Rabu, 9 November 2011

DULU KINI AND SELAMANYA - KANG KANG KANG




APA KAH DIA HAJI MALBORO















HAJI MALBORO:

ini tanda tanda haji malboro
kuuurang dan keraaajaaannag
kerajaag
pakaiyang
berkebajikang
perebuhang
pahang?


PAS : SEMOGA NAJIB DAPAT HAJI MABRUR , PANGGIL PRI DENGAN PEMBAHRUAN - minsider

Di sebalik desas-desus pilihan raya umum dipanggil dalam waktu terdekat, PAS berharap semoga perubahan dapat dilihat pada diri Najib Razak selepas mendapat haji mabrur termasuk memastikan pilihan raya umum ke-13 adalah yang bersih dan adil dengan memenuhi janji tuntutan pembaharuan.

Jawatankuasa pilihan khas Parlimen dengan sembilan anggota diberi enam bulan untuk mengkaji sistem pilihan raya negara ini.

Spekulasi semakin rancak pilihan raya umum ke-13, yang pertama di bawah kepimpinan Najib selaku Perdana Menteri, akan dipanggil dalam waktu terdekat sebaik sahaja beliau pulang ke tanah air selepas menunaikan haji. Pun begitu sesetengah penganalisis dan pemimpin parti politik menjangkakan ia hanya akan dipanggil pada suku pertama tahun depan.

Dalam satu kenyataan dikeluarkan hari ini, Ketua Penerangan PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, partinya mendoakan agar seluruh jemaah haji termasuk Najib telah mendapat haji mabrur kerana itu yang menjadi cita-cita setiap orang yang mengerjakan haji.

“Haji mabrur yang dijanjikan oleh Rasulullah ialah haji mabrur tiada balasan lain di sisi Allah, melainkan syurga,” kata beliau sambil menambah, “inilah cita-cita yang mendorong setiap umat Islam menunaikan haji selain ia sebagai rukun Islam.”

Pesuruhjaya PAS Pahang ini menambah, haji mabrur yang mengubah amalan seseorang dari sebelum mengerjakan haji dan selepasnya, dengan kata lain, mereka yang memperolehi haji mabrur dapat dilihat perubahan amalan sehariannya, daripada yang kurang baik kepada baik dan lebih baik.

KAG KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... DENGAR DENGAR.... JANGAN BUAT FITNAH.... kah kah kah..

kah kah kah... ROSMAH DAH MAKAN TELOOO UNTA.... kah kah kah..

kah kah kah...ROSMAH SUDAH TAUBAT... TAK BELI CINCIN LAGI....kah kah kah..

kah kah kah...ROSMAH SUDAH TAUBAT...TAK BELI BEG TANGAN LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah...HANYA SATU ROSMAH TAK TAUBAT....PROJEK NASI KANG KANG DI TERUSKAN LAGI....kah kah kah....




Tiada ulasan: