Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 16 November 2011

HARI HARI AKHIR UNTUK SAEKOR ANAK MAMI





SHAHRIZAT DIJADIKAN LEMBU KORBAN




NFC : MAHFUZ BIDAS MUHYIDDIN MASIH MEMBISU – harakah daily

Muhyiddin Yassin perlu menjelaskan adakah keluarga Shahrizat Abdul Jalil dipilih mengendalikan Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) kerana mereka adalah 'orang sendiri'.

Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar juga membidas Muhyiddin yang membisu terhadap peranannya sebagai Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani ketika itu dalam memberikan projek tersebut kepada keluarga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat itu.

"Dalam tegurannya kepada Ahli Parlimen Kinabatangan, Bung Moktar (Radin), Muhyiddin menyifatkan tuntutan timbalan pengerusi BNBBC (Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional) itu supaya Shahrizat meletak jawatan sebagai sesuatu yang tidak perlu di kalangan 'orang sendiri'.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...YANG TERUS SENYAP IALAH MAT MONGOL.... kah kah kah..

kah kah kah...MACAM TIKUS KENA RACUN.... kah kah kah..

kah kah kah...MACAM MAT PET BARU DAPAT BARANG..... kah kah kah

kah kah kah...MATA TERKELIP KELIP.... MULUT TAK BERSUARA..... kah kah kah..

woit...APAKAH SENYAP KERANA NAK BUANG ANAK MAMI?..... kah kah kah..

kah kah kah.... SIAPA NAK GANTI ANAK MAMI INI?...... kah kah kah....


NOTA:
cerita mula tersebar
bahawa shahrizat telah
datang mengadu nasib pada anwar
menurut shahrizat nor omar
telah diminta oleh najib untuk membuka kesah
lemmbu ini supaya berita laporan audit mati

sekarang orang heboh lembu
walhal yang berbilion hilang bukan lembu tetapi
duit beli senjata

bila berita lembu dibuka
berita audit hilang
yang dijadikan mangsa anak mami
kah kah kah



INI TUNTUTAN KITA

5 ulasan:

Lang berkata...

si mydin... oooppps... mahiadin (menurut ejaan anak dia) mmg la terpaksa bukak mulut... si zzzzz pon menyahut jugak dengan nada yg sama... sbb... dua2 org tu terlibat semasa nfc ditubuhkan... kira serupa mcm pkfz la ni... tp tak sama tau

Tanpa Nama berkata...

Walaupun diam seribu bahasa, rupa2nya zaman teknologi komunikasi ni, diam2 ubi boleh bikin bunting dari jarakjauh... Si-gampang 1malaysia hanya hantar balaci je utk rejam Segampang 2mata dia ...

1mata: heboh isu baru perihal kondo lembu utk alih teropong dari selak isu sendiri perihal kapalselam, audit dll...

2mata: heboh perihal kondo lembu sebagai tikaman amaran kpd moohideen supaya jgn berani nak jatuhkan chip penyamun kerana chip penyamun pun ada senjata sulit utk jatuhkan bekas menteri lembu...

Patutlah Si-gampang 1malaysia boleh selesai awal banding org lain... Dia special takperlu kotortangan kutip batu tepi jalan, takperlu terseliuh uratsiku nak kena lontar sepenuhhati, takperlu berhimpit2 dgn org kebanyakan malah berisiko runtuh dsbnya... Sebab dia ada bodyguard ada balaci dan ada pembodek boleh disuruhkerah merejam bagi pihak...

-average joe-
www.klakka-la.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

melayu reti ke citer hang tt? citer rasuah, citer main kayu tiga, main silap mata duit rakyat apa lagi citer liabiliti pemimpin terhadap masa depan mereka? lembu tak kan faham citer pasal lembu. mereka faham citer pasal tun mahathir pembela bangsa, anwar kaki jubo; rosmah pembela nasib anak mereka, najib tak bunuh tuya tapi ringan-ringan je kah kah kah. cheh, rasuah sejak kelmarin bertambah parah! but no problem, coming pru bn jadi pilihan mereka buat selama-lamanya...banzai oops, bongsai!!

Tanpa Nama berkata...

dengar desas desus khabar angin terbaru, ramai lembu jantan dah mula mendaftar jadi ahli umno..

Arigato berkata...

Kesian Anak Mami. Najib nak kenakan Moo sebab moo yg luluskan loan tu. lagipun anak mami org moo. so serampang dua mata la tuh. Kalau dapat free anak mami ok gak. drpd pakcucing lebih baik dia. tua pun takpe kahkah...