Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 September 2011

SEKSA KALAU BINI GEMOK




TERSEKSA DI SEKSA MENYEKSA





nota:
yang terseksa
dan yang menyeksa semakin ramai

lihatlah bagai mana rosmah
setiap hari menyeksa warga arab



TPM : RAKYAT SELANGOR TERSEKSA BAWAH PAKATAN - mkini

Muhyiddin berharap masyarakat Selangor memilih BN dalam pilihan raya akan datang setelah rakyat kini didakwa "terseksa" bawah Pakatan Rakyat.

Katanya, beliau diberitahu demikian oleh seseorang ketika tiba di majlis penutup program permukiman wakil rakyat BN di sebuah sekolah di Meru petang ini.

"(Orang tersebut kata) saya nak cepat-cepat pilihan raya nak pergi mengundi sokong BN, sebab rasa terseksa duduk bawah Pakatan di Selangor.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MUKA SUDAH SEMBAB....kah kah kah..

kah kah kah...TAPI MUKA SEMBAB INI BOLEH DIMAAF KAN.... kah kah kah...

kah kah kah...TAPI BANGANG YANG AMAT SANGAT INI... TAK TAHU APA NAK CAKAP.... kah kah kah...

woit.... SEORANG PUNYA CAKAP... SEORANG PUNYA KOMEN... JADI BUKTI... kah kah kah...

kah kah kah.... BUKTI 3 JUTA RAKYAT SELANGOR TERSEKSA... kah kah kah...

woit...OK ...KITA TENGOK....DISINI.... kah kah kah...

woit... KITA LIHAT BERAPA PEMBACA AKAN KATA MUHYIDDIN INI BANGANG...kah kah kah..

kah kah kah...SAMA SAMA KITA TUNGGU..... kah kah kah

NOTA:
kalau lebih dari dua orang kata
malikul sembab ini bodoh maka
terbuktilah kebodohan itu


BERSIH KEMPEN LAGI


39 ulasan:

raja abd aziz berkata...

.........memang bodoh.... FULL Stop

Tanpa Nama berkata...

saya nak mengadu.. mat sembab tuh bodoh sangat!!! terseksa hidup saya berTPMkan mat sembab...

toyol baik berkata...

Orang Selangor kata umPORN sudah jadi POLONG TAK BERTUAN,
1. nkau berarak/ berak bwk kepala lembu (kepala sendiri)- ada aku heran?
2. nkau baling kepala babi (bela sendiri)- ada aku kesah?
3. nkau merapu/ merayu/ meraban SYOK SENDIRI- ada aku pedulikkkk?

Jebat2 berkata...

Sin, SHUT UP UR BIG MOUTH,

Sin, DIAMLAH!!!

PeminatFlom berkata...

muhyiddin yasin bebodoh.Sebabnya macam bebola jugak.banyak bola jadi bola.BANYAK BODOH JADI BEBODOH.KAH KAH KAH KAH (TIRU GELAK HANG)

Tanpa Nama berkata...

No 1
Muhyiddin memang banggang...

Tanpa Nama berkata...

im in...

Tanpa Nama berkata...

bangang

Tanpa Nama berkata...

memang dia bangang sebangangnya...

Tanpa Nama berkata...

Sang harimau MEMANG tak senang jika peluang nak baham mangsa tak dapat. Sang gerombolan juga akan terseksa jika peluang bantai peluang tersekat. Tabiat geng gerombolan suka sapu harta negeri dan harta anak negeri.... bila PR tadbir, mereka jadi kempunan/terseksa. Yang genok2 jadi kempis. Kantung yang boroi jadi senak.Maka terseksalah. Si CARMA dan SI Kapenter(pencari kepentingan) akan gigit jari dan terseksa...kalau boleh mahu sapuuuuuu (minta penyapu dgn Dr Gigi Ala Bali)

- zunodeng, tg malim.

albert magic berkata...

apa terseksanya di selagor ni, mungkin yang terseksa tu mereka yang selalu dapat projek baik dari bn dulu kot.Alhamdulillah semenjak pr menerajui kerajaan selangor merasa juga air percuma sebanyak 20m3 tiap tiap bulan, dgn bn dulu tak pernah dapat apa pun percuma.Harap harap pr dapat memerintah lagi di selangor pada pru 13 nanti

Tanpa Nama berkata...

Sembab bodoh no. Wahid

MOH KEMBARA berkata...

