Rabu, 9 November 2011

NAJIB DAN ROSMAH AKAN DIKORBAN - SESUDAH HARI RAYA KORBAN




BUKU TIBAI ROSMAH DAN NAJIB







NOTA:
masaalahnya
malaon dua ekor ini
tak baca buku
kah kah kah








BUKU: NAJIB PERLU UNDUR SEBELUM PRU , KORBAN SELAMATKAN UMNO-BN
- minsider

KUALA LUMPUR, 9 Nov — Sementara Datuk Seri Najib Razak baru sahaja selesai menunaikan haji manakala Umno pula membuat persiapan mengadakan perhimpunan agung 2011 hujung bulan ini, buku terbaru tulisan seorang ahli parti itu, yang menggesa beliau berundur sebagai presiden dan perdana menteri memasuki pasaran.

Tulisan buku itu juga mendakwa kepimpinan Najib sudah tidak boleh diyakini dan dipercayai, dan harus berundur untuk menyelamatkan Umno dan masa depan orang Melayu.

"Ini kerana Najib sudah tida ada harapan lagi untuk memulihkan sokongan rakyat bagi membawa kemenangan kepada Umno dan BN," kata Shahbudin yang pertengahan tahun ini menghasilkan buku pertama mengenai Najib iaitu "Tak berubah, faktor Rosmah & pola Sarawak petanda BN The End . . . Najib Perdana Menteri Terakhir . . ."

Shahbudin, ahli Umno bahagian Wangsa Maju, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur berhujah bahawa pelbagai percubaan dilakukan oleh Najib seperti memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA), memberikan gula-gula dalam Bajet 2012, naik bas, naik basikal dan pelbagai cara lainnya seperti tidak membuahkan hasil.

"Beliau tetap dipertikai dan tidak dipercayai," kata penulis.

"Orang-orang Melayu dan ahli Umno tidak akan dapat memaafkan Najib kerana merasakan kekalahan itu adalah berpunca daripada kelemahan dan kegagalannya yang menyebabkan melakukan terlalu banyak kesilapan dan kehilangan sokongan," Shahbudin menulis lagi.

Katanya, jika gagal mendapat majoriti dua pertiga pula, pasti akan timbul suara-suara yang akan memintanya berundur kerana setelah diberi peluang sebagai Perdana Menteri, Najib dilihat gagal melakukan yang terbaik.

"Akan wujud desakan supaya pemimpin lain pula mengambil alih teraju kepimpinan parti dan kerajaan.

"Sehingga ini pun sudah kedengaran suara-suara dalam Umno sendiri yang mahu bertindak mendesak Najib berundur jika beliau gagal membawa BN melepasi garisan dua pertiga itu nanti," katanya lagi sambil berkata pandangan itu dikumpulkan menerusi pengamatan dan perbincangan dengan ahli-ahli akar umbi Umno dan BN.



Senarai kesilapan itu disenaraikan di bawah tajuk "satu Malaysia Silap Pertama Di Hari Pertama Sebagai PM", "Menghapuskan Kementerian Pembangunan Usahawan", "Mewujudkan Kabinet Kawan-kawan", "Kabinet Lemah dan Ramai Menteri Senator", "Rasionalisasi (Sebenarnya Pemotongan) Subsidi", "Pelantikan APCO", "Gagal Mengawal Karenah dan Gaya Mewah Rosmah", "Gagal Mengurus Parti Komponen dan Anggota Kabinet", "Terlalu Banyak Program Transformasi Tapi Hasil Diragui", "Tidak Tegas dan Flip Flop".

Tajuk-tajuk lain yang menyusul ialah "Manipulasi Media Yang Melampau", "Menjadikan Umno Kurang Melayu", "Terlalu Bergantung Kepada Bekas Panglima Anwar", "Merestui Budaya Politik Jijik dan Lucah", "Membiarkan Amalan Nepotisme dan Kronisme",

"Mempunyai Ramai Pegawai Tapi Tidak Membantu", "Tidak Bijaksana Mengendali Bersih 2.0", "Mansuhkan ISA Rugikan Melayu" dan "Terlalu Mengejar Populariti".
Tajuk-tajuk kecil itu merujuk kepada detik dan insiden sepanjang dua tahun lalu khususnya perkembangan sejak awal 2011.

Shahbudin juga menulis, kalau pun desakan untuk berundur lambat muncul, Najib juga sebenarnya harus berundur secara terhormat jika BN gagal mendapat majoriti dua pertiga.

"Rujukan mengenai perkara itu sudah ada dan Najib tidak harus berlengah untuk mematuhinya," katanya lagi.

"Kesimpulannya Najib sedang menuju jalan mati dan pilihan yang terbaik baginya hanyalah berundur bagi mengelakkan Umno dan BN yang dipimpinnya turut sama terhumban ke gaung kekalahan," kata Shahbudin lagi.

JENG JENG JENG
KAH KAH KAH
JENG JENG JENG
KAH KAH KAH


woit... SEPATUTNYA BUKU INI KELUAR SEBELUM NAJIB KE MEKAH...kah kah kah..

kah kah kah..BOLEH NAJIB TERUS DUDUK DI MEKAH... JAGA KUBUR NABI.... kah kah kah..

kah kah kah...ROSMAH BOLEH CARI TOK ARAB DUBAI.... kah kah kah..

kah kah kah..TOK ARAB MEMANG SUKA YANG GEMOK GEMOK...kah kah kah

kah kah kah...ROSMAH BOLEH DUDUK DUBAI SHOPING HARI HARI..kah kah kah..

