Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 13 September 2011

ZALIM ! SIAPA YANG ZALIM?



MENUDUH ORANG LAIN ZALIM MEMANG SENANG


menuduh memang senang
tapi zalim atau tidak
bukan kerana ada tuduhan

tapi

kezaliman ini bergantung
pada perbuatan dan amalan

ini buktinya:




NOTA:
tanah tanah ini selalunya
dirampas untuk
diberikan kepada para cukong

lihat tanah dk kampong berembang
lihat tanah di kampong chu badak
lihat tanah di tasek utara
lihat tanah di banda dalam

adalah tuan pembaca tahu
tanah di mid valley itu adalah milik melayu
tetapi gerombolan telah kelentong
halau melayudan brerikan pasa cukong

nama kawasan itulah kam;pong haji abdullah hukum
inilah kg yang diteroka oleh melayu

sekarang ini raja bersioing sedang nak rembat
kg baru
sedang nak rembat kg banda dalam

lihat pantai dalam
lihat kerinchi
di alih nama bangsar fucking south
ini untyuk rembat tanah melayu

takkan sedar sedar lagi
siapa yang zalim siapa yang ganas

14 ulasan:

rekoder berkata...

Di Palestine dan di Malaysia tanah air ku sama aje....Bila arahan dari Manusia melebihi segalanya inilah jadinya.Aku terharu sungguh tengok klip video nie.

Tanpa Nama berkata...

Orang yang paling zalim di Malaysia dewasa ini adalah Anwar Ibrahim. Dia telah menzalimi dirinya sendiri, keluarganya, masyarakatnya dan seluruh warga Malaysia. Kerana ingin berkuasa dia sanggup juga mempermainkan Islam, cuba menghuru-harakan negara dan membuat berbagai fitnah kerana ingin mempertahankan dirinya diatas perbuatan yang tidak bermoral yang telah dilakukan terhadap mangsa-mangsanya iaitu kaum lelaki sejenisnya, kaum wanita dan juga isteri orang. Bertaubatlah Anwar sebelum nyawa mu dikembalikan kepada Allah.

Tanpa Nama berkata...

Laknatullah saja yg runtuhkan masjid. Bjp di India 1993 contohnya. Setaraf umno/bn dgn bjp.

Tanpa Nama berkata...

tidak ada kerajaan di dunia hari ini baik kerajaan komunis, Yahudi yang begitu zalim tetapi mereka tidak sampai sanggup untuk merobohkan tempat ibadat orang Islam, walau pun mereka anti terhadap orang Islam itu sendiri. Jadi tindakan Umno dan kerajaan Barisan Nasional hari ini menggambarkan mereka lebih rakus daripada Yahudi dan juga komunis.
-Haji Salah JPJ

Tanpa Nama berkata...

wa salah sorg yg dihalau dari tanah mid valley...mase tu wa skolah lagi...mampos la lu Be eNd PRU13...

jomdropship berkata...

ermmmm....malaysia.....

xsuke umno berkata...

salam en. tt..

ttg video bujal ni, xbole salahkan pihak polis atau mpk. mereka jalankan tugas.. yg salahnye umno bwh pimpinan Deris Jusoh time tu.. sy org Kemaman, n tau polis2 yg terlibat tu.. tp salah juga pihak yg membuat masjid n rumah tu, sbb xder kebenaran pejabat tanah. diorang teroka, dah buat rumah (tu pun xsiap lg, bole nmpk dlm video klip), baru mohon geran.. kalau dari segi kawasan, kwsn tu baru teroka, kawsn hutan..jauh dr pekan, bndr.. so, kerajaan UMNO time tu patut beri penyelesaian lain utk membantu penduduk tersebut mencari kediaman baru (kalau kwsn tu mmg xsesuai). niat mmg baik, buat masjid.. tp negeri ada peraturan.. kalau xder peraturan, kite bole sesuka hati la kan nak buat rumah mane2, ambik tanah mane2.. best la hidup cmtu.. kes bujal ni xsame ngn kes berembang n kg2 yg kat KL tu, sbb tu mmg kampung yg dah lame wujud.. harap maaf la kalau fakta ni ader org xberkenan, tp sbb sy tau isu ni, sy bgtau jer..

sekian..

