Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 5 November 2011

DUA PEMIMPIN NEGARA ISLAM



NOTA:

lihat dua gambar
gambar rosmah dan najib dari malaysia
gambar ahmadinejad dari iran

satu presiden
satu perdana menteri

satu dikelilingi oleh soldadu kuncu dan kaki bodek
satu dikelilingi oleh orang biasa

satu naik lori
satu lari naik orang

inilah beaza pemimpin berjiwa rakyat
dengan pemimpin yang tak tentu hala


TENGOK DAN BANDINGKAN

18 ulasan:

cun berkata...

Niat menunjukkan perbuatan. Org yg berniat kerana allah taala akan beramal kerana allah, org yg berniat kerana nak cari nama, dia beramal utk cari nama ajelah.

Tanpa Nama berkata...

nuar pulak,bergaya dengan jaket dalam tren kat eropah sana nun.Siap ada gambar.LOL!

ADA HATI NAK JADI PM.LOL!

Pegi bungkus la dengan PR.Kau pun boleh bungkus barang.Lari ke luar negara semula.LOL!

C++ berkata...

Bhai TT...

Depan Kaabah pon masih mau tunjuk terrer sama Allah Taala ker... Betul-betul la melampau sungguh...

Yang membezakan manusia disisi Allah Taala adalah amalan dan ibadat yang dibuat jer... pangkat dunia semua takder makner...

Cheit...

Tanpa Nama berkata...

Ada RM semua boleh jadi buat PM Malaysia. Ada FLOM segala boleh dibeli. Ada Bik mama semua yang pelik boleh berlaku. Ada RM semua perkara tiada lagi mustahil. Ada FLOM siapa-siapa jua bisa akur. Ada Bik Mama banyak orang bisa terkesima. Ada RM ~ seldadu Saudi menurut kata. Ada FLOM ~ serba kehendak serba jadi. Ada Bik Mama banyak puaka tidak lagi luar biasa. Kesian... PM Malaysia dan suaminya.

- zunodeng.

Tanpa Nama berkata...

TT Dan semua..,
Tidak ada masalah pun cumanya Najib tak mau mati sebelum selesai haji sebab tengah taubat ...maklum la..roh Altantunya sedang tunggu dia...sebab dah janji sehidup semati...Bagi Ahmad Nejad pula memang dia cintakan mati untuk bertemu dengan yang maha ESA...
Lu pikirla sendiri....

Tanpa Nama berkata...

perghh anwar gi haji kah kah kah g haji 1 ari sah pembohong

Tanpa Nama berkata...

Pusat Pelacuran popular di SERAMBI MEKAH KOTEBARU Kelantan, tidak sampai setengah kilometer dari Pejabat Tuan Guru Nik Aziz! apa sudah jadi???



Video URL: http://youtu.be/r_7_l7ilURs


Artikel penuh sila baca di sini dan di sini...


Slogan terbaru PAS kini ialah "PAS Membangun Bersama Pelacur"
Posted by Bro Jinggo at 2:00 PM
Labels: Nik Aziz, PAS Kelantan, Pelacuran, Video Seks

bijan berkata...

kahkkhah..kah.. escort tu termasuk dlm rukun haji mashab umngok.

Tanpa Nama berkata...

To "Tanpa Nama berkata...@5 November 5.36 PG " : Ape lah kau dengki sangat dengan Anwar Ibrahim dgn jaket dlm tren kat Eropah tu? Apa salah nya dia pasang cita-cita nak jadi PM? Memang dia layak pun jadi PM : punya karisma, kualiti kepimpinan yang baik, tapi yang utama telah melalui pelbagai dugaan difitnah dan dipenjarakan oleh kerajaan durjana UMNO pariah lagi penipu ni!! Ada kau tengok pemimpin UMNO celaka ni yg pernah melalui dugaan sebegini? Perjuangan yg tiada dugaan, cakap berdegar-degar memperjuangkan hak rakyat tapi sebenarnya merompak, menipu dan kaki fitnah. Pemimpin yg macam ni yg kau sokong atau kau sebahagian yg bersekongkol sama menipu dan menyebabkan kami rakyat marhaen merana.

Tanpa Nama berkata...

Apalah TT ni....

najib bawa FLOM....
tkut hilang.. sapa nak ganti tempat flom tu......

ahmadinejad mana bawa FLOI.......
tu yang nampak COOOOOOOOL tu

hehehheh........

cari-lah berkata...

syiah sahaja yang amal Islam tanpa kapitalis. puak2 sunni dan wahabi semua jenis2 natang beruk.

