Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 11 Oktober 2011

APA HUBUNGAN RAJA GOPAL DENGAN TAIK KUCING KERING




INI BUKAN RAJA GOPAL




SULTAN AMAT TERSINGGUNG - meloya

SHAH ALAM 10 Okt. – Siasatan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) ke atas majlis Thanksgiving Dinner yang diadakan di Dewan 3, Kompleks Dream Centre di Seksyen 13, Petaling Jaya pada 3 Ogos lalu mendapati berlaku cubaan untuk memesongkan kepercayaan dan akidah umat Islam

Sehubungan itu Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah melahirkan rasa amat tersinggung dengan usaha-usaha pihak tertentu yang cuba melemahkan kepercayaan dan akidah orang Islam di negeri ini.


TELITI SEMULA PROGRAM MAJLIS AGAMA PERAK: TITAH RAJA NAZRIN
– mStar

Raja Nazrin Shah mahu Majlis Agama Islam dan Adat Melayu Perak (Maip) dan Jabatan Agama Islam Perak (Jaip) meneliti semula corak dan bentuk program yang dilaksanakan dalam usaha membangunkan ekonomi ummah secara lestari.

Baginda bertitah langkah itu perlu diambil bagi memastikan setiap program yang dilaksanakan memberikan hasil dan impak yang disasarkan.

Perbadanan Kemajuan Ekonomi Islam Perak, zakat, Baitulmal dan pengurusan dana juga perlu memberi perhatian kepada perbelanjaan kerana pengauditan dilakukan bukan sekadar melihat perimbangan angka di baucar dan resit tetapi turut menilai keberhasilan program, titah baginda.

NOTA:
hanya satu solan
apa sangkut paut cacing dengan ladang tebu tepi paya
apa hubungan minyak sawit dengan selipar jepun
apa kaitan pokok petai dengan arwah michela jackson
kah kah kah

NOTA:
kalau ini pun tak faham
lebih baik pergi mampooos!



TURUN KE JALAN RAYA




14 ulasan:

c/wanlah berkata...

oghang pilah kobar`kolopellah lahhai`,kalau itu pun tak paham payahlah,BUNGKO namo eehh.

Tanpa Nama berkata...

Kadang heran juga.. kalau ikut hasil kutipan zakat berjuta2 setiap tahun rasanya rakyat Islam atau badan agama kerajaan la paling mewah.. :D tapi Apasal ramai lagi orang Islam daif ni.. mana perginya duit zakat ni yea??

Tanpa Nama berkata...

Ek eleh... Apa barang sorang ketua agama (agama apa tah) yang hebat terlalu mudah sangat tersinggung?

Pegi hard rock dengan kavita singh telan beer 5 6 jug. Lepas tu ajak kavita singh berancuk kaw kaw kat concord hotel sebelah tu. Pasti hilang rasa tersinggung. Kah kah kah

Yong berkata...

Sebagai environmentalist, soalan 1 dan 2 Yong nampak ada kaitan. Tapi soalan 3 agak blur sebab Yong tak pasti sama ada Micheal Jackson mati akibat sakit buah pinggang. Wakakak.

Tanpa Nama berkata...

Nak tunjuk baik konon....faham ugama konon....peerah freeloaders!

Tanpa Nama berkata...

Ada ketam nipah..ada ketam merah..ada ketam kecik ada macam macam ketam...satu perangai tak boleh diubah ketam ni tak reti nak ajar anaknya berjalan lurus...cakap ada lebih,makan bersuap berak mencangkung...Betul ke RAJA GOPAL ni Islam tulin? atau macm kat Restoran mamak ayat Alquran digantung didinding hanya hiasan memang cantik...macam beriman.. cuba pergi jengok ke dapurnya atau tandas ada bersih ka? dan anda tafsirkan sendiri apa makna ayat Alquran yg tergantung tuh.

Tanpa Nama berkata...

bro apasal raja sekarng dok suka bertitah memberi nasiahat....bosan sehhh mcm petani ajar nelayan pancing ikang

Tanpa Nama berkata...

Kena faham, rakyat benci UMporNO bukan kerana suka Anwar, PKR, PAS atau DAP tapi kerana mereka beri alternatif rakyat sokong PR dan jika rajagopal boleh kasi yang lebih baik dari BNatang, PR....mungkin rakyat sokong rajagopal tapi UMNOshit...no no non....

ibu-prihatin berkata...

Den dah cubo apply kek pusat zakat utk anak den sekolah. Dalam borang dio minta wakil masajid sign dah dapek. minta pihak sekolah kono approve dah dapek. masuk pejabat zakat kato eh permohonan anda tidak dapat diproses kerna tidak layak menerima bantuan. Laki den sakit jantung buah pinggang dah nak hancuuir. Den sorang yo menyaro keluargo dikatakan tak layak juyo. Apo nak di kato layii.. Hampeh!

seksyen 6 shah alam berkata...

senang je kaitan semua tu..

1) semua nak untung
2) semua tak nak rugi
3) semua takut terlepas kontrak balak
4) semua takut nanti kena kerja
5) semua takut nanti gerombolan taknak tabalkan jadi sultan
6) semua nak tunjuk jadi jaguh agama
7) semua LANCAU!

Tanpa Nama berkata...

pelancau ketua agama???!!! tersinggung???!!! kah kah kah.. bawak2 la berancuk oitttt

muzaparsyahbana berkata...

buat abis borehh ajo...

Tanpa Nama berkata...

Dengan ini maka tidak perlu risau bila berancuk bersama Kevy, kan? Tkdalah sapa2 JAIS, MAIS, JAKUN ketuk pintu, noo!

Rajah Gopal Rajah Maniam berkata...

Yang aku sangat hairannya ialah kenapa ramai orang Melayu beria-ria sangat nak mempertahankan kedaulatan Rajah Gopal - Rajah Gopal dan Syaitan Gopal - Syaitan Gopal?

Mengapa nak bagi kekebalan undang-undang kat Syaitan Gopal dan Rajah Gopal?

Bila anak bini kamu kena kebas kat Rajah Gopal dan Syaitan Gopal barulah PADAN MUKA.

Tak tahukah kamu Rajah Gopal dan Syaitan Gopal ni suka kebas bini orang dan kacau anak dara orang?

Zaman dahulu mereka ini bermaharaja lela kebas bini orang. Hanya zaman internet sekarang mereka agak segan nak buat macam apa yang nenek moyang mereka buat.

Mengapa Mat Indon & Mat Bangla lebih bijak daripada Mat Rempit?

Mat Indon & Mat Bangla sudah lama buang Rajah Gopal.

kahkahkahkah!