Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 29 Oktober 2011

SEMUA BUAT KERJA KERAN ALLLAH



DUA DUA ANAK ALI








HASAN ALI: SAYA TIDAK KISAH JIKA HILANG SOKONGAN PAS
- minisder

Hasan Ali tidak pernah risau mengenai masalah kehilangan sokongan dalam PAS ekoran beberapa tindakannya yang dikatakan berlawanan dengan parti hingga menyebabkan beliau dikritik pimpinan dan rakan seperjuangan yang lain.

Tindakan yang dimaksudkan termasuk kehadiran dan penglibatannya dalam Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang berlangsung di Stadium Shah Alam Sabtu lalu bagi membincangkan isu gejala pemurtadan.

Hasan (gambar), bekas Pesuruhjaya PAS Selangor berkata apa yang paling penting baginya adalah segala tindak tanduknya itu dilakukan dengan kesedaran dan rasa penuh tanggungjawab menunaikan amanah Allah.

“Itu yang lebih penting bagi saya, bukannya pangkat, populariti dan kekayaan.

“Bukan saya tak sayang parti tetapi di tahap tertentu dalam perjuangan, parti pun perlu letak ke tepi demi melaksanakan tanggungjawab kepada Allah s.w.t,” kata Hasan yang memegang portfolio agama dipetik Sinar Harian hari ini.

KAH KAH AKH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit...BILA HASAN ALI REKRUT ALLAH.... SATU NEGARA KETAWA.... kah kah kah

kah kah kah.... ROSMAH MANSOR PUN BUAT KERJA KERANA ALLAH.... kah kah kah..

kah kah kah...NAJIB PUN BUAT KERJA KERANA ALLAH... kah kah kah..

woit.... KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...KAH KAH KAH...kah kah kah..

kah kah kah...SEMUA REKRUT ALLAH... kah kah kah..

woit...TIPU SANA...TIPU SINI... JUAL KONTREK....MAKAN DUIT KOMISEN.... HANYA ALLAH YANG TAHU.....kah akh kah

kah kah kah.... MALAON INI TIDAK AKAN DICALONKAN LAGI DI GOMBAK.... kah kah kah..

kah kah kah..WARGA GOMBAK AKAN TENDANG MALAON INI...kah kah kah...

kah kah kah.... ITU PASAL MEROYAN MACAM ZUL NORDIN.... kah kah kah...

kah kah kah...SENGAJA BUAT KACAU...UNTUNG UNTUNG PAS AKAN TENDANG KELUAR PARTI.... kah kah kah..

kah kah kah...KALAU KENA TENDANG... SAHAM NAIK...KAN TANDING KERUSI GEROMBOLAN..... kah kah kah..

nota:
perkasa bersedia
ini seorang lagi calon
untuk menjadi naib presiden perkasa
kah kah kah


14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah... hassan ali, ibrahim ali dan zul nordin setiap malam 'online' dengan tuhan mereka, ambil work order !!

siapa tuhan mereka ?? bik mama la!!

Tanpa Nama berkata...

Memang semua kerja buat kerana Allah.Tapi kalau orang macam Hassan Ali yang mengidam kerusi MB cakap kerana kerja free untuk Allah,itu sudah kira menipu.Dia sebaris dengan dengan Zul bisul,kata perjuang kerana Allah kerana isu murtad, tapi ramai yang murtad lagi.Kalau setakat jadi loyar buruk,lebih baik sijil buang dalam tong sampah. Cakap berdegar-degar, seekor Yahudi masuk Malaysia sudah kencing dalam seluar,Mana pukida? mana pekasam?Mana Brahim Mugabe.Yahudi Apco sudah masuk Malaysia.Takkan passpot tak cop macam Altantuya kot.Ini mesti kerja mat monggol.Bagi susah pada rakyat.Kecil-kecil tak nak mampos, bila tua bangka menyusahkan rakyat saja.

Tanpa Nama berkata...

Hassan Ali - Ulama munafik teragung...
kah...kah...kah...
anak pak ali dah jahanam...

Pemburu Biawak berkata...

Hasan Ali serupa Biawak Hidup. Siapa pikul akan dicakar hingga luka dan boleh buta serta mati. Sebab tu jgn pikul biawak hidup tapi sembelih masak kari beri Samy Vellu makan.

Pemburu Biawak berkata...

Hasan Ali serupa Biawak Hidup. Siapa pikul akan dicakar hingga luka dan boleh buta serta mati. Sebab tu jgn pikul biawak hidup tapi sembelih masak kari beri Samy Vellu makan.

Tanpa Nama berkata...

“Itu yang lebih penting bagi saya, bukannya pangkat, populariti dan kekayaan".
Tapi selepas PRU12, saya menidam rumah dan mercedes benz baru.

albert magic berkata...

bagus hassan ali ni melaksanakan tanggungjawab kpd Allah swt tetapi saya tak pernah dengar atau terbaca si hassan ni mengutuk perbuatan rasuah, penyelewegan kuasa serta maksiat yang di lakukan oleh sesetegah pemimpin. mungkin si hassan ni priorty nya berkenaan murtad saja

Tanpa Nama berkata...

natang anak ali..

Tanpa Nama berkata...

Boleh ke cegah murtad dengan berkumpul di stadium?

Kenapa tak guna duit zakat untuk tolong orang miskin dan susah? Bukankah kemiskinan itu punca kekafiran?

Orang boleh murtad dengan sekadar menyatakan "tidak" kepada hukum ALLAH. Murtad bukan hanya dengan tukar agama sahaja.

Murtad ada banyak sebab, masuk gereja belum jadi murtad. Sebab bila masuk gereja, itu bukan bererti dia masuk kristian. Kalau camtu sesaiapa masuk masjid dia masuk islamlah ye.

Masalah hanya akan selesai bila punca masalah dapat diatasi, nak cari punca masalah, rujuklah pada manual yang disediakan oleh pencipta (Al Quran).

Rajah Gopal berkata...

TT silap fakta.

Bukan hanya Allah yang tahu.

Memang ada orang yang mencuri, hanya Allah yang tahu. Tetapi penyamun UMNO ini merompak Malaysia, seluruh dunia sudah tahu.

HASSAN ALI Trojan Horse UMNO pun sudah lama kita tahu.

KAHKAHKAHKAH


TT tolong buat liputan tentang Raja Gopal Johor yang menghalang pelajar Universiti Tun Hussein Onn daripada berdemo.

Tanpa Nama berkata...

spesis mcm Hassan Ali ni masih ramai dalam pas dan pkr...mau hidup penuh bergaya dan diri sendiri tak boleh bawak apa yg diucapkan, islam hanya dimulut. MUNAFIK!!! Tuiee!

Tanpa Nama berkata...

korang buat kerja kerana apa? bkn kerana Allah atau korang semayang x baca doa iftitah

Tanpa Nama berkata...

senang masuk kawasan Israel

Tanpa Nama berkata...

dey macha, kalu bikin kerna Allah, lillahitaala, jgn kasi tahu org loooo....diam2 saja mei...."aku nak pi berperang kerana Allah nie, tlg bagitahu semua org kampung ye, pastikan semua tahu aku berperang kerana Allah tau, bukan sbb nak nama, pangkat atau kekayaan...jgn lupa bagitahu org kampung ye"....apa daaaa....