Tanpa Nama berkata...

kaha kah susuk pemimpin melayu berjiwa rakyat eh eh berjiwa bangsawan. rakyatnya berjiwa hamba sanggup letak taik anjing atas kepala..peh.

tt, yg bungkus bukan pr tapi bani melayu patik pacal yg hina podahh!!

Anwar tak hadap nak jadi pm pada bani bebal ini. Dia mahu humbankan kutty-kutty yg mentedarah duit rakyat.

sepuluh kali naik haji pun titelnya hj tuya gak kah kah

Tanpa Nama berkata...

haha..aku mmg sokong ko hisham..tp aku rase ade kesilapan sket kat sini..seperti yg maklum ahmad di neejad ni syiah lah..of course lah dia naik lori tak berbumbung..pasal dlm syiah pergi haji tak boleh naik kenderaan berbumbung..haji nanti tak sah..dussshhhh

kauseman bodoh berkata...

apa pasal ada banyak lembu umno kat site nih? duit cibaishooter 150hengget sudah collect ka?
inilah nasib pembohong.. buat website sendiri org taknak tengok. kacau website org lain ajelah nampaknya...dah bodoh nak buat macamana..

Tanpa Nama berkata...

syiah nie org ckp sesat. tp yg paling terkedepan tindakan anti israel, anti amerika, dan anti penindasan adalah negara Islam yg berfahaman syiah.

malah, negara2 Islam yg syiah nie la yg lebih maju berbanding negara2 Islam yg tak syiah.

ahmed dinijad seorg yg sempoi dan cool. aku ingat lagi kata2 beliau semasa pemimpin2 lain di Iran mintak dia tunduk kepada desakan amerika dan sekutunya :
"mereka (amerika, PBB dan Israel) tidak akan berani memerangi Iran. aku katakan ini berdasarkan kepada keimanan aku kepada Allah dan pemahaman aku sebagai seorg jurutera".

sedari lah tuan2 dan sahabat2 ku sekelian, manusia bernama Ahmadinejad ini menentang Israel secara terang2an. Antara yg terkedepan menetang Israel bersama2 dgn allahyarham Gadaffi dan presiden Turki.

sehingga ke hari ini, pelbagai ugutan dibuat ke atas Iran dan presidennya. Tp tiada siapa berani memulakan peperangan ke atas Iran. KENAPA?

sbb paling mudah yg menteri2 melayu Islam tak reti nak amik tahu, iaitu Iran memiliki peluru berpandu yg paling maju dan pantas sehingga kan tidak dapat di kesan oleh mana2 radar. itu realiti. sepatutnya kalau kerajaan kita bersungguh nak memajukan pertahanan negara, "tansfer technology"lah dengan Iran yg merupakan saudara seIslam kita. ini tidak, nak beli senjata pun masih mintak kat amerika, israel dan barat.

pernah ke kita diperlihatkan di media antarabangsa kekayaan, kemewahan, dan kesenangan hidup Ahmedinejad? kereta pun pakai yg buruk, rumah kecik wei. gaji presiden pun dia tak amik, hidup dgn gaji mengajar kat Universiti je, tu pun murah je. makan atas lantai je. tak percaya tanya la Uncle Google.

TENNO GELAP

Tanpa Nama berkata...

bgn syiah sedunia!bgn lawan penindasan di tempat mu!kalo umat islam lain tak peduli ape terjadi pada nasib islam yg lain biar puak syiah yg bgn membantu!nk harapkan saudi bani amerika???mampus lar mekah tak lame lagi tergadai..

Tanpa Nama berkata...

Kalau nak difikirkan,Ahmadinejad ni lebih ramai punya seteru,khususnya Amerika Syarikat dan Israel.Namun dia tetap istiqomah dan percaya bahawa Kaabah dan Mekkah itu adalah tempat yang selamat sebagai mana janji Allah.Najib sebaliknya tak yakin hal ini,dia tak faham tak ada orang yang sangup nak buang duit beli peluru tembak dia,tak berbaloi(its not worth it).

bet berkata...

aku xdela tau sgt
tp bkn ke orang kate pegi haji ni tunjuk yg manusia ni smue sama,xde beza antara darjat,bangsa dll.
tp special pulak aku tgk layanan die.