Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 10 Oktober 2011

KESAH BAGIMANA KG BARU TERGADAI KEPADA CUKONG!




HANYA TINGGAL SEJARAH





DARI FACEBOOK:


Zunar Kartunis
Hula, Buenos Dias. 8.30 malam ini ceramah DSAI & pemimpin Pakatan Rakyat di Dewan Sultan Sulaiman, Kampung Baru, tema "SELAMATKAN KAMPUNG BARU". Datang beramai2. Gracias!


NOTA :
terlambat ke?
dah terlambat ke?
yb yang tak datang itu datang tak malam ini?
dengar cerita nak dapat naik gaji?
kah kah kah


9 ulasan:

bang am berkata...

Ketua pembangkang pun xdak.. nak kata apa??

Awan Fantasia berkata...

lama2 lama Malaysia besar langkawi je..

[Klik Sini] Soalan Yang Perlu Perempuan Jawab
[Klik Sini] Seni Bayang Kreatif

Bigfish berkata...

kesian kt mp paakatan rakyat, asyik kena main je ngan umno-bn x abis2.

apasal la lurus bendul sgt, ish ish ish...

apa pun aku lebih prefer PR berbanding BN

Rahwana berkata...

sibuk turun padang jaga kawasan..kakakaka.pru dah dekat

Tanpa Nama berkata...

Berita terkini aku dengar dalam radio gerombolan yang elaun MP dah batal sebab MP pembangkang dah membangkang.Tahniah,kalau jadi pembangkang kena bangkang lah selalu kerjanya,jangan jadi banggang sudah.Kah..Kah..Kah.

sharif ali berkata...

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

(tiru TT)

xpayahla..da tergadai pon..nak cover2 pulak kah kah kah

Politician sama saja

haq berkata...

andai pernah kenna ambush maka ber ingat2 lah.....kalah dalam pengundian bukan bermakna harapan dah tiada.....mungkin isu ini boleh membuka mata banyak khalayak bila ianya jadi lebih panas.......rahmat allah datang dalam pelbagai cara...pertamanya mp pr,jangan ikut tidur macam butak.....mungkin isu ini; terlepas dan di ambush ini rahmat untuk pr juga ramai yg akan buka mata nanti......

Khun Pana aka johanssm berkata...

Adalah baik untok siarkan senarai nama para MP dari gerombolan yang hadir dalam parlimen.

Mereka lah yang makan Kg Bahru.
Brother ibrahim katak walaopon tertidor lena tapi sempat juga jual KG. Bahru pada hari bersejarah itu.
Presiden Perkosa suka jual orang Melayu. Dia memang anak murid baik kepada Mahafiraun dan VinSETAN.

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap...

kpd bang am 6:01 pm

Kalau semua mp pembangkang hadhir di dewan rakyat sekali pun... bila undi pembangkang tetap kalah kerana mp bn dua kali ganda drp pembangkang.

Inilah masa kita rakyat menilai adakah mp umno mempertahankan harta dan marwah kepunyaan melayu yg dilaung-laungkan selama ini?

Tidak!!!... mereka bersekongkol dgn cukong-cukong untuk merembat saki baki harta org melayu yg ada untuk memenuh tembolok masing2.

Kepada ahli-ahli UMNO Bahagian/Cawangan Kampong Baru K.L
ambil iktibarlah... parti UMNO ini
bukanlah memperjuangkan hak Melayu!