Salam,

ke...diorang yg terseksa tengok rakyat Selangot bahagia bawah PR?

Tanpa Nama berkata...

sembab sebab bodoh

jejaka cool section 2 berkata...

woit sembab!...pegi pachucheng la!

Tanpa Nama berkata...

tak terseksa pung tapi diseksa nampak kopek bik mama kah kah

Tanpa Nama berkata...

Bukan sahaja bodoh macam keldai, macam lembu malahan si sembab ni patut buang dalam tong sampah atau tong taik! hahahahhhahahaaa...

Tanpa Nama berkata...

Memang Sembab tu melampau2 bangangnya. Dengo cite dari satu orang je dah heboh, mungkin yang terseksa tu orang parti United Myanmar & Nepal Organisation kot...cukup2 lah bangang tu sembab...

Tanpa Nama berkata...

Alaa, yg seksa ni sume puak2 kroni yg xdpt projek dah. Juz dok umah gentel telo, rebus n mkan anak beranak.
Aku try usha gak smlm, dokek yaa ngn umh aku. yg datang sume jenis xde janggut bermisai @ xde janggut xde misai. Yg penting perut bOrOi. Spesis ni leh kenal sape. Penjilat kehormat.

Tanpa Nama berkata...

saya terasa tersangat la seksa tinggal di selangor ni.... function2 bn kurang... bil air tiap2 bulan orang bayarkan... seksa...seksa....

Tanpa Nama berkata...

Sham..bersih 3.0 ni, kita demo jangan balik2 rumah dah mcm thai buat tu.. 6 bulan, kojol la BN..

MAMAT SEMBAB ni memang janis bodoh pun.. tak payah la bitau orang len lagik.. soh jer dia gi hantuk kepala kat dinding tandas awam mana2 jer..

Tanpa Nama berkata...

Woiiii Muhyiddin!! apsal kw ni bengap wal bahalul sangat lah...lancio apa rakyat selangor terseksa? aku pown rakyat selangor jugak...hidup lg senang adalah...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Tpm ni mmg Bangang.. kalu Bangang jgn bgtau org...diam2 je...

Tanpa Nama berkata...

Apa itu bangang?
Apa itu bodoh?
Apa itu bahalul?
Apa itu sembab?
Apa itu hodoh?
Apa itu idiot?
Apa itu stupid?
Apa itu devil?
Jawapan hanya satu...
mohideen....
kah...kah...kah

KANDIS berkata...

Si Bangang tu patut di hantar pegi hospital mental utk check adakah dia terencat akal semenjak kecik..

Satu lagi check mata dia apakah dia menghidap penyakit rabun katak bobok ...

Lakhanat bin Binawe punya muhyiddin bin yassin..

Aku org selangor woi...
Marah aku dgr fitnah tu...

heh tumpang lalu bro t.t
http://gerai3abdul.blogspot.com/

silentscream berkata...

aku rasa mahayudin ni dah kena sindrom kurang kasih sayang kot. kasihan. kalau bangang, takkan lah boleh jadi TIMBALAN PERDANA MENTERI 1Malaysia kan. jadi mari kita senyum, tak perlu kata apa-apa macam anak pak mahayudin nyanyi tu.. kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

malikul sembab bodos tuli..!!
woi..terseksa xdpt nak mkn hasil selangor ke... nak aram.!
~ptrjya~

aku berkata...

wahhh...
keyword ialah nak cepat2 pilihanraya...
muhyiddin pandai...
pandai tekan najib...

Tanpa Nama berkata...

ini kes terlalu cerdik sbb terlebih oksijan. woit, kat johor boleh la temberang, boleh puntau-mantau. yg terseksa tu kroni omnoo tak dpt projek. nampak gayanya melepas la nak lamar big mama sbb anak watan mat indera dan tendang dia. hari ini setiap pejuang kemerdekaan sudah dipandang serong oleh rakyat johor sendiri! elok-elok mat indera disanjung antara wira-wira johor, tetiba disanggah sgb kominis! cheh, rakyat johor sudah tau siapa jual tanah-pasir-air mereka termasuk singapura! mereka tahu projek iskandar siapa punya. mereka tahu siapa dato onn sorok natrah serah pd Inggeris lalu murtad. mereka tahu banyak cerita yg disimpan diam-diam. itu belum kes rajagopal hentak ...sepak... lu tanya la tt. woit, balik kampong dulu sebelum kencing kat selangor! bawah pakatan kita dapat simpan banyak wang walau bagi air percuma! tol dan internet FOC tunggu masa je. Johor? memang tersesak jika najib tak turun-turun tahta kah kah kah. kalau turun pun tt langsung tak boleh lelap jika sembab jadi pm kah kah.. rakyat pun jadi sesak nafas... lagi seeeeeeksa! sebab ape ye rakyat jadi sesak nafas???!

