Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 20 November 2011

SEMUA TELAH SEDIA




PENIPUAN LICIK TELAH DIATUR









MUHYIDDIN OPTIMIS RAMPAS SEMUA NEGERI PEMBANGKANG – mstar

Muhyiddin Yassin melahirkan rasa keyakinan bahawa Barisan Nasional (BN) akan merampas semula negeri-negeri yang kini diperintah pembangkang pada pilihan raya umum akan datang.

Selain mengekalkan Sabah dan Sarawak serta Labuan sebagai simpanan tetap untuk BN, parti campuran hendaklah mampu memenangi semula negeri-negeri lain yang jatuh ke tangan pembangkang pada pilihan raya umum lepas.

"Tumpuan dan perhatian bersama diberikan kepada semua negeri termasuk yang diperintah pembangkang kerana menurut beliau, kerajaan BN sentiasa mengambil sikap yang adil.

"Kita akan terus mengekalkan pendekatan yang menyentuh sentimen dalam membantu rakyat.Kita mahu rakyat tahu bahawa kita prihatin dan ikhlas dalam membantu mereka," katanya.


WASPADA:
penyokong pakatan rakyat
akttivis pakatan rakyat
ahali ahli parti pakatan rayat
warga yang cinta keadilan
faham atau tidak apa makna berita ini?

berita ini adalah signal
berita ini memberi tanda
kepada semua yang terlibat
dalam merancang dan mengendalikan
teknik dan taktik tipu
dalam pilihanraya ini telah siapa di jalankan

mat bangla telah didaftar
mat indon telah didaftar
mat bangla telah diberi kad pengenalan
mat indon telah diberi kad pengenalan
pengundi pakatan telah dialih tempat mengundi
pengundi pakatan nama telah dihilangkan
rela telah diatur ke tempat yang perlu bantuan undi pos
polis telah diatur untuk tempat yang perlu bantuan undi pos
pegawai pehawai tentera telah bersedia untuk mengundi\
isteri askar telah bersedia
bini askar telah bersedia
janda askat telag bersedia
siapa yang nak jandi hantu telah diatur


yakinlah selangor akan diambil oleh gerombolan
bukan kerana mb khalid tak buat kerja
bukan kerana exco rasuah
bukan kerana kurang kebajikan untuk warga
bukan kerana ada skandal
bukan bukan bukan
tidak tidak tidak

selangoor akan dirampas kerana najib ketua perhubungan
justeru segala kerenah
segala macam penipuan akan dilakukan di selangor
ini kerana najib ialah ketua perhubungan selangor
jika selangor tidak dirampas kembali maka najib akan di tendang
masa depan najib bergantung dengan kekalahan pakatan di selangor

tunggu dan nanti
laporan di akhbar tentang pungutan suara
laporan di akhbar tentang culaan
semua akan melaporkan bagaimana rakyat
kembali menyokong gerombolan
semua ini di rancang untuk menimbulkan heboh sebelum pilihanraya
heboh heboh ini penting
dengan heboh heboh ini gerombolan cuba menutup penipuan!


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

I like your optimism Mr DPM but I dislike very much your condascending and patronising behaviours.

Tanpa Nama berkata...

suruh aje tok mudin tu
jaga johor baik2.
silap2 haribulan,
johor kena rampas
selangor tetap di tangan pr.
sebab, nawaitunya tak betul.
yang dia sakit hati dengan
mb khalid tu apa pasal.
khalid tak pun kata nak rampas johor.
khalid juga tak kata nak
rampas jawatan tpm malaysia.
bodoh punya sembab.
hati teramat busuk.

Tanpa Nama berkata...

perang saraf aje tu.biasalah jeneral perang nk mulakan perang.mesti ujdkan kegentaran dihati musuh dulu.dlm hati dia sendiri pun tahu nasib bee end di negeri negeri pakatan nanti.silap haribulan beberapa negeri diorg pun akan lepas ke tgn kita.baru2 ni ada seekor kangkung kata populariti mat monggol si haji malboro tu sangat meningkat dan nik aziz serta kit siang menurun dgn teruknya.so apa lg.masa nilah nk bubar parlimen.rakyat tengah sayang kan.ada bran?walau apapun pakatan WAJIB bersedia.nampaknya gendang perang dah pun dipalu.malikul akan mula menyerang sebaik saja sembab di mukanya hilang.

Tanpa Nama berkata...

Sekarang ini mereka sedang memaksa ahli-ahli pasukan bantuan sukarela beruniform disemua bahagian supaya mengisi borang pilihanraya yang baru walau pun ahli pasukan bantuan tersebut sudah berdaftar cara sah dengan agensi pilihanraya tetapi dikehendaki mengisi semula borang yang baru,apa hal na'main songlap pulakah.

Lang berkata...

ini potong setim...

bijan kerap turun selangor dalam rangka pansang perangkap... tetiba sembab kata dia kan tangkap selangor... sapa nnt dapat nama?

ini dah potong setim...

Tanpa Nama berkata...

Rakyat Selangor & Malaysia ..BANGKITTT...
..Malaysian Vs Pengundi Hantu..

Tanpa Nama berkata...

Bhai...

Saya pernah tanya satu Ustaz, bekas calun PR masa PRU12 di Selagor tapi kalah...

"Apakah betul ada usaha 'meMalaysiakan' PATI-PATI tu"... dia jawab... "ya, memang betul"

Lepas tu saya tanya lagi, "so kalau macam tu, tak leh nak menanglah kita"... dia jawab... "Kita berdoalah, mana tahu, semua PATI tu memangkah kat pihak kita"

Saya pun stop tanya soalan tapi saya tahulah sebab apa dia kalah masa PRU12 dulu tu...