Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 23 Oktober 2011

SAMAN JANGAN TAK SAMAN




AKHIRNYA DITEMUI







nota:
inilah dia kutty senoir
yang selama ini tidak
pernah muncul muncul
kah kah kah





AZIZ BARI HANTAR NOTIS PADA MADEY, UTUSAN ZUL NORDIN
- mkini

Peguam yang mewakili profesor undang-undang dan pakar perlembagaan negara Profesor Abdul Aziz Bari akan menghantar notis tuntutan kepada tiga entiti, termasuk i, Mahathir Mohamad, minggu ini.

Dua entiti lain itu adalah Utusan Malaysia dan ahli parlimen Kulim Bandar Baru Datuk Zulkifli Nordin.

Notis itu akan menuntut ketiga-tiga mereka membuat permohonan maaf dan membayar pampasan berikutan pernyataan atau penerbitan mereka yang telah mencemarkan nama baik Abdul Aziz.

Sekiranya mereka gagal berbuat demikian, peguam Mohd Hanipa Maidin berkata profesor itu akan memfailkan saman fitnah ke atas mereka.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

NOTA:
senang saja kerja peguam ini
hanya tanya satu soalan seorang


UNTUK KETUA PENGARANG UTUSAN:
berapa banyak akhbar ini terjual dalam sehari?

UNTUK MADEY:
sila tunjukkan surat beranak untuk buktikan nama kamu?

UNTUK ZUL NORDIN:

tahukah tuan berapa banyak duit rumah anak yatim perkid di hulu langat hilang?

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah



11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

HHAHAHAHAHAHAH ini lawak.

dukun melayu berkata...

rare siot

Tanpa Nama berkata...

aku memang bengkak kat zul nordin ni.
woii zul
duit tabung memali mana ahh!!
kau ingat duit ibrahim libya tu kau punya ka!

Tanpa Nama berkata...

kesian kat zul.. harap2 prof AAB tak saman dia banyak sangat.. dia mana ada duit.

hutang dulu pun belum langsai.. hutang bawak ke mati.

kalau madey ok! dia byk duit. saman jer terus US1Billion.. kasi bateri jantung dia jammed terus.

Tanpa Nama berkata...

Kalau kat area jln tar, ada nama kudu bin abdul...pergh memang muka melayu asli

Tanpa Nama berkata...

Zul nordin buat apa nk saman ..ketuk jer kepala ..biar dia tambah bangang..tak pun ketuk dgn senduk biar sampai jadi beruk ..boleh geletek sampai dia ketawa terberak berak macam dlm lawak petang jumaat tu..kah.kah..kah

hasbullah zainal berkata...

Ini dipanggil Soalan Pukul Maut..

tanpa nama berkata...

aku tak tau nak letakkan zul (mangkuk) al bisul ni dalam kategori mana.., cuma orang yang tak bermaruah, tak tahu malu je yang dah berhutang tak reti nak bayar dah tu melalak @ menyalak kesana kesini, apa dia ingat laki si najib nak tolong settlekan hutang dia ke ? ini bukan lagi kokok berderai derai ekor gelumang tahi dah.., ini dah peringkat muka 'selemoih' tahi dah ... heran jugak ye, korang rasa rasa laki si najib tu nak pandang tak kat mangkuk sekor ni ? sebab kadang-kadang aku kesian pulak tengok beruk yang cuba buat lawak untuk menarik perhatian tapi takde sape ambik pot... beruk pun tahu malu tau, tapi beruk yang sekor ni 'well educated beruk' punya nie..

siti harapan berkata...

TT

Ni gambar sapa ni?
Pasal zul nordin... memang bangsa yang tak boleh nak ajar. Tiap kata yang keluar dari mulut dia memang semuanya keji. Bertambah bodoh dan bertambah bangang. Perangai mengalah oang meroyan. Apa pun harap dia cepat insaf

usinwafer berkata...

biaq betoi pic ni br..tapi mmg semacam la...huhuhu

usinwafer berkata...

biaq betoi ni bro..pic tue mmg serupa la..sama la...mmh xtumpah huhuhu..Kutty Senior huhuhuhu