunis

pelik mereka ini semua menjadi rujukan dunia

NOTA:
kalau nak ikut ganas
masa demo bersih itu pun ganas
kalau nak ikuty ganas
rumah di kg berembang kena runtuh pun ganas
kalau nakikut ganas
bunuh di mamali pun ganas
kalau nak ikut ganas
bunuh kugan
bunh teoh beng hock
bunuh francis
bunuh aminulrashid
bunuh sarbaini
semua ganas

pelik ganas depan mata tak nampak
yang nampak ganas di gaza
kah kah kah

11 ulasan:

tayar kempis berkata...

Lu terlupa lagi satu, komunis juga yang pertama menghantar manusia ke angkasa lepas.

Tanpa kejayaan soviet union 50 tahun lepas, tidak berlakulah perlumbaan teknologi ke Bulan.

Salute kepada Yuri Gagarin.

mek berkata...

kalau makcik felda tak faham komunis, sosialis & kapitalis tu sistem ekonomi, tak ada la nak heran sangat.

Ini yang kerja meloya pun tak paham. Sah semua yang kerja kat meloya bangang. Eh, tak ada yang pernah belajar ekonomi ke yg kerja di meloya?
Semua hanya belajar ilmu bodeknomi je.
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah.. der.. ini falsafah lu.. tapi bagi gerombolan lembumno adalah falsampah.. kah kah kah

Khun Pana aka johanssm berkata...

Komunis saja yang kejam.
Bunoh dan bom Altantuya tak kejam.

Komunis aje yang kejam.
Bunoh BengHock dan Sarbani tak kejam

China aje yang kejam.
Tentera Jepon semua tak kejam.

Umno pi cium Fidel castro, Deng xioping dan Mao tze dong tu ok.
Tapi tak boleh cium Chin peng.
Semua wayang.

Zionist tu kejam.
umni pi beli alatan dari Zionist pulak. Tengok sistem polis kita.
sistem dan alatan dari zionist.

"mampos kan umno , sebelom engkau di mamposkan"

Tanpa Nama berkata...

betul ke ada orang sampai ke bulan???

tahun 60an tu!!!!!

teknologi tak bleh upgrade ke????

dah tahun 2011 ni....masih bertelur kat ISS jer....poorah punya sejarah!!!!

Ingat tu....SAPA YG BERKUASA AKAN MEMBUAT SEJARAH!!!!! hahahahahaahah

Tanpa Nama berkata...

bodeknomi??
terbaik bro..

kah kah kah kah kah

'bodeklisme' banyak kt ahli united malay national organization

kah kah kah kah kah

-anak muda felda-

cendawan merah berkata...

ohhhh handsome nya el che!

mana ada lelaki macho macam tu dah skarang ni..

semuanya buncit. semuanya lembab...semuanya kaki makan duit rasuah dan tak cool.............

yang tak ada leher, yang takubin, hahaha ada la. bini yang ditakubin lagi teruk...badak al montok.... sekali pijak, ranap

Non-Governmental Individual berkata...

If you tremble with indignation at every injustice, you are a comrade of mine - che guevara

Tanpa Nama berkata...

komunis yg bunuh Al syahid Ibrahim Libya dan rakan2 paling ganas. Tragedi Sauk?. Wayang siapa?.

Tanpa Nama berkata...

Mak Cik,Pak Cik Felda,tok, wan dan nenek zaman Penjajahan British hanya tahu komunis itu jahat bunuh orang ugut orang dan rampas harta orang,apa yg tertanam dlm otak mrk telah disuburkan oleh gerombolan dan hingga kini mereka telah dilunyaikan supaya menjadi bodoh bagai burung belatuk .Sebenarnya tidak ada bezanya dgn kapitalis kerana masing2 ingin mengagungkan dan meluaskan sistem dan ideologi mrk..ganas dan kejam kedua pihak ini adalah sama sahaja, apa yg terjadi diMalaysia kerana Pewaris penjajah telah berjaya membuat manipulasi terhadap minda dan kefahaman kpd segelintir orang melayu..dilihat komunis itu terlalu kejam..

pendingin hawa berkata...

Bro pemikir komunis worldwide yg beragama islam dan kuat beribadah ada contoh tak untuk dijadikan idola