Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 November 2011

FIRST LADY DAN FAT LADY





KOLEKSI BEG TANGAN SUAMI NAJIB









ISTERI BEKAS PRESIDEN TUNISIA ADA 1,000 PASANG KASUT
– berita hairan

TUNIS: Kediaman rasmi bekas Presiden Tunisia, Zine Al Abidine Ben Ali dan isterinya, Leila Trabelsi mencemarkan nama baik negara itu apabila terdapat 1,000 pasang kasut pereka terkenal, 1,500 barang kemas dan sejumlah produk penjagaan wanita yang banyak, kata laporan semalam.

"Saya rasa memalukan. Memang ada alasan negara ini patut berasa malu," kata pakar perundangan, Neji Baccouche ketika menyampaikan laporan kepada Jawatankuasa Penyiasatan Negara mengenai penyelewengan dan salah guna kuasa di kalangan pemimpin rejim sebelum ini.

Baccouche mencadangkan bekas istana presiden di Sid Bou Said, dekat Tunis, dijadikan muzium sebagai amaran bahawa wujudnya penyelewengan ketika pemerintahan Zine Al Abidine dan isterinya, Leila. - AFP


BEKAS ROSMAH TAK ADA PEMBELI






SUAMI PERDANA MENTERI MALAYSIA ADA 1,000 BEG TANGAN – berita hairan

PUTRAJAYA : Kediaman rasmi bekas Perdana Menteri Malaysia , Najib Razak dan suaminya Rosmah Mansor di Putrajaya telah mencemarkan nama baik negara ini apabila terdapat 1,000 beg tangan Jane Birkin, sebentuk cincin berlian berharga 24 juta dolar, 1,500 barang kemas dan sejumlah produk penjagaan wanita yang banyak, kata laporan ajensi berita semalam.

Juga ditemui 7461 pasang coli dan 7389 seluar dalam bersais XXXXXX. Jurucakap GERAM – Gerakan Rakyat Anti Rosmah - telah menerangkan bahwa coli dan seluar dalam ini tidak memiliki nilai tangan kedua untuk dijual di kedani bundle. Ini kerana pengguna sais yang besar seperti ini amat-amat susah untuk ditemui.

Walau bagaimana pun jurucakap GERAM telah menerangkan barang ini kalau dimasukan ke dalam sungai boleh digunakan sebagai tuba atau jika dibakar boleh menghapuskn nyamuk aedes.

"Saya rasa memalukan. Memang ada alasan negara ini patut berasa malu," kata jurucakap GERAM ketika menyampaikan laporan kepada Jawatankuasa Penyiasatan Negara mengenai penyelewengan dan salah guna kuasa di kalangan pemimpin rejim sebelum ini.
Jurucakap GERAM mencadangkan bekas istana perdana Menteri di Putra Jaya , dijadikan muzium sebagai amaran bahawa wujudnya penyelewengan ketika pemerintahan Najib Razak dan suaminya Rosmah Mansor. - AFP


MAT NGANTUK II ZZZZZZZZZZZZZ




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mesti busuk je bau spender ngan sarung tetek tu.pekena plak rosmah baru lepas main badminton. berpeluh2..kasi lap sikit kat muka tengok apa jadi..

dukun melayu berkata...

tun adalah bayang saya

-mastika

woi melayu!baca-lah!

Tanpa Nama berkata...

Bagi kat TUDM boleh buat belon udara sebab warnanya dari jauh musuh boleh nampak dan berpusu-pusu keluar dari kubu dok ingatkan buah ketapang gugur dari langit. Yang lebih strategik lagi ialah baunya boleh buat musuh pening terus jatuh pengsan. Tak payah guna C4 lagi.

Jangan gaduh harganya. Tak payah runding tender terbuka. Generalnya mesti setuju bagi quotation tertinggi.

ahlee berkata...

don't woory Hj.najib ada damajianuwar aljuburi ke sg.buluh.....Najib better liked than Anwar, PKR survey shows
The Malaysian Insider – Fri, Nov 11, 2011....
Share1EmailPrint......Related Content.
..
Enlarge Photo.Najib better liked than Anwar, PKR survey shows

....Top Malaysia Stories.
.#Stocks to watch* Dijaya, Ivory, Kimlun, KPJ, oil and gas-related counters
The Edge - 5 hours agoFORMER MIC DEPUTY PRESIDENT SUBRAMANIAM UNDERGOES BRAIN PROCEDURES
Bernama - 1 hour 53 minutes agoEXXONMOBIL EMPLOYEES CLEAN UP POPULAR BEACH NEAR KOTA KINABALU
Bernama - 9 hours ago...More »....By Yow Hong Chieh

KUALA LUMPUR, Nov 11 — Datuk Seri Najib Razak is more popular than Opposition Leader Datuk Seri Anwar Ibrahim but is seen as more indecisive and a poorer communicator, a PKR internal poll has found.

The prime minister was seen positively by 53 per cent of voters compared to 38 per cent who gave him the thumbs-down, according to the survey obtained by The Malaysian Insider.

Tanpa Nama berkata...

Rahim Thamby Chik pasti suka simpan spender bik mama !!

peniaga bundle berkata...

jangan tuan malukan kedai bundle,nanti persatuan semalaysia boikot tuan tt

Tanpa Nama berkata...

Kalu macam ni lah saiz spender Bik mama..kalo tido malam2 takyah pakai baju dah..spender tu bole sarung dengan badan sekali...macam pakai footed pajamas..kah3