Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 November 2011

MERACUN YANG MISKIN




AWAS JANGAN BELI RACUN MURAH






NOTA:
produk murah
yang beracun
untuk orang miskin
kah kah kah



STANDARD USERS: HENTIKAN JUALAN SOS CILI SATU MALAYSIA
- mkini

Ujian makmal ke atas sos cili yang dijual di Kedai Rakyat satu Malaysia (KR1M) mendapati tahap raksa dan plumbum melebihi paras yang dibenarkan dalam Akta Peraturan-peraturan Makanan 1985.

Dalam laporan draf penyelidikan perbandingan produk yang diperolehi oleh Malaysiakini, Persatuan Pengguna-Pengguna Standard Malaysia (Standards Users) mendapati 3.64ppm plumbum dan 0.08ppm raksa atau merkuri dalam sos cili 1Malaysia.

Sedangkan, tahap yang dibenarkan untuk sos cili adalah 2ppm bagi plumbun manakala 0.05ppm untuk raksa.

Laporan itu membandingkan sos cili jenama 1Malaysia dengan tiga jenama lain, iaitu Tesco Value, Life dan Lingham. Semua jenama berkenaan didapati mematuhi had yang ditetapkan, malah kadar mereka juga jauh lebih rendah daripada yang dibenarkan oleh undang-undang.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SUSAH JADI ORANG MISKIN INI.... kah kah kah..

kah kah kah..HARI HARI KENA TIPU.... kah kah ka..

kah kah kah... SIANG DI TIPU GEROMBOLAN... MALAM DITIPU TV3.... kah kah kah..

kah kah kah..BELI BARANG MAKANAN ... SEMUA ADA RACUN.... kah kah kah..

kah kah kah...INI MESTI PROJEK NAK KURANG KAN RAKYAT DI MALAYSIA... kah kah kah..

kah kah kah... SIASAT BETUL BETUL...kah kah kah...

kah kah kah. APAKAH INI PROJEK ZIONIS YANG INGIN KURANGKLAN RAKYAT DUNIA.... kah kah kah...

NOTA:
sila baca petikan artikel ini
bagaimana kajian dibuat
untuk melahirkan jagong
yang akan membunuh benih air mani
untuk menggagalkan kelahiran bayi baru

ini hasil dari dasar yang
diajukan oleh zionis henry kissinger



KISSINGER, EUGENICS AND DEPOPULATION -by leuren moret darun rense .com 11-20-4

Dr. Henry Kissinger, who wrote: "Depopulation should be the highest priority of U.S. foreign policy towards the Third World."

Research on population control, preventing future births, is now being carried out secretly by biotech companies. Dr. Ignacio Chapela, a University of California microbiologist, discovered that wild corn in remote parts of Mexico is contaminated with lab altered DNA. That discovery made him a threat to the biotech industry.

Chapela was denied tenure at UC Berkeley when he reported this to the scientific community, despite the embarrassing discovery that UC Chancellor Berdahl, who was denying him tenure, was getting large cash payments - $40,000 per year - from the LAM Research Corp. in Plano, Texas.

Berdahl served as president of Texas A&M University before coming to Berkeley. During a presentation about his case, Chapela revealed that a spermicidal corn developed by a U.S. company is now being tested in Mexico. Males who unknowingly eat the corn produce non-viable sperm and are unable to reproduce.

Depopulation, also known as eugenics, is quite another thing and was proposed under the Nazis during World War II. It is the deliberate killing off of large segments of living populations and was proposed for Third World countries under President Carter's administration by the National Security Council's Ad Hoc Group on Population Policy.


BERSEDIA MENUNGGU TARIKH BESIH 3.0

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pertama kali aku tengok bungkusan 1Malaysia tu aku dah ngeri

Lang berkata...

tt... sapa disebalik kedai 1 mesia ni... bukan ke si eeeeeeee....

eeeee ni akan lebih kaya dari cukong... eeeee ni lebih putar belit dari cukong....

eeee tak makan babi, cukong makan babi....

Tanpa Nama berkata...

orang kampong mesti dibodohkan sebab mereka dianggap tidak berilmu oleh gerombolan. macam yahudi anggap umat lain macam lembu.. hahaha..

jangan lupa: hari jumaat ditipu oleh pak imam dan tok khatib..

