Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 September 2011

MEMANG TUJUAN NAK JATUHKAN BN




BUKAN RAHSIA RAKYAT BENCI




nota:

bukan rahsia
dari kecik lagi
dah diajar berdemo
agar benci pada gerombolan

ini bukan satu kesalahan
ini satu kewajipan kah kah kah


MAHATHIR: PROTES ANTI-LYNAS UNTUK TUMBANGKAN BN – mkini

Mahathir Mohamad berkata protes yang dilancarkan ke atas usaha membuka kilang memproses nadir bumi di Kuantan merupakan satu tindakan politik untuk menewaskan BN dalam pilihan raya umum akan datang.

Katanya, beliau tiada apa-apa halangan ke atas projek yang diusahakan Lynas Corp Ltd itu dan "kerajaan tidak sepatutnya takut untuk meneruskan projek tersebut."



Mahathir memberi alasan, kilang yang dicadangkan untuk dibina di Kuantan itu telahpun diperiksa Agensi Tenaga Atom Antarabangsa tetapi agensi berkenaan tidak melaporkan bahawa is merupakan projek berbahaya.

"Namun protes masih berjalan. Satu-satunya kesimpulan yang boleh dibuat, protes ini (bertujuan) politik.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KALI INI MADEY CAKAP BENAR...kah kah kah...

kah kah kah...MEMANG INI LAH TUJUAN PROTES .... kah kah kah..

kah kah kah...BIAR RAKYAT BENCI KERAJAAN.... kah jkah kah...

kah kah kah...BILA RAKYAT BENCI KERAJAAN..RAKYAT AKAN HUMBAN GEROMBOLAN..kah kah kah

woit..INGAT PROTEST INI KENDURI LENGGANG PERUT?.... kah kah kah..

woit...PROTES BUKAN SAHAJA NAK TUMBANGKAN BN.... kah kah kah...

kah kah kah...BILA SESUDAH TUMBANG ...LANUN AKAN DIDAKWA DI MAHKAMAH PULAK.... kah kah kah....

kah kah kah...INI KES MENIPU RAKYAT SELAMA 50 TAHUN.... kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS ITU TUKAR BENDERA...kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS ITU TUKAR LAGU NEGARA KU... kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS TU SUMBAT MULUT MADEY...kah kah kah


SUMBAT MULUT INI





7 ulasan:

fuck mamak d'pundy kutty berkata...

mamak tua kutuk ni kenapa duk menyibok
lu pm ka mat monggol pm
dah pencen duduk diam2(makan gaji buto)
gila nak berkuasa lagi ke
lu dah nak mampos

pot pet pot pet
apa lagi yang tak cukup
berapa banyak lagi nak rembat

bawak bawak la duduk atas tikar sembahyang..dosa lu kat orang melayu banyak wooo

ehh..LU MELAYU KA

Tanpa Nama berkata...

Baru2 ni apa yang berlaku pada loji nukelar di Jepun itu setelah gempa n tsunami, patut di jadikan iktibar.

Kita di Malaysia setakat ini hanya merasa gegaran dan bangunan bergoyang sahaja apabila berlaku gempa di Sumatera/Indonesia. Telah beberapa kali kini di rasai gegaran dan orang ramai lari keluar .

Bayangkan jika bangunan menjadi retak, bahan yang di simpan dalam bangunan di loji Lynas tu pasti akan keluar melalui rekahan bangunan apatah lagi tahap/standard konstruction bangunan kita d Malaysia hari ini yang telah jadi world famous itu. Stadium pun bolih runtuh.

So Mahathir dan keturunan di Kuala Lumpur pun pasti dalam bahaya waktu itu. Ikhlas lah cakap demi kepentingan rakyat di Malaysia wahai Tun yang bijaksana.

Say NO to Lynas and nuklear. Teknoloji Nuklear memang ada bawa kebaikan dan keburukan. Yang pasti keburukan melebihi yang baik.

Anti Nuklear

22 Sept 2011

Tanpa Nama berkata...

Memang benar... Mulut Masey al-Kutty perlu disumbatkan dan letak dalam kandang pendakwaan di mahkamah.

Tanpa Nama berkata...

mamak ni ingat dia seorang yg.pandai...orang lain semuanya bodo....awetlaa tak mampuh mampuh lagi.

Tanpa Nama berkata...

allo aney, itu proses sama itu raw material memang tarak bahaya...tapi itu waste mau buang mana? jadi pm lama2 pun tarak pandai ka macha?

bro tt, betul ke dulu 4juta signature rakyat jepun (bkn rakyat m'sia ye) bantah kat hit-achi chem pasal proses kat bukit merah?

Tanpa Nama berkata...

madey cilakak

blog ni canggih gak....

http://gerai3abdul.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

pemecah brita...tt dengar2 bekas tapak logi sisa nuke di pengkalan ipoh dh leaking, mat2 saleh ausie ada sedozen dua buat keja kt atas bukit nun...xpasti berapa billion plak kerajaan kuar duit ntuk maintanance, ce risik