Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 September 2011

JANGAN SILAP BACA




DILEMA MAT MONGOL






nota:
mansuhkan isa
hanyalah gula gula
belum mansuh pun

mansuhkan isa ini baju pelampung
untuk mat mongol
mansuhkan isa ini nak dijadikan baju kalis peluru
kerana mat mongol sedang ditibai




PERKASA TOLAK JIKA UNDANG UNDANG BARU TIADA SEMANGAT ISA - minsider

Perkasa akan menolak undang-undang antikeganasan yang disyorkan oleh pentadbiran Najib jika ia tidak mengekalkan semangat pencegahan yang ada dalam Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

Presiden Perkasa Ibrahim Ali berkata kerajaan perlu mengekalkan aspek-aspek berkaitan pencegahan dalam ISA bagi memastikan pihak berkuasa ada peruntukan dan instrumen secukupnya bagi menangani aktiviti-aktiviti subversif dan menjaga keselamatan negara.

Ketua pertubuhan bukan kerajaan membela hak orang Melayu ini berkata, tindakan menghina Islam dan kritikan ke atas Artikel 153 Perlembagaan Persekutuan adalah antara aktiviti yang boleh mencabar kestabilan dan keselamatan rakyat.

“Kami tahu siapa yang melakukannya tetapi sukar untuk membuktikan di mahkamah.
“Tetapi (pasukan) keselamatan tahu siapa yang bertanggungjawab,” kata beliau.

NOTA:
orang ini sama seperti cik siti puan rosmah
cik siti puan rosmah dibenci oleh mak cik felda
datuk seri paduka ini dibenci oleh gulungan berpendidikan

jadi:
datuk seri paduka baginda ibrahim ali ini juga orang baik
tidak adalah orang yang paling baik melainkan
datuk seri paduka inilah
memang baik dan terbaik
untuk pakatan rakyat

bayangkan berapa banyak anggota kelas menengah lari dari geromboolan
bayangkan berapa banyak pengundi china lari dan terus sokong pakatan
bayangkan berapa banyak pengundi india lari dan terus sokong pakatan
bayangkan berapa banyak rakyat malaysia kini menyokong pakatan kerana
cakap dan perbuatan datuk seri paduka ini

datuk seri paduka ini adalah pengocak lubuk
ikan akan keluar dan semua masuk ke kolam pakatan

bayangkan berapa banyak anak muda lari dan terus sokong pakatan

woit...pasal apa anak muda sokong pakatan?

kerana anak muda tidak mahu dilihat skema dan bopeng
kerana anak muda tidak mahu dilihat ngok
kerana anak muda tidak mahu dilihat bangang

untuk dilihat cool maka anak muda lari dari datuk seri paduka baginda ibrahim ali


HANTU RAYA INI BELUM BERSUARA LAGi!

6 ulasan:

ROJAK berkata...

kita tengok sama ada ISA betul2 dimansuhkan sampai bila2 atau sekadar gimik najib je

Tanpa Nama berkata...

TT ... Lg cepat mereka karam..

Tanpa Nama berkata...

Bahtera UMNgok da nak karam..

Tanpa Nama berkata...

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0724&pub=Utusan_Malaysia&sec=Forum&pg=fo_01.htm

bro dah baca nie?...
nie sorang lagi mat bebal yg xpernah keluar berdemo menunutut keadilan...

yg kedua datuk,nenek,emak,bapak,isteri,skandal dia xpernah masuk ISA bole ckp/tulis mcmtu...

yg ketiga
dia lemah akal fikiran sbb dok membuncit kan perut utk mengaut keuntungan utk diri sendiri

yg keempat
mat kedah bodoh...dok kedah asyik mkn jantung pisang je...

Tanpa Nama berkata...

Kah..kah..kah.. HANTU RAYA belum bersuara lagi!!! woi HANTU SENTRAL la. Sudah tukar tau.

Tanpa Nama berkata...

tt..aku rasa la..apasal dia nk mansuh n buat isa baru....sbb pr13 nti ubn dh d muziumkan n akta baru isa tu xleh nk dakwa puak2 tu...jadi...kahkahkahkahkah....