Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 7 November 2011

HUKUM KARMA AKAN SAMPAI JUGA





INI LEE KUAN YEW MELAYU














INI MAHATHIR CHINA













BEKAS PM SINGAPURA HIDAP PENYAKIT URAT SARAF
- mkini

Pemimpin pengasas Singapura, Lee Kuan Yew sedang bergelut dengan penyakit saraf yang mengakibatkan dirinya mengalami kesukaran untuk berjalan.

Anak perempuannya Lee Wei Ling, yang juga seorang doktor dan pengarah Institut Neurosains Singapura menulis di kolum mingguan beliau dalam akhbar The Straits Times bahawa bekas perdana menteri repupblik itu menghadapai ‘sensor neuropati periferal’.

Penyakit itu menjejaskan sistem saraf dan menyebabkan kesihatan bapanya yang berusia 88 tahun itu terjejas.

Bagaimanapun, otak dan otot Lee dilaporkan berfungsi seperti biasa.


HUKUM KARMA UNTUK LEE KUAN YEW

lee kuan yew menganjurkan teori bahawa
kalau ayah dan ibu lulusan univeristi
maka anak yang akan lahir juga akan bijak
ini teorfi genetik lee kuan yew

anak lelaki lee kuan yew graduan yang bijak
berkahwin dengan isterinya juga graduan bijak

tetapi hukum karma ingin membuktikan :
cucu lee kuan yew lahir albino
teori genetic lee kaun yew kaput
teori lee kuan yew musnah

akhirnya sang menantunya membunuh diri
tetapi dihebohkan sebagai mati sakit
walhal kerna malu melahirklan albino
beriat ini disorokan dari orang ramai

inilah hukum karma


HUKUM KARMA UNTUK MADEY

apa agaknya hukum karma untuk madey?
siapa tahu?
kalau sesiapa tahu maka
amat bijaklah orang itu
kah kah kah
kah kah kah


22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hukum karma untuk madey ada dua. Pertama dia nak penduduk Malaysia tahun 2020 seramai 70 juta orang. tapi tujuannya bukan untuk memajukan rakyat tapi untuk menipu. 70 juta manusia boleh ditipu agar barangan yang di keluarkan oleh syarikat gerombolan dapat untung lebih tapi pada kualiti yang sangat tak berbaloi. Contohnya kereta proton dengan kualiti yang sangat rendah dijual pada harga tinggi gerombolan dapat untung gila babi. akhirnya rakyat sudah marah maka dengan penduduk yang ramai itu rakyat sudah turun ke jalanraya beramai-ramai untuk menghukum madey dan anak buahnya mat Jibul.

Kedua, dia telah mengalakkan ramai penduduk malaysia supaya kawin campur supaya banyak keturunannya ramai di Malaysia. Dia malu dengan rupa paras dirinya yang digelar mamak atau eee, sebab dalam ic eee boleh digelar sebagai lain-lain atau India muslim. Tapi taktiknya itu hanya melahirkan keturunan tahi kelentong dalam diri mereka sendiri supaya tidak mengenal tuhan mereka sendiri.Maka akibatnya lahirnya keturunan manusia yang berniaga arak yang tidak mengenal undang-undang Tuhan.Kah..Kah..kah.

Tanpa Nama berkata...

karma Bapa penswastaan malaysia..kalu org lain tahu asal usul keturunan dia baru boleeh buat penilaian...

Tanpa Nama berkata...

Karma madey bila dia kata anwar kaki liwat tapi sekarang anak angkat dia Mazhar Mahathir mengaku gay

waswasan berkata...

karma utk madey... melayu mudah lupa.. tapi dia sendiri lupa apa yg dia cakap.

Tanpa Nama berkata...

tuan tt
amat khilaf apabila perlembagaan malaysia meletakkan :melayu adalah islam atau bila islam menjadi melayu.hukum ini digunakan oleh puak2 keling,untuk menjadi melayu apabila menjadi islam,secara lumrah orang2 cina menyebut masuk melayu bukan masuk islam kerana menjadi melayu lebih untung.mahathir tidak terkecuali,dia tiba2 jadi melayu walau asal keling dengan hanya jadi islam sebab itu dia lebih banyak jadi melayu dari jadi islam kerana harga melayu lebih mahal dari islam.dapat kontrak,jadi pm,boleh cium tangan agong dll.tapi kalau jadi islam hanya dapat duit zakat sikit,atau buka puasa dengan shahrizat,atau rumah miskin.maka puak keling menjadi melayu lebih dari melayu sejati.cuba lihat wajah aziz rahing atau kadir fadir,zamri kadir,adakah rupa melayu atau rupa keling.pelik puak ini boleh mengaku jadi melayu,merekalah yang ada 2 ic,di pejabat jadi melayu di rumah jadi keling .

bukan keling

Tanpa Nama berkata...

Gua paling heran, Mahadit dengan Hasmah cerah tapi anak pompuan depa gelap macam EE.

