Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 September 2011

GENDANG SUDAH DI PALU - SEMUA SUDAH TAHU




HANYA MENUNGGU MASA






nota:
ekor berekor
ikut mengikut
bontot membontot




GENDANG HASAN MASUK UMNO SENGAJA DIPALU
- mkini

PAS Selangor berkata, khabar angin pemimpinnya Datuk Dr Hasan Ali akan keluar parti dan menyertai Umno tidak betul.

Pesuruhjaya negeri Dr Abd Rani Osman berkata, berdasarkan komitmen yang ditunjukkan pada perjuangan parti Islam itu selama ini, perkara itu tidak akan menjadi kenyataan.

"Saya rasa itu adalah gendang yg dipalu oleh pihak tertentu dan kami tidak perlu menari ikut dendangan itu," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...KAH KAH KAH...kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TAK DIPALU AWAL AWAL RAKYAT AKAN TERPERANJAT...kah kah kah..

kah kah kah...KALAU SUDAH DI BERITAHU LEBIH AWAL.... TAK ADA SIAPA AMBIL POT...kah kah kah..

kah kah kah...BERI TAHU AWAL AWAL ...UNTUK BERSEDIA MERANCANG...kah kah kah..

kah kah kah...BERITAHU AWAL AWAL... AHLI PAS DAN PENYOKONG PAKATAN AKAN SENYUM.... kah kah kah..

nota:
terima kaseh ronald reagan!
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ghoman totok umno..

x do misai
x do janggot
perut bungcit

ado x ciri2 tu pada asan ali...ado kan... ha2...

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham,

sey setuju tulisan2 terdahulu TT yg menegaskan tak kira apopun jenis parti politik..matlamatnya adalah utk mendapatkan KUASA utk mengawal ekonomi!

Hal yg sedemikian jugaklah pado si Hassan a/k Ali ni...nak kuasa nak jd menteri besar selangor...nak kuasa kuasa kuasa......gila darjat gila nama gila kuaaassssaaaaa!!!!

Tanpa Nama berkata...

keliru sikit ni...kelak nanti satu kerusi dua bontot ke...satu bontot dua kerusi?? ni macam hal aku beli lebihjual tiket kat bas stesyen larkin dulu

EnChe Guevara berkata...

wwuuuurrhhhhhkkhhhh thuuwekkhh!
akhirnyo bersenggama juo duo orang kekaseh hati ni! lamo dah den nunggu duo orang kokaseh golap (hati) ni beromen dopan2 oghang ghamai mcmni hah...
mano poie mamat yg maki hamun ekau somalam nang dok kato ekau nak pocah bolah kan perpaduang tu?
den nak koba'an, mmg kito nak pocah dan bolah kan lalang2 mcm duo ekor kokaseh golap ni ha! ha ha ha
den warning ekau TT! kalu berani tak takut kono tompeleng dongan Hassan Ali, ekau siarkan komen den ni ha, kem salam samo kek Hassan Ali bro!

SL Chan berkata...

"kah kah kah...KALAU SUDAH DI BERITAHU LEBIH AWAL.... TAK ADA SIAPA AMBIL POT...kah kah kah.." statement tepat...dah lama tak ambil pot....nak masuk,terjun umno ke biarlah..tapi kalau masuk parti pundekx3 ..ini akan memeranjatkan seluruh malaysia...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hasan ali mesti bengang jerk..itu laa..dah jadi esko tak bagi ceramah dah die..pakai kot hitam tali leher je manjang.. dulu rajin pakai kopiah.skrg kopiah pun entah ke mana.nak tukar stail korporat pulak..janggut pun dah dicukurnya.. bukan apa, penampilan masa sebelum jadi esko dan selepas jadi esko tu banyak beza.itu belum jadi MB Selangor lagi..macam ni lah, better Hasan Ali masuk Umno lagi senang cite. mula balik politik dari bawah mcm Zulkifli Nordin.Kalau dia kekal dalam Pas pun takkan ke mana. banyak sangat kontra dengan keputusan parti dan pakatan pembangkang. PR tak janjikan kemewahan mcm apa yang dia nak..PR janjikan kebebasan dan keadilan.