Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 2 Oktober 2011

SILA ULANG BACA SAMPAI FAHAM




NAMA DIA INI SAPA?






RASUAH GALAK KEPALSUAN: SULTAN PERAK – berita hairan

IPOH: Sultan Perak, Sultan Azlan Shah, bertitah rasuah yang berlaku secara berleluasa akan menyuburkan budaya kepalsuan dan kepura-puraan manakala pelabur tidak akan memiliki kepercayaan kepada sesebuah negara berimej rasuah, titahnya ketika merasmikan kompleks pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Perak di sini pagi ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH AKH


woit...BACA SEKALI LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah...ULANG BACA LAGi.... kah kah kah...

kah kah kah... BACA KUAT KUAT SEKALI LAGI..... kah kah kah...

woit.... WOIT BETUL KE BERITA INI?..... kah kah kah...

kah kah kah.... ATAU INI BERITA PALSU.... kah kah kah...

NOTA:

kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah
geram muda itu apa?
kah kah kah

11 ulasan:

Jebat2 berkata...

Dia ni tau ke apa dia cakap??

Tanpa Nama berkata...

sultan perak tu nak orang tunduk kat dia..zaman dulu bolehla nak tipu orang.cakap jela takut hilang kuasa..aku cakap macamni tak kena panah petir pun..orang dulu penipu!!!!!!!!ada berani attack aku dengan tulah daulat tu.tak ada apa2 pun.nampak sangat tipuuu.

Tanpa Nama berkata...

BILA ORANG GILA CAKAP KAT DOKTOR " LU GILA KA?"

Nostalgia abkk berkata...

Jangan tiru macam Beta tapi ikut apa yang Beta cakap.
pppiiirrraaahhhhh......

Mariabean berkata...

TT : Kau ni memang memprovokasikan minda ku...tahniah, teruskan usaha mu memerdekakann minda bangsa mu...

Tanpa Nama berkata...

Bila kita lakukan sstu yg kita tahu salah & melanggar hukum alam kerana kepentingan diri & ahli keluarga, sehingga kepentingan rakyat terGADAI kerana nya, kan itu satu contoh "RASUAH" yang telah "menyuburkan budaya kepalsuan & kepura-puraan" SPOT ON Tuanku!! Mengapa dibiarkan UMNO/BN merampas Perak secara haram?

Tanpa Nama berkata...

Dia larang perbuatan yg dia buat. hipokrit kan? kanser suka org mcm nih.

Tanpa Nama berkata...

saya takut kotor...
nak jadi makanik, kotor saya takut...
nak jadi petani, kotor saya takut...
nak jadi penoreh, kotor saya takut...
saya nie, belajar pun tak guna ptptn...
bukan mak pak saya tanggung...
rakyat yg bagi duit utk saya dapat doktor...
tapi saya nak rakyat ikut cakap saya...
sbb islam tu saya yg jaga...

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang kena?

Tanpa Nama berkata...

dari semalam gua ketawa @ macam tengok kebodohan maharaja lawak..... nasib baik tak pecah perut. nasihat paling best dalam alam ni

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah

qw&**(^%$ FG%^*BHFD
%^&&JIHGF ^()LMN *)^$R$^%