Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 November 2011

BERITA TERPERANJAT!




GEMOK INI BUKAN SHAMSUL







PEMUDA DAP TERKEJUT PENYATAAN RASIS SHAMSUL - mkini

Pemuda DAP hari ini menyelar kenyataan Ketua Pemuda PKR (AMK) Shamsul Iskandar Md Akin yang mencabar Umno meminda perlembagaan untuk memastikan hanya Melayu boleh menjadi perdana menteri.

Ketuanya Anthony Loke berkata, kenyataan yang disampaikan dalam ucapan dasar Kongres AMK di Johor Baharu semalam bersifat rasis dan menjejaskan usaha Pakatan Rakyat merampas Putrajaya.

"Saya terkejut dengan kenyataan bersifat rasis Shamsul kerana sayap Pemudanya sentiasa menganjurkan prinsip pelbagai kaum PKR.

"Kenyataan rasis dan melulu sebegitu akan melambatkan usaha PKR untuk menyumbang kepada penamatan (era) rasisme di negara ini," kata Loje dalam kenyataannya semalam.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI LAAA MASAALAH.... PEMIMPIN TAK ADA OTAK... kah kah kah..

kah kah kah... TAK MEMILIKI PANDANGAN UNTUK DI GARAP... kah kah ka..

kah kah kah..MEMBACA MALAS...kah kah kah..

kah kah kah...LEPAS ITU...SUKA MAKAN KEROPK LEKORRR.... kah kah kah

NOTA:
lepas ini untuk membuktikan
kenyaatan shamsul ini tepat
dan bukan kenyatan rasis
shamsul akan membawa amk
bedebat denagn pemuda amk

amk anak diracuni pula dengan sikap anti china

ini poltik lama
ini politik dari politikus yang tak membaca
ini politik dari politikus yang tak tahu apa tujuan dia berpolitik
ini politik yang nak pakai baji batik lengan penjang
dan suka masuk frame
kah kah kah


KAH KAH KAH
KAH KAH AKH
KAH KAH KAH


woit...KITA TERKEJUT KENAPA PEMUDA DAP TERKEKUT... kah kah kah..

kah kah kah...KITA HAIRAN KENAPA PEMUDA DAP TERKEJUT.... kah kah kah

kah kah kah..SATU AMK DAH TAHU....kah kah kah... kah kah kah..

kah kah kah.. TAHU APA?.... kah kah kah

kah kah kah...TAHU KEDAI KEROPOK LEKOOOR.... kah kah kah


GEMOK INI JUGA BUKAN SHAMSUL



8 ulasan:

Lang berkata...

kah..kah..kah..

yg satu tak faham bahasa terbalik... yg satu tu pulak tahu bahasa membodek...

gua teringat setiap kali vt anwar tiba kat mahkamah, ada pembodek tegar yg tunggu untuk cium tangan... bila nak keluar mahkamah, mamat tu jugak yg pertama keluar...

kurenung2... ku ingat2... muka ada iras pembodek amk... bersaudarakah mrk? kembar kah mrk? yg pasti sama ialah sifat kepembodekannya... dan spisis bonsification jugak lah tu...

matstimketum berkata...

mat ketot ni otaknya pun ketot juga rupanya! ia patut belajar ilmu berpolitik dari tuan guru- ini syor dari saya.

Non-Governmental Individual berkata...

KETUA AMK HARUS BERJOGING!!!!!

Tanpa Nama berkata...

gua ingat TT pandai rupanya ngok gak...ketua AMK cabar UMNO (kerana UMNO kononnya memperjuangkan melayu tapi kenapa tak pinda perlembagaan!) - maksudnya cabaran tu untuk menunjukkan bahawa UMNO ni ngok...penipu..bukan berjuang untuk melayu pun...(kalau pun mereka kata perjuang melayu) tapi lebih berjuang untuk buncitkan perut!!!
kah..kah..kah...

mdraz27. berkata...

Selamat menyambut tahun baru Islam. Semoga Allah panjangkan umur, murahkan rezeki & selamatkan dark hasutan syaitan & mengamponi dosa-dosa. Aminnnnnn.
Bukan nak rekruk Allah, hanya mint a pad a Yang maha kuasa.

Waras dan Keras berkata...

Siut la lu ni TT yg lu tunjuk nasi lemak 5 hinggit tu buat apa? Wa da naik keras dah ni. kahkahkah... lu pun bikin suspen la...lekor tu pelita likur ke? hehe...

Tanpa Nama berkata...

pecat SAM..suka bodekkkk. naik kereta jip bukan main besar..mana dapat duet..kah kah kah

buat apa kat mapley bangi dulu? cerita sikit..

Tanpa Nama berkata...

tgk s'pore tu..belajar..
kalau cina kafir jadi ketua negara emm hampeh....jadi kuli sampai mati.....

Allah kurniakan rumah utk kita....kitalah yg kena jaga rumah kita...xkan tentukan peraturan kt rumah sendiripun takut pada tetamu yg kita terpaksa terima itu.

kalau ketua rumah sedia ada telah uzur atau telah sesat baghat.....gantinya pilihlah drpd ahli kita kenapa nak menzahirkan kehendak kita dalam rumah kita mesti takut pada orang asing....

org kafir.... kalu dok bagi muka.. kakilah yg akan dibalasnya....