Amirul Ashraf berkata...

hukum karma madey?
MELAYU MUDAH LUPA. =)

Tanpa Nama berkata...

bro TT..wa tertarik pasal citer seksualiti merdeka.wa naik syok bila marina madey ckp yg dia rasmikan festival tu 2 tahun lepas.tp xde apa2 yg berlaku dan xde sape yg halang.hahhaha.BN kena lg kali ni.percaya la psni sah tutup kes pasal isu ni.wa harap lu pos statement dari ambiga n marina madey tu.kita nk tgk psni puak umno berani bunyi lg atau tidak

Tanpa Nama berkata...

1.kau pun dah masuk zon senja bhaii!!kau dah sediaka bhaii!!
2.takut zaman muda hancur!zaman tua pun hancur jugak bhaii!!

Tanpa Nama berkata...

Dengan Izin dalam Bahasa inggris. Life itself is a terminal illnes. The good thing about GOD is that we only know if we are going to hell or heaven after we a dead. Never be cynical about life and love. These are two of the most powerful elements because they only respond to their own comand.

My late father use to say to us that he will only go after all of us are gone. But it was not to be. But as far as LKY is concerned he has single-handedly, in one generation, taken Singapore from a Per capita Income of S$ 400.00 in 1960 to S$ 44,000.00 in 2009 turning that sleepy Island into whatever it is today. He may be ill toady and must resist the temptation to derive an agreeable sensation form his illness. I an inclined to believe that he at peace with himself because he can look back at his achievements with a little bit of pride.

May The Good Lord Be With You LKS.

bunbinban berkata...

hukum karma madey? Sorang anak angkat dia penkid, sorang gay. dua2 pengamal hubungan sonsang, seperti apa yg di tuduh oleh madey terhadap anwar.

Tanpa Nama berkata...

Political prisoner Chia Thye Poh at odds with Nelson Mandela over world detention record

Chia Thye Poh, who was a political prisoner in Singapore for 23 years, is reportedly upset that Nelson Mandela is now widely recognized as the world record holder for longest-detained political prisoner. Mandela served 27 years in detention under apartheid before becoming the first President in the first democratic elections in South Africa. Chia, a physics teacher and member of parliament, was imprisoned October 29, 1966 for political reasons under the Lee Kwan Yew years in Singapore under the Internal Security Act, without trial, for 23 years. He was released to a one-room guardhouse in Sentosa in 1989 after 23 years in prison on the mainland, but was not allowed to leave Sentosa and had to pay rent for his room and upkeep. Chia apparently believes that the nine years spent on Sentosa should be counted toward the world record, making his total of 32 years in detention longer than Mandela’s.

Tanpa Nama berkata...

hukum karma Mahathir.. dia akan Mati Diliwat mcm Ghadafi..kah kah kah.. pasal dulu fitnah org meliwat.. takpun kena Buasir teruk.. kah kah

True The Reds.. berkata...

Tiada manusia sehebat mahathir di malaysia ni.. terlampau banyak jasa yg telah beliau berikan kpd msia.. siapa pertikaiankan memang bodoh aka kurang cerdik aka kurang berakal..

Tanpa Nama berkata...

ko ni agen CIA lah pada pendapat aku. rahsia singapura pun ko tahu.

Tanpa Nama berkata...

Hishamuddin Rais, Jingga 13 dan YB makan gaji buta.

http://yobtualangsekah.blogspot.com/2011/10/hishamuddin-rais-jingga-13-dan-yb-makan.html. bagi kat hishamuddin

Tanpa Nama berkata...

hukum karma mahathir:

Kalo belajar sains n matematik dalam bahasa inggeris boleh pandai bahasa inggeris n boleh pandai sains n matematik....
org jepun org jerman pandai sains n teknologi diorg tak cakap inggeris pun? org amerika belajar sains n matematik dlm bahasa inggeris grammar pun haprak?

Tanpa Nama berkata...

ada lagi pemuja mamak kutty komen kat sini...
hahahha
padan muka...nanti tgklahFelda Plantation digadaikan Felda Global Venture...
anak syarikat Felda Global Ventureboleh pajak
Felda Plantation....kah kah kah
Felda Global Venture adalah anak syarikat Felda yg rugi plaburannya di luar negara...
kah kah kah
padan muka Melayu
padan muka org Felda
sokong2 gerombolan sampai mampus
puja sembahlah mamak kutty tu
kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Diharap Madey mati nanti gua nak ludah kat pusara dia.

Tanpa Nama berkata...

KARMA MADEY??

DIA AKAN MATI BERDIRI SEBAB TERKEJUT TENGOK DEMO BERSIH 3.0

Cob Nobbler berkata...

Isham,ko cakap Madey - Lee Kuan Yew Melayu.

Aku tak setuju.

Bila masa dia Melayu?

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..teori mahathir ppsmi boleh pandai cakap inggeris..tapi akhirnya cucu-cucu mahathir tahu cakap tamil aje kerana teringat tuk kutty.....kah9.