Tanpa Nama berkata...

malikul sembab memang bodoh, bangang, lengai, selenga, mangkuk, bongok, bebal...

-En. Seseorang-

Tanpa Nama berkata...

ya ke, yidin yasin?
atau dah diberi lapuran tipu oleh noh omar dan kuncu2nya.
kok ye pun, beradu kuatlah secara anak jantan. jangan lembukan jpn dan spr.
yang dibawa masuk segala hantu jembalang boleh mengundi di pru13 nanti,
apa ke jadahnya.
yidin yasin oi, rakyat selangor tak seksa pun termasuk orang2 umno.
yang seksa guru2 sekolah.
selesaikan dulu masalah tu, lagi baik.
kalau tak letak jawatan sebagai menteri pelajaran.
jaga johor baik2, silap2 gaya disapu oleh jui meng dan rakan2nya.
tapi lawanlah secara anak jantan.
jangan songlap2.

- mat sembab.

Tanpa Nama berkata...

alamak, aku tak sempat...
nak gak masuk!
mmg al-malikul-sembabi menyerlahkan kecetekan pemikiran dan kedangkalan idea bernas bila mengeluarkan kenyataan yang penuh kebangangan dan kosong substance macam tu...
kalau penuh substance mestilah bersertakan nas2 dan senarai sebab2 kenapa pengadu jiwa terseksa!
sembabi o sembabi, kau karaoke je la dgn puak2 kau yg mmg suka karaoke tu, nyanyi lagu:
harapan setinggi gunung flom,
berkecai hancur menjadi debuuu...
kahkahkah!

-average joe-
klakka-la.blogspot

paloibinmulau berkata...

woiii muhyidin,

awat kau bongok sangat? cakap2 pencacai amngok kau mau percaya. kalau begitu saya lagi tersiksa sejak barisan najis menang pru 2008. saya mau rosmoh n bijan buat pru dgn segera. saya tersiksa hidup dibawah pemerintahan barisan najis barang naik.

wahi anuar berkata...

kenyataan paling bangang keluar dr mulut si muhyidin tpm malaysia yg sembab..selama duk selangor ni aku x pernah bayar bil air..klu be end pgang balik selangor alamatnya rabak poket aku nak byr bil air huhu

tok jenggot berkata...

kusangkakan mahyudin ni sembab, rupanya sembab dan bangang.. yg dtg jumpa dia konon terseksa bwh PR tu org UMNGOK jugak, kat meru tu next PRU letak la budah form 5 jd wakil PR tak kira PAS ke PKR ke gerenti boleh menang, aku dok kat meru, semalam aku lalu masa balik keje lebih kurang kul 5, tak ramai mana, nampak la bas bersusun 5 6 biji kat tepi tu, semua dtg dari jauh, dan mungkin kena bayar utk meramaikan majlis.. majlis dia lebih kurang majlis layat org mati je.. Hari tu Nik aziz cool ada buat kuliah subuh kat masjid assariff meru tu, dia punya ramai berlipat ganda dari sembab punya majlis,solat jumaat pn kalah la dgn kuliah nik aziz ni, apatah lagi mat sembab.. sekali lagi la sembab.. BODOH..

Tanpa Nama berkata...

aku yg dok di perlih ni bukan takat rasa bahang panaih saja...BAHANG KEBODOHAN malikul sembab ni pun aku dapat rasa...

Tanpa Nama berkata...

Mat Sembab khakkkk puiiiiii........
Mat Day....khakkkkkkkkkkk. Piuuuiiiiiiiiiiii.....
Dua dua ekor ni macam siallllll......

Umngok paloi sepaloi2nya berkata...

Ini la jadinya kalau saluran pernafasan pendek so oxcigen x sampai otak oleh itu bertambah sembab la otak malikul ni..

Muhyidumb berkata...

kami terseksa kerana BN masih lagi menjadi kerajaan Pusat. busuk macam pusat muhyiddin. tak basuh!