Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 November 2011

KENAPA 8 TUNTUTAN TAK ADA FATWA




INI FATWA KITA SEBELUM PRU 13







INI LAGI FATWA DAN FATWI


Hamba Allah
By Anonymous on INI FATWA PUJANGGA KITA on 11/26/11

woi isham,,lu kalau pasal lawan kerajaan gua salute che guevara kat lu,,tp kalo bab agama lu xpayah ckp la bangang,,fatwa tu bkn sekadar pandangan,pandangan dlm bahasa arab rokyi,gua nk terang kat sini pon pnjg sgt,,,lu kena akui la kbodohan lu bab agama dan lu alim bab lain,,lu boleh banned mufti2 kat msia ni sb dok kluar fatwa2 remeh tp jgn plk lu nk berfatwa pasal agama lak,,pandangan2 komunis yg menafikan agama tu lu x payah siar la walaupun lu stuju ngan dia,,,APA PUNYA BANGANG
By Anonymous on FATWA FATWA - SEMUA BUAT FATWA BODEK on 11/25/11

yg ku tau sumber hukum adalah quran, hadith, ijmak dan kias... fatwa2 ni tak ada pon selama aku belajo... kalau fatwa tu tajuk lagu.. aku yakin pernah dengo... ini fatwa aku... nak tego boleh tego... bila menego kelilin akan tau watak sipenego... tapi jangan lupa... kafir briman nya hamba hanya sang pencipta yg menentukan... jangan lah kita nak pencenkan tuhan....
By Lang on INI FATWA PUJANGGA KITA on 11/25/11

Melayu melayu memang dah jadi bonsai...kalau bantai kepercayaan kolot dalam agama terus panggil orang 'kafir'. Aper yang so special pasal oarang putih?? kenapa bangga kalau orang putih masuk islam??? Orang putih tak der yang bengap ker?? Cakap pasal agama sikit dah mula bersilat..jangan fikir pakai kotek..pakai otak brader...Korang bantai hindu, bantai kristian tak der pun dia orang goyang..ini tengok kartun nabi pun dah nak berusuh...So agama you ajar you aper?? bunuh orang kutuk islam??
By Anonymous on INI FATWA PUJANGGA KITA on 11/25/11

TT dulu ngaji agama dimana ? mekah ? pondok mana ? ada siapa nampak TT di majlis ilmu ? dok depan ulama ? solat jemaah masjid mana ? siapa tahu ? mai khabaq sini haaaa..
By Anonymous on INI FATWA PUJANGGA KITA on 11/25/11

FATWA PUJANGGA KITA...telah ramai memberi fatwa secara biasa biasa gitu..penuh emosional dan ada meminta TT supaya bertaubat perrrg memang power...betul atau tidak?. Lynas kilang haram jadah itu dipuji untuk masa depan rakyat..sedar atau tidak itulah taligantung,itulah santau dan kepada segala kehancuran bukan kepada manusia hatta seluruh persekitaran...

Mana FATWA?,kepada siapa nak disuruh bertaubat?,mana FATWAnya? tak kan pasal BOGEL semata mata?,pasal nyawa kehidupan bagaimana pula?,pasal lembu kena rembat?,ini bukan isu takutkan hantu supaya mencari bomoh...isu sejagat..minta ADNAN buat rumah duduk makan tido sebelah kilang tu baru boleh sembang banyak..
By Anonymous on INI FATWA PUJANGGA KITA on 11/25/11

Bro TT... Aku naik jelek tengok ayat-ayat quran berhabuk, berminyak yang digantung dalam restuarant mamak ni! restauran kedai melayu takde gantung pun ayat-ayat quran kat kedai.. memang sah mamak ni jual ayat quran nak bagi laku lauk recycle depa tu...chit! lagi satu, lebai google crita, depa ni asal masa kat India dulu masuk Islam sebab lari dari budaya kasta...hanya dengan masuk Islam depa takde dikategori kasta itu kasta ini..dan paling ramai masuk Islam dari keturunan kasta pariah bro..
By anak kastam on INI FATWA PUJANGGA KITA on 11/25/11

LAWAN TETAP LAWAN


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

APA ERTI Fatwa?..Pada bahasa ia diambil daripada afta-ifta'an yang memberi maksud menjelas dan menghuraikan hukum permasalahan.

Tanpa Nama berkata...

"Orang putih tak der yang bengap ker??

kah..kah..kah......Orang putih tak kan tak ade yang bengap!!!!! Apa punya statement ni dah...

Orang Putih yang masuk Islam bukan dari puak bengap ni...tak baca ke? puak bengap tak masuk islam...puak bengap kaki murtad....puak bengap sembah berhala perut buncit!!!!!kah....kah...kah..blurrp..

Tanpa Nama berkata...

Orang Putih masuk islam tak bengap...yang bengap tak masuk islam..dia sembah berhala perut buncit...kah...kah..kah..
Orang keling masuk islam tak bengap...orang cina masuk islam tak bengap...
Gua tak ada baca orang masuk islam disebabkan kebengapannya...ada ker? Orang masuk islam pakai kotei...ada ker? orang masuk Islam pakai kepala lutut? ada ke?
Yang ada orang keluar islam ikut kepala kotei...orang keluar islam nak menutuh...kah..kah..kah..
Kalau statement bodoh...memang layak kena perbodohkan....kah..kah.kah...

Tanpa Nama berkata...

"Suara merdu penyanyi Melayu wanita yang cun boleh menyebabkan ramai lelaki Melayu Muslim Malaysia menggunakan suara merdu ini semasa merancap..."

INI STATEMENT TAK BENGAP KE? BENGAP TAHAP BERAPA NI?

Tanpa Nama berkata...

Orang masuk Islam cerdik...orang tak masuk islam bengap..Pandainya melayu melayu kat malaysia...Inilah tanda tanda melayu di malaysia akan hidup merempat seperti muslim di Afganisthan...Muslim kat afganisthan yang bom orang yang tak berdosa itu adlah cerdik...muslim di pakisthan yang rogol pompuan dan kata salah pompuan kerana menaikkan nafsu cerdik, muslim di arab saudi yang tak bagi pompuan mengundi dan bawa kereta cerdik...muslim di Indonesia yang bom gereja cerdik...yang bengapya ialah kafir dan orang yahudi yang telah mereka dan mencipta segala jenis kemudahan untuk tamadun manusia. Cerdik melayu !!