Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 28 September 2011

MAT MONGOL AKAN DITENDANG KELUAR





POLITIK KELENTONG










nota:
berapa kali nak tipu daaaa
kah kah kah







AZMIN: PAKATAM TOLAK UNDANG-UNDANG GANTI ISA - mkini

Pakatan Rakyat tidak akan menerima sebarang undang-undang untuk menggantikan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) yang mahu dimansuhkan oleh kerajaan, kata timbalan presiden PKR, Azmin Ali.

Pendirian Pakatan, tegasnya, adalah jelas, iaitu mansuhkan ISA sepenuhnya dan tiada undang-undang baru menggantikannya.

Bercakap selepas satu forum awam malam tadi, Azmin yang juga ahli parlimen Gombak berkata, Pakatan bersedia untuk membantu kerajaan dalam mendraf rangka kerja pasca-ISA.

Azmin berkata pihaknya akan menunggu respon kerajaan terhadap tawaran kerjasama tersebut.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MAT MONGOL INI BUKAN SAJA KAKI ENTOT... kah kah kah..

kah kah kah... MAT MONGOL INI BUKAN SAJA TAKUT BINI... kah kah kah...

kah kah kah... MAT MONGOL INI MEMANG TOP KAKI KELENTONG... KALAH SAMI VELOO...kah kah kah


JANGAN LUPA JUMAAT INI




6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku ada terjumpa sedikit kisah tentang I.S.A yg ramai anak muda mungkin tak tahu...

http://gerai3abdul.blogspot.com/2011/09/hitamnya-isa.html

Lawan Tetap Lawan...

ciku berkata...

tidak sepatutnya diganti dengan apa2.

mansuh ertinya mansuh dan bukannya diganti.

go and fuck yourself, PM. jangan nak pembohong........rakyat tak sebodoh seperi disangka......

mungkin ahli2 UMNO, kaki bodek sahaja yang tolol....takdak akal nak fikir....takdak pendirian......

tapi bukan semua

Jebat2 berkata...

Sejak bedah otak, makin gila pee m ni.
Dia pikir org skg bodoh lagi ka? Pegi Ipoh naik bas, declare nak buang protokol, nak rasa mcmana kesusahan rakyat tapi bas mcm istana, takkan sampai camtu nak bodohkan rakyat. ORANG UMNGOK BOLEH LA KO KENCING.

Tanpa Nama berkata...

3.0 je...xpayah pulas2 otak lagi

alexis berkata...

mari, mari kita melihat, mereka menyusun dakwat, menyiar maklumat, membungkam rasa penuh muslihat, merelai diri menjadi alat, dengan menyorok hakikat, kebenaran sebolehnya disekat, terus terikat dengan adu domba perpecahan umat. wahai rakyat yang jiwanya masih terlekat, marilah kite menyusun hasrat, mengukuh bersama matlamat,pegangan tangan terus dierat, menolak fitnah dan penipuan dari diserap, jangan biarkan berita hairan,utusan, tv3 dan konconya terus berusaha memadam sejarah untuk diingat,kerana semua yang datang dari mereka tidak lebih cuma sampah sarap. BERSIHkan fikiran dari terus berserabut dengan propaganda jahat, bebaskan diri dari disangkar pemerintahan yang berkarat, BERSIH tetap perlu terus dipergiat, sehingga lunas semua 8 tuntutan segenap lapisan rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Azmin, Najib, Muhyidin lebihkurang je. Tolong tak payah release statement Azmin boleh? PKR dah takde orang lain ke? Wan Azizah mana? PRU13 tendang UMNO + Azmin!