Khamis, 22 Disember 2011

TUKANG KANG KANG




SHARIZAT LEMBU




SHAHRIZAT : SAYA HANYA ISTERI PENGERUSI EKSEKUTIF NFC – minsider

KUALA LUMPUR, 21 Dis ― Shahrizat Abdul Jalil sekali lagi menafikan wujudnya sebarang bentuk salah laku dalam skandal Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) melibatkan RM250 juta sambil menegaskan, beliau “hanya isteri” kepada pengerusi eksekutif projek kontroversi itu.

Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat ini berkata, dari sudut “perundangan dan profesional, saya tidak terlibat dalam NFC”, yang dikaitkan dengan keluarganya.

“Saya hanya isteri pengerusi NFC. Semua wanita ada keluarga dan suami,” kata beliau kepada pemberita di sini, hari ini.

Shahrizat yang juga Ketua Wanita Umno berhadapan dengan desakan dan gesaan agar melepaskan jawatan menteri.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SEBAGAI ISTERI KEJA HANYA MENGANGKANG.... kah kah kah...

kah kah kah... SIANG MALAM MEMASANG LUKAH.... kah kah ka

kah kah kah... MASA MUDA DULU... SENANG CARI MAKAN..... kah kah kah...

kah kah kah...KANG KANG SANA .....KANG KANG SINI..... kah kah kah

kah kah kah...MASA DI UM DULU.... SHAHIDAN KASSIM PUN CUBA CUBA.... kah kah kah

kah kah kah ....INI DAH OBESE GEMOK GEDEMPOL.... MENONGENG FREE PUN ORANG TAK NAK...kah kah kah..




NOTA:
sila tanya shahrizat
lembu zain azrai siapa kang kang?
kah kah kah


6 ulasan:

Mat Kayangan berkata...

MOHAMED SALLEH : SAYA HANYA SUAMI KETUA WANITA UMNO & Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga

KUALA LUMPUR, 21 Dis ― Mohamad Salleh Ismail sekali lagi menafikan wujudnya sebarang bentuk salah laku dalam skandal Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC) melibatkan RM250 juta sambil menegaskan, beliau “hanya suami” kepada Ketua Wanita UMNO & Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga' parti yang kontroversi itu.

Pengerusi Eksekutif NFC itu berkata, dari sudut “perundangan dan profesional, saya tidak terlibat dalam UMNO”, yang dikaitkan dengan keluarganya.

“Saya hanya suami Ketua Wanita UMNO & Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga'. Semua lelaki ada keluarga dan isteri,” kata beliau kepada pemberita di sini, hari ini.

Mohamad Salleh Ismail ialah suami kepada Ketua Wanita Umno yang sedang berhadapan dengan desakan dan gesaan agar melepaskan jawatan menteri.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kahhh...

bro tt...
nak tanya sikit la...

gua tengok lu akhir2 nie asik cerita gaya2 lucah je...

air naik kepala ke bro?

kah kah kahhhhh...

jgn maree aaa....

-Tukar Tiuun

kampong lad berkata...

1.Semua lelaki ada keluarga dan isteri,” kata beliau kepada pemberita di sini, hari ini. PADRI2, MONKS, TOK2 SAMI TAKDAK BINI OI PUNDEK...BANYAK LAGI JANTAN2 SOLO DIBUMI INI. CAMANA DIA BOLE KATA 'SEMUA'. WHAT KIND OF STATEMENT?' 2. “Saya hanya isteri pengerusi NFC. Semua wanita ada keluarga dan suami,” kata beliau kepada pemberita di sini, hari ini.INI LAGI SATU KENYATAAN YG MEMANG KITA TAK BOLEH TAHAN. A)KETUA LEMBU (LAKI PUNDEK) KATA 'SEMUA' LEMBU (BINI KAKI PUTAQ) PUN IKUT. B) NYONYA MANSOR KATA 'SAYA HANYA ISTERI PM' TAPI SEMUA ORANG KAMPONG DAH TAHU APA DIA DOK BUAT......

Tanpa Nama berkata...

Kah kah ... Kalo ada isu, jwbnye gini" saya x terlibat, saya hanye isteri kpd bla bla..

Kah kah..kalo xde isu, kira clean la, jwbnye gini" disebalik kejayaan seorg lelaki, ada sorg pompun diblakangnye kah kah..

Plz la kak ijat, plz la bersama dgn suami anda dlm susah dan senang kah kah..

Kambeng berkata...

Puiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!!!!

aerojet berkata...

punya pembohong besaq tak reti malu punya betina..............lawak........kakakakakakkaka......