Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Disember 2011

BIAR DAI LARI KE LUBANG CACING





JANGAN BAGI PELUANG TIBAI TERUS








DEBAT NFC: RAFIZI MAHU KHAIRY TETAP TARIKH
– harakah daily

KUALA LUMPUR, 8 Dis: Kecewa dengan penolakan Khairy Jamaluddin untuk berdebat pada 12 Disember, Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli mahu ketua pergerakan pemuda Umno itu sendiri memilih tarikh.

Dalam satu kenyataan kepada Harakahdaily hari ini, Rafizi berkata beliau bersedia berdebat berhubung skandal National Fidlot Corporation (NFC) bila-bila masa termasuk jika Khairy mahu debat itu diadakan di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) sekalipun.

"Saya sudi meluangkan masa pada mana-mana tarikh dalam tahun 2011 dan 2012 untuk memastikan debat tersebut dapat diadakan. Saudara Khairy hanya perlu memilih satu tarikh yang sesuai untuk beliau.

"Saya mencadangkan supaya debat tersebut diadakan di PWTC untuk memberi keselesaan dan ketenangan kepada Saudara Khairy apabila dilangsungkan di ibu pejabat Umno sendiri," katanya.

Menurutnya, permintaan sama turut dinyatakan kepada Khairy melalui satu surat balas yang dihantar hari ini kepada jawapan Khairy yang menolak untuk berdebat 12 Disember ini.

Sekiranya Khairy masih berdolak dalih walaupun diberi kelonggaran tersebut dan tidak memberikan satu tarikh menjelang 12 tengahari 12 Disember 2011, beliau menyimpulkan Khairy tidak berani untuk berdebat isu NFC itu.

Beliau memberitahu surat penolakan itu diterima dua hari lalu yang memaklumkan Khairy tidak dapat menerima jemputan berdebat mengenai NFC pada tarikh asal 12 Disember 2011 kerana bertembung dengan program yang lain.

"Saya kesal kerana beliau mengambil masa tiga minggu untuk memaklumkan perkara tersebut seolah-olah beliau cuba melengah-lengahkan debat ini yang telah pun dipersetujui beliau," katanya mengulas surat jemputan yang telah dihantarnya pada 18 November lalu.

Beliau turut memaklumkan, PKR akan meneruskan juga sebuah debat membongkar penyelewengan NFC pada 19 Disember 2011 dan turut mengalu-alukan penyertaan Khairy.

KAH AKH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... TEKAN...JANGAN BAGI CHAN.... kah kah kah...

kah kah kah...IKUT DAN EKOR.... kah kah kah...

kah kah kah....TAK MINGGU INI ...MINGGU DEPAN.... kah kah kah...

kah kah kah...TAK BULAN INI... BULAN DEPAN.... kah kah kah..

kah kah kah...TIBAI TETAP TIBAI..... kah kah kahn


JANGAN LUPA 8 TUNTUTAN


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tuhari khairy yg ckap sedia berdebat pasal isu lembu ni tapi skrg mcm2 dalih lak. tapi masa dia kuarkan kenyataan nak berdebat aku dah agak dia pasti akan mengelak kalau cabaran dia diterima sebab aku tau dia ni si penakut yang cuba menjadi hero...perangai cam budak2. klau betul berani, korbankan program lain dan sedia berdebat......tanpa alasan yg keanakkan...

Tanpa Nama berkata...

~ Org kafir balasannya antara mereka dgn Allah; Org munafik ni antara kita dgn mereka balasannya TUNAI. Sokong org munafik KITA mereka TIBAI. ~ Muslimin Insaf.

"UMNO bukannya parti Islam mahupun Melayu. Sedangkan terang lagi bersuluh, UMNO adalah sebuah parti yg. berkiblatkan rasuah yg. sangat2 BERTENTANGAN dengan nilai2 murni Islam & Melayu." ~ Melayu Insaf.

Tanpa Nama berkata...

Telur aje hitam tapi pengecut

Tanpa Nama berkata...

orang UMNO, mano mau lari... ekau kami buru sampai mati bilo kami monang nanti... tau la ekau semuo... lari jangan tak lari... papa gomo, ekau mampus den kojo kan...

rakab berkata...

alahhh fuck off la budak negro tu berani debat...