Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 29 Oktober 2011

SALUT UNTUK SOSOK YANG BEKATA BENAR



APA YANG DIKATAKAN AZIZ






NOTA:
dalam negara malaysia yang zalim
bercakap benar adalah satu tindakan revolusineer

dalam negara malaysia yang zalim
bercakap benar menjadi satu kesalahan!


PROF AZIZ BARI TERIMA PELURIH , NOTA UGUTAN BUNUH - minisder

Pensyarah Universiti Islam Antarabangsa (UIA) Prof Dr Abdul Aziz Bari yang sedang disiasat oleh tiga pihak berhubung kenyataannya tentang titah Sultan Selangor menerima peluru dengan ugutan bunuh hari ini.

Aziz menerima sebutir peluru yang dihantar menerusi sampul surat ke rumahnya di Bandar Baru Selayang dekat sini kira-kira 11.45 pagi tadi.

“Saya menerima sampil surat dengan sebutir peluru, dengan nota berkata ‘jangan kurang ajar dengan Sultan, maut nanti’,” kata Aziz kepada The Malaysian Insider.

Aziz berkata beliau akan berhubung dengan peguamnya untuk tindakan susulan termasuk membuat laporan polis.

“Saya ada majlis di Ipoh, saya akan membuat laporan polis nanti... anda boleh menghubungi peguam saya untuk maklumat lanjut,” kata beliau yang disiasat oleh pengurusan UIA, polis dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berhubung kenyataannya tentangt titah Sultan Selangor awal bulan ini.

NOTA:
dalam negara yang zalim
bercakap benar adalah satu tindakan revolusiner

apa yang aziz bari nyatakan cukup jelas
megikut perlambagaan negara malaysia
kita rakyat malaysia boleh mengkritik raja dan sultan
perlembagaan ini adalah rujukan untuk kita semua

aziz bari hanya menerangkan hakikat ini kepada orang ramai
ini tugas seorang guru
ini tugas seorang pensyarah
ini tugas seorang ilmuan
ini tugas seorang pemikir
ini tugas seorang intelektual
ini tugas sebgai seorang warga
ini tugas aziz bari sebagai seorang manusia


PENIPU


NOTA:
dalam negara zalim
penipu di hormnati


10 ulasan:

mek berkata...

semoga Prof Aziz terus tabah menyatakan kebenaran.
Salut.

Tanpa Nama berkata...

Now ShowingSheih Kickdefella..Aktiviti Pelacuran Di Kelantan Terus Rancak
by Sheih on October 29, 2011


Pusat Pelacuran popular di Kelantan, tidak sampai setengah kilometer dari Pejabat Tuan Guru Nik Aziz. Yah yah SERAMBI MEKAH LAH KATAKAN KESERAMBI PELACORAN SEBELOM KEGOLOK??????

anak simpang 3 sg buluh berkata...

ini kalau tak keja SB, mesti suku sakat PUKID* bacul. samseng tak bertempat.. dah tu kalau nak tunjuk samseng mesti datang ramai-ramai. kalau datang sensorang menikus je.

wakakakaka silap sikit panggil ayah, abg long... LANCAU LAAAAAAAA

Tanpa Nama berkata...

Kah!Kah! Jangan kurang ajar dengan Sultan, nanti maut! Kurang ajar dengan ALLAH, nanti ape? Meleis meleis, orang dia takut tapi Tuhan.....
Samalah macam banner kat HIMPUN hari tu "Hidup Melayu Hidup Islam". Memang ngok dan perasan punya slogan......ingat orang melayu saje ke Islam!? Takde melayupun Islam tetap ujudlah...

Saiful berkata...

senor tt,
aux armes,citoyens
formes vos bataillons
marchez,marchez

http://youtu.be/p0cI7HWFC2A
pelawat yg belumtau pi dengaq lagu farnce..camnilautkrakyat

allez

Saiful berkata...

http://youtu.be/p0cI7HWFC2A

aux armes,citayons

salut tt

Tanpa Nama berkata...

pegi mampus sama freeloader!
mkn tanggung berak cangkung!

Tanpa Nama berkata...

Ini taktik lama.Yang hantar peluru tu manusia yang paling bodoh dari binatang.Ini tak lain tak bukan kerja anjing gerombolan yang duduk di Bukit Aman.Kah..Kah..Kah. Jangan takut pada manusia,takut pada Tuhan. Bangkok sudah karam,tinggal Malaysia pula akan kena kiamat kecil,kalau masih takut pada peluru dari takut pada Tuhan.Kah..Kah..Kah.

Tanpa Nama berkata...

woit anon 2.24,

Hang permanent customer.......
semua tau.....
nak tau sikit....
china vietnam, russia,thailand korea, taiwan, jepun....
semua ada ka?
pi lancau la lu ......
musibat bangsa melayu....
sibangsat ni termakan nasi kangkang juga ke?
kah..kah...kah...
bila nak mampos?

Tanpa Nama berkata...

bro aziz, awak jgn takut...dulu karpal pun terima peluru hidup, masih hidup juga karpal...manusia seperti awak, kalau dimatikan oleh mereka, nescaya ramai yg akan bangkit menetang...roh begini yg amat ditakuti oleh pemerintah dan angkatan mereka yg zalim...raja mati rakyat hepi sbb dpt cuti...awak mati rakyat hepi sbb dapat berkumpuul...