Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 22 Disember 2011

BERFIKIR SECARA STRATEJIK - MENYERANG SECARA LOJIK





HANYA SATU JAWAPAN - LAWAN!





SHAHRIZAT SEDIA LETAK JAWATAN?
– harakah daily

Shahrizat Abdul Jalil dijangka akan mengemukakan cadangan kepada Perdana Menteri samada meletakkan jawatan sebagai Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga atau tidak.

"Tidak ada siapa yang perlu memberitahu saya apa yang perlu saya buat.

"Sebagai pemimpin yang bertanggungjawab dan sudah matang dalam politik dan sayang kepada Barisan Nasional (BN), saya tahu apa yang patut saya buat dan saya akan bincangkannya dengan Datuk Seri Najib," kata Sharizat kepada wartawan hari ini.

Shahrizat mengulas desakan pelbagai pihak dalam Umno yang meminta beliau meletakkan jawatan termasuk bekas perdana menteri, Mahathir.

Pakatan Rakyat pula membuat pendedahan demi pendedahan ekoran skandal ini.



KOMENTAR TUKAR TIUB
adalah tidak stratejik untuk terus menuntut shahrizat mengundur
ini kesilapan besar pakatan rakyat
kesilapan ini telah berlaku pada tahun 1998 apabila gerakan reformasi
menuntut madey muhamad berundur
bila madey berundur gerombolan daapt bernafas kembali
orang ramai senang hati memberi sokongan pada dolah zzz di pru 2004

dizaman dolah sekali lagi ramai membuat kesilapan
apabila menuntut dolah zzzzz berundur
malah suasana cukup baik
dolah zzzz bersama menantunya menjadi kebencian orang ramai
orang ramai semakin gelisah

dolah flip flo adalah pm yang terbaik untuk gerakan abu
kini rosmah dan najib naik tahtha
rosmah amat dibenci oleh orang ramai
sama seperti orang pilipina membenci ilmeda marcos
jika kuasa rosmah berpanjangan adalah baik
kebencian rakyat akan bertambah
najib juga kelihatan lebih lembuik dari dolah zzzzz
ini juga amat baik untuk diolah agar orang ramai
tambah benci pada rosmah dan najib

dua malaon ini biar terus diputrajaya
rosmah adalah pembantu pakatan rakyat yang terbaik

elit pemerintah selalu merancang
dan mencari siapa yang perlu dinaikkan
untuk menjaga kepentingan kaum pemodal
kaum pemodal akan membantu sesiapa saja
yang dilihat akan dapat menjaga kepentingan mereka

dalam kes shahrizat kita lihat suara madey adalah suara kaum pemodal
sharizat kini menjadi biawak hidup yang di pikul oleh gerombolan
biawak hidup ini baiak untuk pakatan rakyat
jika biawak hidup ini dibuang
maka rakyat akan ditipu sekali lagi
akan dikatan bahawa gerombolan jujur melawan rasuah
akan di hebohkan bahawa gerombolan jujur menetang salah guna kuasa

justeru shahrizat jalil kini adalah sahabat
shahrizat sudah pukimakkan gerombolan di cheras
shahrizat sudah pukimakkan madey

ingatlah:
musuh kepada musuh kamu
ialah sahabat kamu
ini lah contoh pemikiran stratejik!


JANGAN BUANG BAYI - GUNAKAN SAYA


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

budak2 nampak hantu kopek dan hantu takubin!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=246167325449017&set=a.160088354056915.39161.159764004089350&type=1&ref=nf

matador berkata...

1 lagi sandiwara umngok...letak jawatan tapi duit tak pulang. bila rakyat tanya pasal 250juta yg dikapor, umngok jawab kak ijat sudah pencen, kes tutup. sayonara duit rakyat...bijak-bijak.. kalau bab menipu, umngok memang tiptop.
dia yg bodoh mcm lembu, apasal rakyat yg kena sembelih...

sheikhalfarisi berkata...

nampaknya tt ni makin malas membaca, tu sbb asyik promosi belon puting tu
x da langsung pencerahan dr sudut ilmiah islam

saipul berkata...

jika shahrizat dicalonkan dlm PRU, mungkinkah dia bakal menang setelah pelbagai isu didedahkan...jika reputasi dah menjunam jatuh,baiklah letak jawatn secara sukarela sebelum dipaksa meletak jawatan

Tanpa Nama berkata...

sheikhalfarisi,

kalau tt cakap pasal islam & sudut ilmiah islam, ramai pulak yg komplen suruh tt jangan cakap pasal tt bukan ustaz.

susah jugak ye jadi tt

kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Kempen konon guna kondom elak dapat anak....cakaplah sebenarnya nak PANTAT FREE....TAK YAH TANGGUNGJAWAB..SONDOL...SONDOL..SONDOL..BUTOHLAH TT...

Pak Tam berkata...

jgn letak jawatan kak ijat anak mami.....we all love you...stay as a minister....dont bother about kutty....hidup kak ijat dgn lembu kak ijat...

Pro_Pembaharuan berkata...

sudut ilmiah islam kepala jubo ape ko sheikhalfarisi bangang ni...

balik2 ilmiah islam...

balik2 ilmiah islam...

ko yg bangang nak mampus...

woi bodoh! kalo nak islam sangat, komputer ko yg ko pakai tu yahudi punya...

nanti dikeluarkan pulak "darurat"

kepala jubo amende ilmiah2 islam ni...

kalo betul2 ko nak berilmiah, meh sini satu artikel untuk kitorang baca betapa sudut ilmiah islam ko yang sangat tinggi tu...

ni sekor lagi bebal tahap paling agong...

balik2 sudut ilmiah islam. balik2 sudut ilmiah islam. sedangkan dia sendiri tak bagi apa-apa...

JIJIK AKU NGAN PALAPUNDEK NI!

PUUUIIIIIII!!!

Tanpa Nama berkata...

khahhhkkk pthuiiiii....