Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 20 November 2011

BERITA SAHEH LAGI JELAS




LIDAH KONTOT BERCABANG





ISA : HISHAMUDIN SENGAJA NAK MALUKAN NAJIB – harakah daily

Hishammuddin Hussein didakwa sengaja bertindak untuk memalukan Najib Razak dengan penahanan 13 orang di bawah ISA di Sabah sejak Isnin lalu.

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub berkata, penahanan tersebut tidak sewajarnya berlaku setelah Perdana Menteri sendiri mengumumkan pemansuhan ISA.

Menurut beliau, pengumuman pemansuhan akta zalim itu dibuat oleh Perdana Menteri dengan memilih hari amat bersejarah bagi negara pada 16 September lalu.

Katanya, pengumuman tersebut jelas menunjukkan usaha Perdana Menteri untuk memansuhkan akta-akta zalim yang dilaksanakan di negara ini sejak sekian lama sejajar dengan perkembangan masa.

"Namun penahanan 13 orang di bawah ISA di Sabah itu pasti menimbulkan pelbagai tanda tanya kepada pelbagai pihak. Ia seperti menggambarkan keadaan tertentu yang berlaku di kalangan pemimpin BN," katanya ketika dihubungi Harakahdaily, hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... BARU JELAS MAKNA BERITA PENANGKAPAN INI..... kah kah kah..

kah kah kah...DULU ADA DIDENGAR YANG LIDAH KONTOT INI DAH MASUK KEM SEMBAB.... kah kah kah..

kah kah kah..DENGAN KES PENANGKAPAN INI... SAHEHLAH BERITA ITU...kah kah kah..

kah kah kah... LIDAH KONTOT SUDAH MENINGALKAN MAT MONGOL..... kah kah kah

kah kah kah...LIDAH KONTOT SUDAH MASUK TIM MUHYIDDIN.... kah kah kah..

NOTA:
jadi penangkapan isa ini
serampang tiga mata
satu nak tangap penggans
dua nak malukan najib
ketika nak cucuk rosmah
kah kah kah


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak hran broo slogan mereka Indon Bisa lebiih kurang sama l dngan slogan " Bisa diatur pak" klau ada yang bayar bapak indon ni sumua "Bisa diatur pak" minta TV siarkan kmenangan pesilat indon yang menang macam sial tu ... kemuncak slogan " bisa diatur pak" dalam acara bolasepak nanti.....yang pasti mereka naik baracuda lagi...
Harap TV siarkan kemenangan pesilat indon supaya rakyat boleh nilai relvan lagi ke sukan SEA di abad ke 20 ni

Tanpa Nama berkata...

aku dah tengok video klip pesilat Indon menang lu fikir le sendiri kah kah kah kelakar weiii....yang semua bisa diatuk pak...asalkan ongkosnya...

Lang berkata...

kejohanan tarik tali udah bermula... kalau nak tengok putus ke idak tali, tunggu persidangan...