Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 September 2011

MEMIKUL BIAWAK GEMOK




UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION MEMIKUL BIAWAK GEMOK


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


NOTA:
kerja yang paling susah ialah memikul biawak hidup
tapia ada lagi yang lagi amat susah
memikul biawak hidup yang gemok
kah kah kah


MANA BIAWAK MANA ROSMAH?














MAHATHIR: RAKYAT PANDANG JIJIK WAKIL RAKYAT MEWAH - mkini

Mahathir Mohamad menegur wakil rakyat BN supaya mengubah imej mewah yang ditonjolkan sehingga menyebabkan rakyat berasa jijik dengan parti itu.

Katanya, faktor tersebut merupakan salah satu sebab BN merekodkan prestasi buruk pada 2008 – yang masih belum dapat dipulihkan hingga kini.

Persepsi tersebut antara lainnya berpunca daripada kegiatan membeli undi dari kalangan perwakilan semasa pemilihan parti.

"Golongan muda pandang parti komponen sebagai korup dan mereka tidak ingin sokong. Walau tak ramai yang tak sokong, sikit-sikit tak dapat undi, kita akan kalah," katanya.


NOTA:

apa makna kenyataan ini ?
ini satu tamparan untuk rosmah mansor
ini bukan satu sindirian tapi satu amaran dari mahathir

BERITA TERKINI
tim rosmah najib sekarang dalam keadaan terdesak
beberapa jurufikir najib telah cabut lari masuk tim muhyiddin

SATU PERMINTAAN
ini satu permintaan yang amat susah dari tt
meminta pembaca menonton dan memerhatikan dengan teliti
sama ada muka rosmah masih muncul tiap malam di kaca tv
atau telah beerkurangan

memang kerja cilaka menengok tv malaysia
satu seksaan tapi jika boleh perhatikan dan beri komen

jika muka mak janda lohek ini berkurangan muncul di tv
maka jelas rosmah dan najib sedang diasak

rosmah kini semakin dibenci oleh orang biasa
rosmah kini semakin dibenci oleh ahli gerombolan
dikatakan rosmah tidak lagi dibenarkan meluluskan projek seperti dahulu
tetapi
kesah kesah hidup mewah mak janda ini terus menjadi bahan perbualan
bukan shaja di kampong dan felda malah disoiree kedutaan asing juga
kesah mak janda lohe ini menjadi bahan lawak

sila:
amati kurang atau tidak?

JANGAN LUPA SABTU INI

13 ulasan:

mek berkata...

hahaha...
memikul biawak gemok?
very good la tt.

tt, aku dah lama tak tngk berita kat tv pasal menyampah tengok hari2 ada muka si rosmah ni.
tapi disebabkan permintaan dari tt yang tak ada tv, aku akan cuba perhati kan bermula malam ni.
tapi bila ada muka dia aku akan 'mute' kan tv aku sbb malas nak dengar suara anak badak yg tak sedap tu.

kah kah kah

Papa Chang berkata...

hr ni bijan dtg ipoh rasmi pejadah tah.. tgk bunting kat area spg pulai.. takde pulak muke laki die.. rase pelik plak kekeke

nizamhasan berkata...

KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH

limbo berkata...

elo bro..lu mmg terbaek la..
wa dah lame x jenguk TT..dulu last wa tengok baru 5 juta blog stat..

bro, itu biawak gemok dh x laku a.k.a komersil la..xde market..org sume lari tengok dia..macam mana mau bisnes...hahaha...

Tanpa Nama berkata...

Sekarang Hidup mahathir terseksa...
Mat Monggol tak ambil pot nasihat dia....
Hidupnya lagi terseksa jika PR memerintah.....
Tolong nasihat orant tua ni supaya jgn mampos lagi....
tunggu sampai bendera dan lagu negaraku ditukar...
ini biawak tua.......

kah...kah...kah....

JAKA berkata...

mahathir cakap mcm tu? hahaha

betul2 munafik la..

dia la bapak segala rasuah , hidup mewah, pembohong besar dlm negara ni...

Tanpa Nama berkata...

Tuan TT,

Ambo dop berapo nok kelih doh tb nih..hok tubik muko boyah...muko boyah...muko boyah...suratkaba lagi lar jahane...kalu nok baco cito ngeri..baco metro..kalu nok baco cerito kencing hancing supo hok bodo dop sekoloh..bacolah utusan atau papagomo
jaddinye ambo hanyo tgk tukartiub...baco tukartiub..
tapi mugo Tuan suruh kelih..male ni kawe qonquer remote tb dari anok2 kawe..kawe cek ado dop babi tu tubik malm ni. keno cede baldi besar sambil kelih tb...takut babi tu tubik..mesti ambo muntoh..natam babi

Tanpa Nama berkata...

Kesian Najistuya lepas pru13 tinggal Jobor ngan Melako aje.....

Agent Rahsia berkata...

Hahaha..
Rosmah = Biawak?? Salah tu TT..
Rosmah = Tokek, baru betol.. haha

Mariabean berkata...

Hey tt, dua malam lalu aku ada tengok berita tiga suku...tak tengok betul2 cuma dengar2 sambil makan malam...tetiba ada crite pasal Bakti, yang pelik nya keluar muka Rosmah tengah berucap tapi pemberita tak sebut pun nama nya tapi sebut nama Bakti..sangat lah pelik kerana selalu slot utk Rosmah biasa nya sama banyak dengan isterinya Najib tapi kali ni berlainan pulak...

Tanpa Nama berkata...

Korang tahu tak kak ros peminat tegar hindustan? Mungkinkah ini ada kaitan dengan anugerah dato yang dikurniakan kepada SRK?

Tanpa Nama berkata...

dah terang bersuluh. memang melayu biol! silap haribulan makcik felda lagi bijak dari madey kutty! tt, teruskan terlanjangkan kebobrokan embrassment of the richess. madey sudah buka jalan melihat sbg marhaen. dia pun sedang defensive takut sama-sama kena bedal. cheh, citer lapok sibiol tak faham-faham!nasib lu masih baik sbb tak kebulor dlm kilang padi milik cukong kah kah. bila abg bangla dapat rakyat nanti boleh la buat menantu??

Tanpa Nama berkata...

biawak gemok