Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 24 September 2011

SAHEH - MALIKUL SEMBAB BANGANG





JEMPUTAN PETANG INI AMCORP MALL




DARI FACE BOOK ZUNAR:

Jom bersama saya Sesi Zunar & Peminat HARI INI Sabtu ini, 24 Sept (5-7 ptg padang depan di Amcorp). Turut bersama ahli2 Kelab Kartunis Independen: Jonos Pelukis Ronasina Kartunis, Johnny Ong, Art dan lain2. juga TETAMU ISTIMEWA kumpulan kartunis2 muda kurang upaya (bisu) dari KLang.




SAHEH MALIKUL BANGANG -INI SURFAT LEBIH DARI SEORANG

surat khabar utusex ni aku buat lapik pallet dedak ikan jer.. kah..kah..kah.. ~ptrjya~
By Anonymous on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

malikul sembab bodos tuli..!! woi..terseksa xdpt nak mkn hasil selangor ke... nak aram.! ~ptrjya~
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

aku rasa mahayudin ni dah kena sindrom kurang kasih sayang kot. kasihan. kalau bangang, takkan lah boleh jadi TIMBALAN PERDANA MENTERI 1Malaysia kan. jadi mari kita senyum, tak perlu kata apa-apa macam anak pak mahayudin nyanyi tu.. kah kah kah
By silentscream on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

ah! bukan percuma. tu duit felcra la beli edarkan.
By DX on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

Apa itu utusan melayu? Ia boleh disamakan dgn majalah playboy... maklumat yg mengetuk pintu neraka..... kah...kah...kah...
By Anonymous on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

Si Bangang tu patut di hantar pegi hospital mental utk check adakah dia terencat akal semenjak kecik.. Satu lagi check mata dia apakah dia menghidap penyakit rabun katak bobok ... Lakhanat bin Binawe punya muhyiddin bin yassin.. Aku org selangor woi... Marah aku dgr fitnah tu... heh tumpang lalu bro t.t http://gerai3abdul.blogspot.com/
By KANDIS on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Apa itu bangang? Apa itu bodoh? Apa itu bahalul? Apa itu sembab? Apa itu hodoh? Apa itu idiot? Apa itu stupid? Apa itu devil? Jawapan hanya satu... mohideen.... kah...kah...kah
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Tpm ni mmg Bangang.. kalu Bangang jgn bgtau org...diam2 je...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Woiiii Muhyiddin!! apsal kw ni bengap wal bahalul sangat lah...lancio apa rakyat selangor terseksa? aku pown rakyat selangor jugak...hidup lg senang adalah...kahkahkah
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

mana nak laku sangat.. iklan dalam suatkaba melayu pun takat operator kilang jer... engineer manager ceo haram satu pun takdak.. bodo punyer suratkaba melayu..
By Anonymous on KALAU SUDAH TIDAK LAKU on 9/24/11

Sham..bersih 3.0 ni, kita demo jangan balik2 rumah dah mcm thai buat tu.. 6 bulan, kojol la BN.. MAMAT SEMBAB ni memang janis bodoh pun.. tak payah la bitau orang len lagik.. soh jer dia gi hantuk kepala kat dinding tandas awam mana2 jer..
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

saya terasa tersangat la seksa tinggal di selangor ni.... function2 bn kurang... bil air tiap2 bulan orang bayarkan... seksa...seksa....
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Alaa, yg seksa ni sume puak2 kroni yg xdpt projek dah. Juz dok umah gentel telo, rebus n mkan anak beranak. Aku try usha gak smlm, dokek yaa ngn umh aku. yg datang sume jenis xde janggut bermisai @ xde janggut xde misai. Yg penting perut bOrOi. Spesis ni leh kenal sape. Penjilat kehormat.
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Memang Sembab tu melampau2 bangangnya. Dengo cite dari satu orang je dah heboh, mungkin yang terseksa tu orang parti United Myanmar & Nepal Organisation kot...cukup2 lah bangang tu sembab...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Bukan sahaja bodoh macam keldai, macam lembu malahan si sembab ni patut buang dalam tong sampah atau tong taik! hahahahhhahahaaa...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

tak terseksa pung tapi diseksa nampak kopek bik mama kah kah
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

woit sembab!...pegi pachucheng la!
By jejaka cool section 2 on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

sembab sebab bodoh
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Salam, ke...diorang yg terseksa tengok rakyat Selangot bahagia bawah PR?
By MOH KEMBARA on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Sembab bodoh no. Wahid
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

apa terseksanya di selagor ni, mungkin yang terseksa tu mereka yang selalu dapat projek baik dari bn dulu kot.Alhamdulillah semenjak pr menerajui kerajaan selangor merasa juga air percuma sebanyak 20m3 tiap tiap bulan, dgn bn dulu tak pernah dapat apa pun percuma.Harap harap pr dapat memerintah lagi di selangor pada pru 13 nanti
By albert magic on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11





Sang harimau MEMANG tak senang jika peluang nak baham mangsa tak dapat. Sang gerombolan juga akan terseksa jika peluang bantai peluang tersekat. Tabiat geng gerombolan suka sapu harta negeri dan harta anak negeri.... bila PR tadbir, mereka jadi kempunan/terseksa.

Yang genok2 jadi kempis. Kantung yang boroi jadi senak.Maka terseksalah. Si CARMA dan SI Kapenter(pencari kepentingan) akan gigit jari dan terseksa...kalau boleh mahu sapuuuuuu (minta penyapu dgn Dr Gigi Ala Bali) - zunodeng, tg malim.
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

memang dia bangang sebangangnya...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

bangang
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

im in...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

No 1 Muhyiddin memang banggang...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

muhyiddin yasin bebodoh.Sebabnya macam bebola jugak.banyak bola jadi bola.BANYAK BODOH JADI BEBODOH.KAH KAH KAH KAH (TIRU GELAK HANG)
By PeminatFlom on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Sin, SHUT UP UR BIG MOUTH, Sin, DIAMLAH!!!
By Jebat2 on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

Orang Selangor kata umPORN sudah jadi POLONG TAK BERTUAN, 1. nkau berarak/ berak bwk kepala lembu (kepala sendiri)- ada aku heran? 2. nkau baling kepala babi (bela sendiri)- ada aku kesah? 3. nkau merapu/ merayu/ meraban SYOK SENDIRI- ada aku pedulikkkk?
By toyol baik on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

saya nak mengadu.. mat sembab tuh bodoh sangat!!! terseksa hidup saya berTPMkan mat sembab...
By Anonymous on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11

.........memang bodoh.... FULL Stop
By raja abd aziz on SEKSA KALAU BINI GEMOK on 9/24/11



2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alamak, aku tak sempat...
nak gak masuk!
mmg al-malikul-sembabi menyerlahkan kecetekan pemikiran dan kedangkalan idea bernas bila mengeluarkan kenyataan yang penuh kebangangan dan kosong substance macam tu...
kalau penuh substance mestilah bersertakan nas2 dan senarai sebab2 kenapa pengadu jiwa terseksa!
sembabi o sembabi, kau karaoke je la dgn puak2 kau yg mmg suka karaoke tu, nyanyi lagu:
harapan setinggi gunung flom,
berkecai hancur menjadi debuuu...
kahkahkah!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

cuba tt heboh-hebohkan sikit...jalan dinding kat nyc kena revolusi orang usa. msm blackout.

http://ampedstatus.org/ongoing-occupation-of-wall-street-99-uprising-in-full-effect-day-5-roundup-videos-photos/