Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 24 Oktober 2011

INGAT RAKYAT BODOH MACAM TELOOO





HANYA 4000 YANG DATANG







NAJIB PUJI HIMPUN AMAN TIDAK SEPERTI BERSIH 2.0 - minsider

Najib Razak memuji penganjur Himpunan Sejuta Umat (HIMPUN) yang bertujuan mempertahankan akidah umat Islam yang berlangsung semalam merupakan contoh penganjuran perhimpunan secara aman seperti yang dihasratkan kerajaan.

Katanya, perhimpunan anti murtaditu cukup berbeza dengan BERSIH 2.0 yang menuntut pembaharuan dalam sistem pilihan raya di negara ini pada 9 Julai sehingga lebih seribu perserta ditangkap dan dikenakan pelbagai dakwaan.

"Perhimpunan semalam berlangsung secara aman dan terkawal, tidak ada sesiapa pun yang rasa terganggu, tertekan atau tidak selamat.

NOTA:
jelas bahawa inilah tujuh himpun
untuk menunjukkan bahawa bergelawak
dalam padang boleh diterima
kah kah kah


woit... KAMI BUKAN BODOH.... kah kah kah..

kah kah kah...DEMO ERTINNYA BERARAK DI JALAN RAYA.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU DI STADIUM NAMANYA MAIN BOLA.... kah kah kah..

kah kah kah..KALAU DI STADIUM ERTINYA TENGOK KONSERT INNOL.... kah kah kah

kah kah kah...KALAU BERHIMPUN DI PADANG ERTINYA LEMBU MAKAN RUMPUT... kah kah kah..

woit..INGAT RAKYAT BANGANG ..... kah kah kah

INI DEMO NAMANYA

NOTA:
ini sahaja dah lebih dari 4000 orang
ini belum kira lagi di klcc
ini belum kira lagi di kl sentral
ini belum kira lagi di jalan petaling
kah kah kah
baru satu jalan dah lebih 4000
kah kah kah


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Just tell our pm a simple word.... YOUR MOTHER FUCKER!!!! Atau kalau tak faham me speak no inglis cakap kat dia PUKIMAK KAU NAJIB!!!!

hasbullah zainal berkata...

APCO! Tolong bagi nasehat pada Najib cara cara terbaharu untok menipu orang melayu.

Tanpa Nama berkata...

cara gadhafi mati begitu
dahsyat sekali.
bukan najib nak ambil iktibar.
tapi masih cakap lawa,
kata p. ramlee.
apa nak jadi dengan kau,
najib ooii.

jebat2 berkata...

Jib, just give us a date for ELECTION. ELECTION NOT ERRACTION, and u will see your luck.

Tanpa Nama berkata...

4000 dng 40000 mmg xsama bodoh punya olang...kesian rakyat m'sia punya pemimpin yg boloh...

dlm stadium dng jln raya mana ada sama lagi satu kali boloh...

Jebon berkata...

Ini saja2 buat tak faham, siapa punca BERSIH 2.0 dilihat hura-hara, awal2 lagi orang pakai baju kuning dah ditangkap...

Satu analisis mengenai perhimpunan BERSIH 2.0... lihat di... http://doktrinisasi.blogspot.com/2011/07/andaikata-najib-benarkan-perhimpunan.html

gabot berkata...

tapi apsal gambar tukar tiub di bersih 2.0 masih belum kelihatan? kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kahkah..Aku suka ayat "yg berkumpul kat padang tu lembu tngh meragut rumput"...mmg yg berkumpul masa HIMPUN tu semua LEMBU..kahkahkah