Tanpa Nama berkata...

xsuke umno 14 September 2011 12:35 AM

ko ni sengal ke haper? berpuluh2 kuil india, tak pulak kalut nak gi roboh macam 2-3 bijik masjid yang sedang diusahakan geran dan kebenaran pembinaannya?

lu pegi PJ, dalam tanah KTM, bersepah2 kuil keling.. mula kecik2 jer patung hitam diselit kat perdu pokok.. lama2 makin besar dan besar sampai ada binaan.. KTM lama2 tak leh nak buat apa, checkmate bodo gitu jer..

melayu bodoh!

Tanpa Nama berkata...

Kawasan tu dah diwarta sebagai kawasan penempatan oleh kerajaan PAS dan peserta-peserta dah dipilih. Mereka bukan peneroka haram. Yang hara*Ja*** tu BN; Kepentingan orang melayu dipinggir. Kena cari makluman sebenar kejadian ini, tidak boleh berdasarkan kenyataan kerajaan shj.Kenapa susah sangat nak tolong orang islam, nak tolong semua rakyat...yang di tolong kroni dsbnya.......

Tanpa Nama berkata...

bro diatas memang kena ikut peraturan tapi tu tuhan dah takdir tu rumah nya jgn roboh angkat ke pindah ke ni roboh bangang betul ko dok dengar ceramah uztaz azhar ke mung ni...mcm mana org duk solat 5 kali sehari tergamak nak roboh rumah ALLAH polis mpk sama sama tanggung dosa tokcha doh sembah perut buncit pong tuhan bagi rezeki ni kita dok sembah ALLAH

Tanpa Nama berkata...

ni pun sama... ego

http://buletinonline.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3528:ahmad-said-angkuh-tidak-bertanggungjawab&catid=35:dalam-negeri&Itemid=85

habis tanah orang melayu

Tanpa Nama berkata...

yeke, nak aram punye Deris Jusoh..!
~ptrjya~

Tanpa Nama berkata...

NANGIS AKU .......

BILA AKU TENGOK DREBAR BACKHOE TU TAK SANGGUP .....

JLN KAN PERINTAH DAJJAL & YAAJUJ WAL MAAJUJ.....

DAJJAL ADALAH FITNAH PALING BESAR DLM DUNIA......

YAAJUJ & MAAJUJ PULAK KAUM YG MEMBAWA KEROSAKKAN KEMANA SAJA TEMPAT YG DIA LALUI....

KEPADA TUAN PENGUATKUASA UNDANG2 NI AKU NAK PESAN.....

JGN TERMAKAN DGN DAKWAH BOS2 DAJJAL ANDA.....

DAKWAH ALASAN BODOH "KERANA MENJALANKAN TUGAS".....

TUGAS ANDA PADA ALLAH AMACAM?

KERANA DUIT 2-3RIBU SEBULAN SANGGUP BUAT ZALIM KAT ATAS BUMI TUHAN?........gila betol!!

ALLAH PULA JAGA ANDA 24JAM SEHARI, MAKANMINUM, ILMU, SIHAT, TENAGA, ILHAM PEMIKIRAN DAN MCM2 LAGI HATTA SAMPAI KERDIPAN MATA KITA JUGAK DLM KUDRAT ALLAH..

JGN JADI BODOH MCM LEMBU YG DI CUCUK HIDUNG....

TP RASA AKU LEMBU YG DI CUCUK IDUNG PUN KALO KITA TARIK DIA MASUK PARIT..... MATI2 DIA TAK MOH!

MAKNA NYA JGN JD LEBIH BODO DRPD LEMBU.....

-Tukar Tiuun-

Malaysian Indian berkata...

Bodohnya Melayu, lagi lagi terperangkap dlm belenggu perkauman..Melayu yang dari terengganu & Kelantan tak tahu yang tanah kat selangor hampir semuanya diteroka oleh org india..Shah Alam ialah estet india dulu, putrajaya ialah estet dulu, sebab itu banyak kuil kat sana. Melayu yang baru kat selangor tak tahui hal ini..Masalah tempat ibadat diroboh itu masalah rakyat tak kira islam or hindu..yang BN roboh mesjid atau kuil ialah untuk kepentingan tauke..Jangan jadi bodoh dan emotional dan kata kuil patut diroboh..jangan jadi Melayu UMNO yang bahlol..