Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 26 November 2011

KAH KAH KAH - LAWAK SEKALI








AMK AKAN DEMO JIKA ANWAR DIPENJARA – mkini

Ketua Pemuda PKR (AMK), Shamsul Iskandar Md Akin berkata pergerakan itu merancang untuk mengadakan satu demonstrasi dalam menghadapi kemungkinan ketua umum parti itu, Anwar Ibrahim dipenjarakan.

Katanya, beliau yakin bahawa kes tuduhan liwat ke atas Anwar akan diputuskan dalam tempoh terdekat memandangkan kerajaan telah menyegerakan undang-undang untuk menyekat perhimpunan jalanan.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


jkqw67 2349234 opndws
asd fjil8 9[[wer
as9393 479w4- 67w26^%#
%3^&() )0gbv% $54%6gb
^#$@6*90) 8G^6%^#%8(
j*^%%%m 03* &#!@##$&())

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aduss...amk...amk...dah nk kena penjara baru nk demo besar2an..
besar2an mcm mane aku pun tak bleh byg la..ramai ke yg nak dtg mcm kat gelora bung karno aritu?ke mmg NATO??

Tanpa Nama berkata...

No action talk only

NATO BURU NAJIB berkata...

Suruh NATO hancurkan Putrajaya dan buru Najib macam buru Gadaffi!

Siapa sokong cadangan saya?

Tanpa Nama berkata...

ini contoh ayat bodek yg paling tepat dari AMK.

ini contoh anak muda yg gila nak jadi calon YB.

ini semua 'pelingkup' PAKATAN RAKYAT.

ini jenis orang yg akan hancurkan negara kalau PR jadi kerajaan.

ini jenis orang yg takkan membawa perubahan dalam pentadbiran kerajaan kalau PR jadi kerajaan sebab perangai macam suku sakat UMNO.

ini semua lancau.

apa kena mengena anwar dgn bersih 3.0?

kalau anwar ditakdirkan masuk penjara sekalipun, tanggungjawab kami sebagai rakyat adalah menumbangkan rejim umno yg mengkhianati amanah rakyat.

dan kami sebagai rakyat takkan teragak-agak untuk melawan AMK kalau AMK gila nak membodek semata-mata untuk jadi calon YB!!

dan aku takkan turun berdemo dengan nawaitu kerana anwar masuk penjara.

Kokok berkata...

Hehe kelakar betul la Sam AMK ni. Biasa demo dia dtg tunjuk muka ambik gambar lepas tu cabut. Bila Anwar nak ke penjara bukan main nak buat demo besar besaran cakap depan prwakiln AMK. berapa kerat kau boleh kumpul org Sam oiii???? Kalau setakat 20 org tak payahlah. buat malu reformis je. tak usah nak mencambah budaya ngampu membodek mengipas. itu budaya feudal zaman Mary Antionette.

Lang berkata...

inilah contoh yg tt selalu cakap.. hasil bonsification... dia muncul untuk menunjukkan contoh yg tt hebohkan...

inilah belia yg memakai baju batik berlengan panjang, berperut gendut yg mempunyai satu sifat yg menonjol... pembodek tegar....

kalau dia nak berdemo besar2an setelah nuar dipenjara, adakah memberi apa2 kesan?... ada hati nak jd tpm kot...

Tanpa Nama berkata...

SAM memang supa mengampu Anwar. Untuk makluman semua, SAM pernah cerita kat aku yang dia target nak jadi timb presiden.sebab dia bajet chegubard nak lawan dia untuk ketua AMK.kalau dia tak dapat juga, sebelum p/raya nanti dia akan lompat ke UMNO. ini semua termakan hasutan Ezam. Ezam sedang sogok ramai budak2 AMK untuk lompat ke Umno.tahun lepas dia cuba sogok Nazree Yunus masa nazree tengah sengkek takda duit. sekarang dekat sam pulak sebab sam tu mata duitan.

Tanpa Nama berkata...

x guna la wei ko jd ketua amk mampuih lagi baik