NOTA:
najib telah mengarahkan buku ini dibeli
dengan serta merta
macam buku pertama
semuanya di beli oleh najib
kah kah kah

14 ulasan:

anak kastam berkata...

woit orang UMNO jangan silap besar!!!

yang nak kena tendang masuk longkang bukan Najib dan suaminya saja...

tapi dengan parti UMNO tu sendiri + BN + ahli-ahli kangkungnya...nak tendang masuk longkang...

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

awas !! pada hari perhimpunan, bik mama akan sajikan semua hadirin dengan 'nasi kangkang extreme', lepas tu semua ikut cakap bik mama !!

...maka, selamatlah Najib !!

dukun berkata...

tak cukup rare.klise.sama mcm 50 dadih,shishhh...shit.buku ini terbitan lambat.walaupun baru masih terbitan lambat.

Tukar Tiub sudah muncul sejak 1977 lagi.ada yg lebih rare.blackwhite TukarTiub mcm che.

saribuu (1000) berkata...

Kalau najib tak beli semua buku ini, ia akan dijual dengan potongan harga 70%. Bagi free pun aku tak amik, dengar nama najib pun dah muntah hijau.
Kenapa??
1. Sebab semua perkara yg ditulis dpt kita lihat tiap2 hari. malah.. kita dengar cerita yg lebih hebat daripada yg ditulis.
2. sebab kita hidup di zaman najib. Cerita buruk, bodoh hodoh LENDIR pemerintah ada kat depan mata kita...SO, WE cannot just wait& see... WE MUST TAKE A PART!!

admin AlKhattab Batik berkata...

kah..kah..kah..najib tersungkur pru13..

Tanpa Nama berkata...

gerombolan UMNgOk teruja dgn buku sensasi terkini nih, depa anggap sebagai soklan bocoq...

kita semua tak heran dah, takyah nak buang duit beli utk tau, ni bukan soklan bocoq... ni seperti dulu kini dan selamanya, UMNgOk selalu ketinggalan keretapi! 1kampung semua dah tau dah! dah lama dahhhhh...

-average joe-

Tanpa Nama berkata...

ya ampoooonnnn

IbnAbdHalim berkata...

Bukan setakan Najib saja yang perlu undur. UMNO sendiri wajib disingkirkan.

Tanpa Nama berkata...

ini citer antara melayu poyo dan melayu dah celik. tapi ingat pr, lupa jangan pada si katak dan munafiq yg menggunting-gunting dlm seluar dalam anda kah kah.

remember judas iscariot inside pr!

ingat juga bro anwar msian politics is still a malay affair. the malay won't risk their blood to take pr and made this land another lancau breed of cukong and the likes.

UMNO SURE TO FALL LIKE DEATH MUST SURE TO COME! BUT-

BUT IT'S ALL YOURS NOW TO SPELL CORRECTLY YOUR IDEAL TO THE MALAYS NOT ONLY AS THE RACE OF THE LAND BUT THE RIGHTFUL OWNER OF THEIR SALVATION OF HERE AND THE HEREAFTER.

THE RIGHT OF SOCIALISM HAD BEEN SACRIFICED FOR ALL THESE YEARS NOT MINDING THEMSELVES BEING FOOLS AS PATIK PACAL YG HINA BUT NEVER IN THE NAME OF MALAY WHOSE PERVERTED POWER NOW LIES IN THEIR RELIGION.

YES. IT SOUNDS RACIAL BUT NOT WHEN HAD IT REFERRED TO PENDATANG. MALAY AFFAIR IS A HOME AFFAIR MINUS OUTSIDERS. BEST FRIENDS, YES, BUT NEVER AS....BEDFELLOWS.

the story of najib, of lady flom, of sultan and bangsawan have all moslems now bite their tongue in shame. it belonged to bonama bongsai kaput......

what's left is pr to pick up where the warisan idealism of umno have been outplayed by the shit of mca and mic.

and that pr is not in the hands of anwar whose comradeship with dap haven't yet well-clarified to confide the confidence of the malay inner circle.

IT IS IN THE HANDS OF TH MALAY MOSLEMS HOWEVER FEW OR LOST.

Tanpa Nama berkata...

Bagi penyokong Pakatan Rakyat apa yang terkandung dalam buku ini,:"no news"(bukan berita)sebab semua dah tahu lama dah.Buku ini sesuai untuk p
penyokong UMNO dikampong dan FELDA.
Yang agak pelik,ditulis oleh seorang ahli UMNO dari Wangsa Maju,dimana Ketua Bahagiannya,Dato Dr.Shafiee,salah seorang S/U Politik Najib.Ada apa-apake?

True The Reds.. berkata...

lebih baik najib daripada anwar...

Tanpa Nama berkata...

Mne nk dpt buku nie.....

Tanpa Nama berkata...

kesian paling kurang pun lantrik najib jadi datuk bandar little india (pos baru)...sami velu jadi ketua parkir kereta di batu cave..palinavel jadi mandur seluruh pekerja bangla...kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...

"True The Reds.. berkata...
lebih baik najib daripada anwar..."

lebih baik taik daripada najib...