Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 September 2011

KANG KONG ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ




NIK AZIZ : PROFESOR TIDUR TERLALU LAMA
-mkini

Menteri Besar Kelantan Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan
kenyataan Ketua Kluster Sejarah Warisan dan Sosiobudaya Majlis Profesor Negara (MPN) Dr Zainal Kling sebagai "tidur terlalu lama" apabila mendakwa Tanah Melayu tidak pernah dijajah.

"Tadi ditanya oleh wartawan apa pandangan saya tentang beberapa orang profesor yang mendakwa Tanah Melayu tidak pernah dijajah.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Memang pun tidur dalam gua,melebihi dari tidurnya Osama Laden.Selepas bangun terus jadi kangkung.Kah..Kah..Kah,,,Kong.

Tanpa Nama berkata...

Rip van Kangkung just woke up from his slumber...

Tanpa Nama berkata...

macam ni punya statement buat aku yg gila lahhh!!!

nama pon dah ada keling!!!!

hoi hindraf! saman lah sama kling zainal ni....

dah menghina kaum lu....hahahahaha

Jebon berkata...

Lenggang-lenggang kangkong... kangkong ditepi sawah... kah-kah-kah-kah...

Tanpa Nama berkata...

ni orang tua xlama lagi tidur laAA...!
~PTRJYA~

opisboi berkata...

Lenggang-lenggang kangkong... kangkong si anak keling

gua pinjam lu ponya jebon!

KangKONG dalam longkang berkata...

mangkok kangkong ni kalau tidur sampai

MAMPUS pun lagi bagus

idup pun menyusahkan je
tak abis2 nak menipu,menjilat,membodek
mengipas...

AMAN