TT, jumaat ni singgah la semayang mana2 masjid gerombolan, dengar khutbah mereka baik2.. "sedangkan dengan orang kapir pun boleh duduk berbincang, inikan pulak kita yang sama tuhan, sama nabi, sama akidah!, takkan tak leh duduk berbincang dan berkuntau-kinte"

lancau la gerombolan, lu memang sama tuhan (Allah), TAPI LU GEROMBOLAN, LU TU MUNAFIK, AKIDAH LU LAIN DENGAN UMAT ISLAM RAKYAT BIASA. Sbb tu la tak leh duduk berbincang.. nama saja islam, tapi islam soh buat ini itu, lu tatak mau ikut, lu bikik islam ikut lu... lanchow loh.. orang munafik, lebih teruk lagi siksaanya daripada orang kapir... duduk dalam neraka paling bawah sekali.. baik jadi kapir, tak la teruk sangat Allah Taala terima kemurkaan Allah!

- eugenicist

Tanpa Nama berkata...

Berita Terkini dalam M.Kini

UIA buat kajian 'Populariti Najib Naik'

kah kah kah...'Naik Haji Menipu' !

[ Dalam Blog Beruk Ketawa, Ada cerita baru, Ada gambar baru, Ada contoh baru...kah kah kah ]

Tanpa Nama berkata...

Cuba siasat siapa pengeluar/pengilang....mesti kau gelak besar TT...kahkahkah

rexuan berkata...

kesian nko kn.. bodoh nko yg sedia pegun tu makin terlajak pulak.. makmal mana yang buat kajian tu?cuba bagi bukti sket.. fitnah2 pendek pundek dari media2 pro-pakataiks nko percaya terus.. bila cerita betul nko tak percaya pulak.. org yg berkenaan dh jawap dh ttg kes ni, nko dok berlingkar lg.. mmg bingai tahap bengap dh nko nih..

http://mymassa.blogspot.com/2011/11/gempar-tonypua-dan-nizzah-terpaksa-buat.html

Tanpa Nama berkata...

semacam bahan letupan c4 aje,dln senyap membunuh/meracun yang miskin!humbankan 1 malaysia@gerombolan

Non-Governmental Individual berkata...

projek nak buat otak melayu terencat lah tu..

bila dah terencat otak , melayu senang diperintah!

Tanpa Nama berkata...

Melayu Mati... Yang Untung mamak!! kah kah kah.. Kat Perak yg Jerit2 Hidup Melayu.. tapi mamak jadi MB..

Tanpa Nama berkata...

satu lagi.
klinik 1malaysia.
ubat2nya terjamin ke?
doktor2nya berilmu ke?
siasat jangan tak siasat.
nanti satu lepas satu
rakyat 1malaysia mampuuuussss....

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...INI MESTI PROJEK NAK KURANG KAN RAKYAT DI MALAYSIA... kah kah kah..

ooo... terimakasih tt atas pencerahan! sekarang baru aku tau, patut la mamakdeer benci meluap kat haji ajib... haji ajib (atau laki dia) perkenal tema "1malaysia" sebenarnya nak kurangkan jumlah rakyat dalam malaysia, sampailah tinggal 1 je, tu pasal "1malaysia", dia 1 je tinggal kat malaysia, boleh la bolot kaw2 semua yg ada!

jelas bertentangan dgn tema yg mamakdeer perkenalkan dulu, "wawasan 2020", yg kini makin dipinggir dilupa, di mana mamakdeer nak jumlah rakyat dalam malaysia berlipatganda, sampailah jadi 70juta, iaitu 20,20,... dan 30... 20juta cina + india + lain2...
20juta pendatang haram, terutama indon, yg boleh blend in dalam pengklasifikasian "melayu/ bumiputera", lalu diberi i/c dan layak mengundi...
30juta baki pula ialah melayu, terutama melayu celup iaitu mamak!

-average joe-
klakka-la.blogspot

Tanpa Nama berkata...

Thomas Robert Malthus.

dinonmalaysiakan berkata...

Woi, average joe di atas. Ko salah: "1malaysia" bukan bererti dia 1 je yang tinggal di malaysia.

Kalau dalam bahasa Inggeris, "One Malaysia" sekitar sama bunyinya dengan "Un-Malaysia." Kata kerja, bukan kata nama. Termasuk di-unmalaysia-kan ialah Sarbaini, TBH, Altantuya, Kugan. Itulah maksud sebenar "1malaysia."